Opdrachten voor een man

13-12-2017 00:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ben nu sinds een tijdje aan het daten met een ontzettend leuke en lieve jongeman.

Omdat we elkaar niet alle dagen zien leek het ons een leuk idee om af en toe eens wat leuke en spannende opdrachten te doen.

Alleen het punt ben zelf niet zo heel creatief hiermee.
Weer iemand leuke en n tikkeltje gewaagde opdrachten voor hem?

We houden er overigens beiden van om de spanning wat op te zoeken, en we hebben hierbij wel afgesproken. Vindt de 1 de opdracht te ver gaan dat we hierin eerlijk zijn naar elkaar toe.

Liefs van n vrouw die wel wat creativiteit op dit gebied ken gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met opdrachten? Dingen die jullie samen kunnen doen op seksueel gebied?
Dweilen
Stoffen
Stofzuigen
Wassen
Vouwen
Strijken
Koken
Boodschappen doen
Ramen lappen.

En dat alles op 1 been.
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
13-12-2017 00:32
Wat bedoel je precies met opdrachten? Dingen die jullie samen kunnen doen op seksueel gebied?
Opdrachten die we voor elkaar kunnen uitvoeren wanneer we elkaar niet zien.

En hij vindt t trouwens ook nog leuk om ook opdrachten te doen als we samen zijn, maar voor nu zoek ik vooral opdrachten voor als we niet samen zijn. Maar voor beiden zijn tips en ideeën uiteraard welkom
Alle reacties Link kopieren
Dolletjes :)

Draag de hele dag je broek achterstevoren en binnenstebuiten

Scheld een voorbijganger uit voor hoerenjong.

Epilleer je borst -of whateverhaar met duct tape.

Zoiets?
Ik ben hier
Alle reacties Link kopieren
Laat hem een mooi setje voor je kopen en naar je opsturen.
Alle reacties Link kopieren
naar de snackbar sturen zonder briefje , je weet dan niet wat hij voor je meeneemt ;)
Alle reacties Link kopieren
ramon1277 schreef:
13-12-2017 02:02
naar de snackbar sturen zonder briefje , je weet dan niet wat hij voor je meeneemt ;)

haha, ja dat zou ik ook gewaagd vinden :-D
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
13-12-2017 02:01
Laat hem een mooi setje voor je kopen en naar je opsturen.
Mm dat soort ideetjes zijn idd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook nog leuke opdrachten voor als hij op zijn werk is of ergens wat gaat drinken? Beetje stiekeme opdrachten? 😉
Alle reacties Link kopieren
Maak stiekem een foto van een mooi decolleté
Ga zonder ondergoed naar de kroeg
Word vriend met een vrouw op Facebook die je in de kroeg hebt leren kennen
Alle reacties Link kopieren
suusj91 schreef:
13-12-2017 05:13
Misschien ook nog leuke opdrachten voor als hij op zijn werk is of ergens wat gaat drinken? Beetje stiekeme opdrachten? 😉
Ga naar de wc en maak een foto van jezelf in ondergoed....

Mijn hemel wat een onzin dit....
Alle reacties Link kopieren
suusj91 schreef:
13-12-2017 05:13
Misschien ook nog leuke opdrachten voor als hij op zijn werk is of ergens wat gaat drinken? Beetje stiekeme opdrachten? 😉
Wat had je zelf in gedachten?
Er een knoop in leggen. Zal ook nodig zijn met iemand die spannende opdrachten leuk vindt maar er zelf geen enkele kan verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Loepen. TO had in 2014 ook al een lover op afstand met wie ze "opdrachten" deelde. De toenmalige lover drukte sigaretten uit op zichzelf.

Spannend o_o
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem de hele dag een kanten damesslipje dragen onder zijn kleding
Dick pics sturen tijdens zijn lunchpauze
Laat hem zijn meest geile fantasie whatsappen naar je
Figuurtje scheren in zijn schaamhaar
Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik zat meer te denken aan wat huishoudelijke klusjes die door de jaren heen zijn blijven liggen. Zijn je plintjes al gedaan?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier klinkt dit een beetje geforceerd...
Laat hem zich voor de camera afrukken in een glas. Laat hem yoghurt of iets anders toevoegen aan het zaad en het hem dan opdrinken op beeld en aan jou toesturen.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
13-12-2017 11:28
Laat hem zich voor de camera afrukken in een glas. Laat hem yoghurt of iets anders toevoegen aan het zaad en het hem dan opdrinken op beeld en aan jou toesturen.
:O
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-12-2017 10:34
Loepen. TO had in 2014 ook al een lover op afstand met wie ze "opdrachten" deelde. De toenmalige lover drukte sigaretten uit op zichzelf.

Spannend o_o
Ik vindt dat vooral pijnlijk zoiets vraag je toch niet van iemand.. al heb ik zulke verhalen vaker gehoord maar zoiets ga ik hem niet vragen vindt ik nogal respectloos naar hem toe
Alle reacties Link kopieren
suusj91 schreef:
13-12-2017 12:14
Ik vindt dat vooral pijnlijk zoiets vraag je toch niet van iemand.. al heb ik zulke verhalen vaker gehoord maar zoiets ga ik hem niet vragen vindt ik nogal respectloos naar hem toe
Die lover van jou had dat zelf bedacht.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zitten al leuke ideeën tussen waar mee ik iets ken. Had ergens ook iets gelezen van n erotische truth or dare klinkt ook wel leuk met de juiste opdrachten en vragen.

En @SannaU dit is niet geforceerd naar elkaar toe. We vinden elkaar leuk en zijn puur op zoek naar uitdagingen voor elkaar voor als we niet samen zijn
Alle reacties Link kopieren
Als je ze zelf niet bedacht krijgt zit het blijkbaar niet in je om zoiets op te leggen

En het is 'kan' in dit geval. Niet 'ken'.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
SweetFirefly schreef:
13-12-2017 10:34
Loepen. TO had in 2014 ook al een lover op afstand met wie ze "opdrachten" deelde. De toenmalige lover drukte sigaretten uit op zichzelf.

Spannend o_o
Heet bedoel je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven