Slecht voorspel

09-12-2017 21:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Tijdje terug heb ik een vrouw ontmoet en diezelfde avond ben ik (op haar initiatief) met haar mee naar huis gegaan. Ik had er verder nog niet echt een verwachting bij wat ze nou van plan was. We hadden namelijk nog niet gezoend die avond. Toen ik uiteindelijk bij haar in bed belandde kwam ze gelijk dicht tegen mij aanliggen en kruiste ze haar benen tegen mijn benen. Toen zoende ik haar en begon het voorspel naar mijn idee en aan haar reactie te merken dacht ik wel dat ze fijn vond en het wel eens m'n eerste keer kon worden. Ik probeerde het zo goed mogelijk op te bouwen totdat ze op een begeef moment aangaf dat ze liever wilde knuffelen enzo en ik respecteerde dat verder ook en zijn we lepeltje lepeltje in slaap gevallen.

De volgende dag gezellig samen ontbeten en vervolgens afscheid genomen.

Een paar dagen later appte ik haar of ze weer wilde afspreken, dit wilde ze niet meer.

ik zit ik er wel een beetje mee en ik ben bang dat ik wat verkeerd heb gedaan omdat ze niet meer wilde afspreken. Ik denk dat het met het voorspel te maken heeft. Niet dat we per se seks moesten hebben maar Ik denk wel dat als het voorspel goed gaat en je een vrouw goed weet op te winden het meestal wel eindigt in seks toch? En als je als vrouw een man mee naar huis neemt diezelfde avond dan wil je als vrouw toch ook wel iets?

Aangezien het m'n eerste keer was dat ik zo intiem was met een vrouw en ik verder nog maagd ben en dus verder geen ervaring heb vroeg ik mij af om het een volgende keer beter te doen:

Wat vinden jullie vrouwen fijn tijdens voorspel en mannen wat doen jullie tijdens een voorspel sessie om een vrouw op te winden?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het verhaal echt is, maar:
Wat vinden jullie vrouwen fijn tijdens voorspel en mannen wat doen jullie tijdens een voorspel sessie om een vrouw op te winden?
Daar is een eenvoudige methode: vraag het aan je bedpartner. #pro-tip
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, ligt het niet persé aan het voorspel (en jouw handelingen), maar was ze er gewoon nog niet aan toe om direct all the way te gaan. En het advies om haar te vragen wat ze lekker vindt, daar zou ik persoonlijk juist op afknappen. Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar strelen, zoenen, masseren is toch wel gebruikelijk als voorspel, lijkt me dus niks mis mee ;-).
Alle reacties Link kopieren
Er zal vast een misverstand zijn geweest.
Onder voorspel kunnen worden meerdere dingen bedoeld: strelen, masseren, zoenen, maar ook likken.
Dat is ook altijd heel fijn (zoals beffen).
Maar ik zou maar eens goed gaan praten wat er nu precies aan de hand is om sowieso misverstanden/onbegrip uit de wereld te helpen.
anna32603570 schreef:
09-12-2017 22:21
Er zal vast een misverstand zijn geweest.
Onder voorspel kunnen worden meerdere dingen bedoeld: strelen, masseren, zoenen, maar ook likken.
Dat is ook altijd heel fijn (zoals beffen).
Maar ik zou maar eens goed gaan praten wat er nu precies aan de hand is om sowieso misverstanden/onbegrip uit de wereld te helpen.
Ik vind beffen al geen voorspel meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
anna32603570 schreef:
09-12-2017 22:21
Maar ik zou maar eens goed gaan praten wat er nu precies aan de hand is om sowieso misverstanden/onbegrip uit de wereld te helpen.
Denk je dat ik over haar grens ben heen gegaan dan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat ook wel zo.
Nu ik erover nadenk: ik zou de eerste keer sowieso niet all the way gaan.
Daar ging bij mij echt wel een aantal keer overheen.
Misschien dat dat bij haar ook het geval was.......
Alle reacties Link kopieren
anna32603570 schreef:
09-12-2017 22:36
Misschien is dat ook wel zo.
Nu ik erover nadenk: ik zou de eerste keer sowieso niet all the way gaan.
Daar ging bij mij echt wel een aantal keer overheen.
Misschien dat dat bij haar ook het geval was.......
Het was niet haar eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Wij weten niet wat er precies is gebeurd.
Of jij aandrong?
Of zij liet merken dat ze niet verder wilde gaan?
Dit is voor ons niet duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet haar eerste keer.
Maar wel jullie eerste keer.
Misschien ben ik daar ouderwets in, maar ik zou het rustig aan doen.
anna32603570 schreef:
09-12-2017 22:40
Wij weten niet wat er precies is gebeurd.
Of jij aandrong?
Of zij liet merken dat ze niet verder wilde gaan?
Dit is voor ons niet duidelijk.
Jullie forummen met zijn tweetjes? Of zit je er met de hele familie?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat was niet mijn bedoeling om met zijn tweetjes te forummen.
Dit is zo gelopen.
Bemoei je er gerust mee.
Alle reacties Link kopieren
TO, je hebt prima gehandeld. Zij gaf aan niet verder te willen en dat heb je gerespecteerd. Blijkbaar gaf je voldoende vertrouwen voor haar om toch lekker tegen elkaar aan in slaap te kunnen vallen.

Ze wil niet verder met je. Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat je wel of niet hebt gedaan. Voor haar was er niet genoeg aantrekkingskracht om verder te willen gaan, en ook niet om daarna om nog een keer af te spreken.

Dat loopt soms zo. Jullie zijn geen match.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het best wel kan liggen aan slecht voorspel, of onervaren. Maarja, wat kan je van jezelf verwachten, je doet het voor de eerste keer! Wees blij met de ervaring, en just go on with life. Er komen vast meer mogelijkheden, ik denk dat het beste is om zoiets te leren in een relatie, als je nog onervaren bent.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp hadden jullie een hele leuke date? En ze vraagt jou mee naar haar huis...om bij Haar te slapen... En juist zei nam het eerste iniatief kwa "voorspel"?

Elke vrouw is natuurlijk anders... Was het jullie eerste date? Lijkt me niet?
Vreemd dat ze niet meer met je wil afspreken. meschien was je achteraf toch gewoon haar type niet?
Als ik opzoek zou zijn naar een echte relatie zou ik alleen niet sex hebben op me eerste date. ook zou ik me date niet bij me thuis laten logeéren. daar zouden dan wel meerdere dates aan vooraf zijn gegaan.
Tenzij het een bedoelde One night stand is...

Voorspel kan veel zijn knuffelen, zoenen, masseren, strelen enz...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven