Schaamte voor mijn volle vriendin

14-12-2017 18:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een paar maanden met mijn vriendin en ik hou ontzettend veel van haar ze is lief en knap en het klikt. Alleen mijn vriendin is redelijk fors aan de dikke kant kan je het wel noemen. Nu heb ik daar echt totaal geen problemen mee sterker nog dat is een van de dingen wat ik leuk aan haar vind. Alleen het ding is mijn vriendin kleed zich regelmatig vrij sexy (strakke t-shirtjes enzo en naveltruitjes) terwijl haar flinke buik goed te zien is of half eruit hangt, nu heb ik er geen problemen mee vind het juist opwindend en juist door haar gewicht hebben we goeie seks. Maar ondanks Ik van haar hou schaam ik me af en toe wel ook door de nare reacties die ik krijg over haar.
anoniem_360100 wijzigde dit bericht op 14-12-2017 19:03
13.73% gewijzigd
Je titel zegt dat je je schaamt en je OP zegt dat je jaloers bent omdat ze mss wel vreemd kan gaan.

Verzin nou eerst een consistent verhaal voordat je wat post.
Al weer?
Moiren’ schreef:
14-12-2017 18:59


Verzin nou eerst een consistent verhaal voordat je wat post.

:rofl:
febag schreef:
14-12-2017 18:59
Al weer?
Dit.
Alle reacties Link kopieren
En zodirect haal je de OP weer leeg?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dat was kut hè, moest je heel snel er nog wat bij verzinnen en stukken weghalen. Fijn dat je zo goed met de feedback omgaat.

Het is nog niet consistent trouwens.
Alle reacties Link kopieren
De titel van je topic klopt niet met de inhoud
zou ik bijna serieus er op in gaan....
flikker lekker een eindje op Mpeters00
:blabla: :blabla: :blabla:
en dan OP weer leeg
(6) (6)
Alle reacties Link kopieren
Mpeters, kom eens met wat beters.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-12-2017 18:59
Je titel zegt dat je je schaamt en je OP zegt dat je jaloers bent omdat ze mss wel vreemd kan gaan.

Verzin nou eerst een consistent verhaal voordat je wat post.
Ghe....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ga bij haar weg. Ze verdient namelijk veel beter.
Oh. Jij weer.
Ach joh, je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen...
Afbeelding
.
Jonari schreef:
14-12-2017 19:09
Mpeters, kom eens met wat beters.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Je moet natuurlijk staan voor je keus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Grow Some Balls
Maak je toch niet dik.
Alle reacties Link kopieren
dik of niet je houdt van der.
niemand is perfect als ze maar een goed hart heeft
anoniem_360482 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 00:12
49.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal
Mpeters00 schreef:
14-12-2017 18:58
Ik heb nu een paar maanden met mijn vriendin en ik hou ontzettend veel van haar ze is lief en knap en het klikt. Alleen mijn vriendin is redelijk fors aan de dikke kant kan je het wel noemen. Nu heb ik daar echt totaal geen problemen mee sterker nog dat is een van de dingen wat ik leuk aan haar vind. Alleen het ding is mijn vriendin kleed zich regelmatig vrij sexy (strakke t-shirtjes enzo en naveltruitjes) terwijl haar flinke buik goed te zien is of half eruit hangt, nu heb ik er geen problemen mee vind het juist opwindend en juist door haar gewicht hebben we goeie seks. Maar ondanks Ik van haar hou schaam ik me af en toe wel ook door de nare reacties die ik krijg over haar.


Als jij haar knap vind, is het goed.
ramon1277 schreef:
15-12-2017 00:08
dik of niet je houdt van der.
niemand is perfect als ze maar een goed hart heeft
Ze hebben een goed hart - het moest alleen gekookt op hun rug hangen. En dan liefst zo laag dat de honden erbij kunnen.quote end
Auteur: Jules Deelder
MarkSD: bronvermelding! Daar hou ik van en van Jules Deelder. Zijn werk bedoel ik ik ken hem verder niet persoonlijk.
ik knap er helemaal van op en dat terwijl ik zou willen dat ik lag te slapen nu. Thnx man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven