Devote Schülerin zijn

13-12-2017 19:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een datingsite heb ik een man uit Duitsland leren kennen. We hebben afgelopen weekend elkaar gezien en met een vriendin van hem seks gehad. Daarna vroeg hij mij of ik, net als die vriendin, zijn Schülerin wilde worden. Dit houdt in, zoals ik het begrijp:
* hij geeft me opdrachten. Ik moet hiervan bewijs sturen
* hij liet foto’s zien van blauwe plekken op billen van die vriendin. Hij slaat dus.
* hij had het over verkrachtingsfantasieën en gaf als voorbeeld dat ik hem mijn huissleutels geef en dat op een onverwachte nacht hij met een aantal mannen langskwam en dat ik niets kon doen

Nu vraag hij of ik zijn devote volger word. Ik merk dat ik heel opgewonden raak als ik erover nadenk. Ik heb bijvoorbeeld het boek “l’histoire d’O” met eenzelfde opwinding gelezen. Maar in het echt...? Ik vind het ook spannend dat het geheimzinnig is, dat ik mijn omgeving dit niet zal vertellen. Maar tegelijkertijd zie ik er risico’s van in, plus het onbegrip als het uit zou lekken.

Zijn er mensen met ervaring met dit soort praktijken? Tips? Kan het vervulling geven of juist vervreemding? Ik ben heel benieuwd... 💋 Femke
Op Twitter kreeg je niet genoeg reacties?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een beetje oppassen als ik jou was. Je kent deze man niet goed en hij vraagt wel aparte dingen van je. Klinkt mij niet heel betrouwbaar.
Je wilt je vrijwillig laten mishandelen en verkrachten.
Veel plezier.
Gezien je herkenbaarheid en idd de manier waarop je met je privacy om lijkt te gaan lijkt het me eerst handig om wat meer te letten op je veiligheid. Die horde vreemde mannen met mijn sleutel zou ik bijvoorbeeld eerst wel even verduidelijkt willen hebben, zometeen zijn het een stel mensen die denkt dat hiv een leuk kerstcadeautje is of sadisten ofzoiets.
Alle reacties Link kopieren
What the.....
Alle reacties Link kopieren
" dat ik hem mijn huissleutels geef en dat op een onverwachte nacht hij met een aantal mannen langskwam en dat ik niets kon doen "


Leuk idee ! Dat ze jou dan aan de keukentafel vastbinden, je autosleutel jatten en dus ook je auto, je grootmoeders juwelen, je tv , je konijn.....
Ik zeg; doen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bedenk of de werkelijkheid net zo geil gaat zijn als je fantasie.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-12-2017 19:29
" dat ik hem mijn huissleutels geef en dat op een onverwachte nacht hij met een aantal mannen langskwam en dat ik niets kon doen "


Leuk idee ! Dat ze jou dan aan de keukentafel vastbinden, je autosleutel jatten en dus ook je auto, je grootmoeders juwelen, je tv , je konijn.....
Ik zeg; doen!
Aaah arm nijntje!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
whatever floats your goat meid...
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen kunnen maar beter een fantasie blijven ;)
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 14-12-2017 08:51
98.67% gewijzigd
Bijzonder weer
Goeie vraag voor de afdeling BDSM die hier ook is je bent niet de enige maar wat ik weet en dat is niet veel maak je vantevoren hele goede afspraken en niet met mensen die je niet kent ze kunnen je wel verminken of doden. geld ook voor mannen kan me herinneren dat een vrouw die alle mannen haatte via dating een man naar hotel had gelokt eenmaal vastgebonden snee ze hem echt aan repen. Dood, echt dood geen spelletje. Wees voorzichtig en zoek informatie als je een vriendin van me zou zijn zou ik boos op je worden dat je het nog geheim houd ook beter laat je weten wat je gaat doen en spreekt af met een vriendin of zo dat je haar laat weten of alles ok is. verder geen oordeel je bent de enige niet als zelfs hier een heel groot topic over dat onderwerp loopt
Ik zou altijd heel voorzichtig doen. Laat je gezond verstand je raadgever zijn. En kijk wat er van komt.

Als je het spannend vindt, zeker niet laten dit, maar zorg goed voor jezelf. Kijk wat je over hem te weten kunt komen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat je beschrijft klinkt allemaal niet ongewoon in de kink-wereld. Daar gaan m'n alarmbellen niet van af.
Waar ze wel van af gaan, is van jouw ogenschijnlijke verrassing (al lijkt het je allemaal wel spannend en is je verrassing kennelijk aangenaam). Heb je hier eerder over gefantaseerd? Je er eerder al eens in verdiept?

Hii vraagt nogal wat, zijn plannen en wensen zijn geen kleinigheidjes. Dit is fantasie-voor-gevorderden zal ik maar zeggen. Verdiep je er heel goed in, je loopt fysiek risico zoals anderen al aangaven, maar mentaal is het risico misschien nog wel groter. Je moet van jezelf heel goed weten of je dit wil en waarom. Jezelf heel goed (leren) kennen op dit gebied, en hem ook.

Hier op viva is inderdaad een BDSM topic, wees welkom om daar te lezen en eventueel je vragen te stellen. Maar overweeg ook om een account aan te maken op fetlife.com, dat is de grootste kink-community ter wereld. Investeer tijd in het opbouwen van een netwerk daar, vraag hem of hij daar ook een account heeft, vraag hem om referenties, probeer te achterhalen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Kan het vervulling geven? Dat doet het mij wel. Nu. Maar dat is een proces van jaren geweest, met veel verdriet en frustratie, voor ik mezelf begreep en wist wat ik in een man moest zoeken waar ik dit mee zou willen.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je een verkrachtingsfantasie hebt, maar zou je dat niet eerst opbouwen? Of heb je er al ervaring mee.
Zo'n hele groep Duitse mannen die 's nachts uit Duitsland komt rijden om jou eens flink te gebruiken, laat zich misschien niet makkelijk stoppen.

Je zou jezelf ook eerst eens een keer bruut kunnen laten nemen door 1 onbekende man, maar waarbij een ander er bij is die in de gaten houdt of jij wilt stoppen en dan tussenbeide komt.
Zo'n hele groep heb je totaal geen controle meer over. Ze pakken je in alle gaten en jutten elkaar misschien op, er komt iets beestachtigs los, de sfeer wordt ruwer, en voor je het weet gaat het er iets harder aan toe gaat dan jij aan kunt.
Wat de zoete concubine zegt.

Wees vooral niet beschaamd over je seksuele verlangens. Wanneer je op fetlife kijkt, zal je zien dat er meer zijn zoals jij (en ook heel veel anderen :)

Maar hou wel je hoofd erbij.

Dus vertel altijd iemand waar je bent en naartoe gaat. Laat zijn gegevens ook bij die persoon achter. Geef ook duidelijk aan wat je harde en zachte grenzen zijn.
Daar zijn formulieren voor te vinden op het internet.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wowwwww geweldig!!!!,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven