Betast terwijl ik sliep

15-12-2017 00:44 413 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik weet niet goed of het op dit forum kan maar ik zoek gewoon een plek om mijn verhaal kwijt te kunnen.
Ik ben een meisje van 20 jaar en een week geleden heb ik iets minder fijn meegemaakt.
Ik was een avondje uit gegaan met mijn studentenvereniging. Toen ik terug aankwam op mijn kot kreeg ik een berichtje van een andere iets oudere jongen uit mijn vereniging dat hij geen slaapplek had en dringend op zoek was naar een slaapplek.
Ik heb hem toen uit de nood geholpen en hem mijn adres gegeven. want ik heb al wel vaker iemand zonder slaapplek opgevangen.
Toen hij aankwam was het mij al heel snel duidelijk dat hij wel meer wou dan gewoon slapen. Volgens mij was hij ook wel een beetje dronken.
De bedoeling was dat hij op een matras op de grond zou slapen maar dat wou hij niet, hij wou per se bij mij in bed liggen.
En voor ik het wist probeerde hij mij ook binnen te doen.
Ik heb dat gewoon genegeerd en ben gaan slapen met mijn rug naar hem toe, ik ben dan ook vrij snel in slaap gevallen. Maar dat hield hem blijkbaar niet tegen
want plots werd ik terug wakker omdat hij mij aan het betasten was.
Plots lag mijn hand op zijn penis en zaten zijn handen onder mijn t-shirt.
Ik wist echt niet wat te doen en ik verstijfde helemaal, ik heb hem dan maar even laten begaan en verder gedaan alsof ik sliep in de hoop dat het snel ging stoppen.
Maar het werd alleen maar erger. hij probeerde ook zichzelf af te trekken met mijn hand en heeft zelfs geprobeerd mijn broek een beetje uit te trekken.
Hij was ook constant aan het zuchten omdat ik niet meewerkte of wakker werd
Ook heeft hij mij op allerlei plaatsen aangeraakt waar ik niet aangeraakt wou worden. en in mijn kont geknepen enzo.
Ik was blij dat hij op een gegeven moment naar het toilet ging toen ben ik een beetje gekalmeerd, toen hij terugkwam heb ik laten merken dat ik wakker was en een beetje tegengewerkt omdat hij gelijk weer wou beginnen en ik was het echt beu. Ik durfde niets te zeggen maar heb gewoon een beetje weggeduwd. hij heeft toen nog enkele dingen geprobeerd maar uiteindelijk heeft hij het wel opgegeven.
Die jongen dacht dat ik de hele tijd aan het slapen was, wat ook een tijdje het geval was. En ik vind het niet echt normaal dat je iemand aanraakt terwijl die persoon slaapt. En ik vond het zeker niet fijn op een gegeven moment was ik zelfs echt bang.
Ik heb geen enkele vorm van medewerking getoond en toch bleef hij doorgaan. Ik weet niet juist hoelang maar toch zeker nog een half uur nadat ik wakker werd. Maar het leek wel langer
Ik ben daar toch wel redelijk gechoqueerd door, heb mij moeten inhouden om niet te beginnen wenen. Wie weet wat heeft hij gedaan toen ik nog echt sliep of stel je voor
dat ik niet eens wakker was geworden en helemaal van niets wist.
Ik wou mijn verhaal eerst even kwijt, want ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Moet ik het zo laten en doen alsof er niets gebeurd is of moet ik iemand anders uit mijn vereniging in vertrouwen nemen?
Ik blijf er maar aan denken maar ik ben bang dat ze me niet zullen begrijpen
Ik durf het niet zo goed te vertellen omdat ik mij er ook wel een beetje voor schaam en ik wil geen problemen veroorzaken. Ik zou willen weten of ik de enige ben die dit echt niet vind kunnen.
Achteraf gezien had ik gewoon direct moeten ingrijpen en duidelijk maken dat hij moest stoppen. En zoals ik eerder zei was de jongen waarschijnlijk dronken.
Maar op dat moment was ik helemaal verstijfd en kon ik echt niets doen. Ik had gewoon gehoopt dat hij het wel ging opgeven. Ik ben ook een verlegen meisje wat het allemaal nog moeilijker maakt. Ik weet nooit echt goed wat te zeggen of te doen en zeker niet in zo'n situatie.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:25
Reden: op de man
99.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar meisje toch. Heb je een vertrouwenspersoon in je omgeving? Dan alsjeblieft praat met haar of hem. Je bent zo jong en onzeker. Hier heb je echt hulp bij nodig en nee, dit had hij absoluut niet mogen doen. Hij heeft misbruik gemaakt van jouw onzekerheid. Google gewoon op sexuele intimidatie en misbruik en vindt hulp bij jouw in de buurt. Zoek die hulp op en doe aangifte want dit is aanranding.
Verwijt je niet wat je achteraf had moeten doen want wat je op het moment deed was puur lijfsbehoud. Vaak wordt dan gezegd dat je niet duidelijk bent en niet de goede signalen afgeeft maar godverdommme....die klootzak is toch ook niet debiel.

En alvast een dikke :hug:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Hij is een klootzak, ongetwijfeld.

Jij hebt een kennelijk aangeschoten, nauwelijks bekende jongen een slaapplek geboden in je bed, terwijl je kennelijk wist dat hij meer wilde dan slapen. Dat zou in een ideale wereld nog steeds niet tot een probleem mogen leiden, en het is geen enkel excuus voor hem. Maar in de echte wereld ben je een aantal stappen wel erg naïef geweest. Het is niet eerlijk en het deugt niet, maar doe jezelf een plezier en leg die naïviteit af.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:27
Reden: op de man
98.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mensen gaan hier op verschillende manieren op reageren. Maar knoop alsjeblieft dit in je oren: Je hebt helemaal niks verkeerd gedaan. Hij had dit absoluut niet mogen doen. Het is logisch dat je op zo'n moment verstijft en pas achteraf kunt bedenken wat je misschien eigenlijk had willen doen. Dat is hoe het werkt.

Ik snap dat je het overweegt, maar doe alsjeblieft niet alsof er niks gebeurd is, maar neem mensen in je omgeving hierover in vertrouwen. Als je het lastig vindt om te vertellen kan je wat je hier geschreven hebt laten lezen. Je voelt heel goed aan dat hij veels te ver is gegaan, probeer naar dat gevoel te luisteren en er naar te handelen. Ik wens je veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd niet. Naïef wel.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
15-12-2017 01:12
Verkeerd niet. Naïef wel.
Dat lijkt me niet het grootste probleem hier. En het probleem van het benadrukken van naïviteit vind ik dat je doet alsof zij iets van schuld hierin heeft. Zelfs als ze zonder kleren naast hem in bed had gelegen en met hem gezoend had had hij dit niet mogen doen. Het probleem ligt bij die gast, niet bij haar.
Alle reacties Link kopieren
ModerisWytte schreef:
15-12-2017 01:20
Dat lijkt me niet het grootste probleem hier. En het probleem van het benadrukken van naïviteit vind ik dat je doet alsof zij iets van schuld hierin heeft. Zelfs als ze zonder kleren naast hem in bed had gelegen en met hem gezoend had had hij dit niet mogen doen. Het probleem ligt bij die gast, niet bij haar.
Nee, de fout ligt bij hem. Maar het probleem is wel degelijk kunnen ontstaan door haar naïviteit. Dat maakt hem niet minder fout, maar geeft haar wel de kans herhaling minder makkelijk te maken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:28
Reden: ivm op de man
98.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid ik ken die jongen wel.
want iedereen denkt blijkbaar dat ik een onbekende zatte jongen heb meegenomen
Ik ga wel vaker met hem uit en we hebben al wel vaker gepraat. En ik wist niet dat hij dronken was tot hij voor mijn neus stond. Ik laat heus niemand die ik niet ken bij mij slapen. Ik had dit gewoon niet verwacht van hem. Mijn studentenvereniging is een grote vriendengroep die tot nu toe altijd een veilige plek voor mij is geweest. En dat zijn mensen die ik vertrouw. En het is ook niet dat er elke week iemand bij mij crasht, ik heb het al een paar keer toegelaten omdat die persoon dan geen slaapplek heeft en die personen waren zelfs niet heel dronken. Dit waren telkens ook mensen van mijn vereniging die ik effectief ken. Maar nu wist ik het gewoon niet. Niet dat hij zat was en niet dat hij meer wou dat kan je niet echt zien door de telefoon. Dat hij bij mij in bed lag wou ik ook helemaal niet maar mijn matras zit onder mijn bed en je moet mijn bed al met 2 opheffen om die eronder uit te krijgen en hij weigerde te helpen.

Ik kamp zelf met een angststoornis waardoor ik het heel moeilijk heb om te communiceren of mezelf te verdedigen. op zo'n momenten krijg ik gewoon een paniekaanval en weet ik niet meer wat te doen. Weer typisch dat daar geen begrip voor word opgebracht want er word maar vanuit gegaan dat iedereen even mondig is en dat zomaar durft iemand weg te sturen.

Ik vind het wel heel erg dat ik mezelf moet verdedigen en dat ik zo weinig begrip krijg terwijl ik hier wel het slachtoffer ben. :( Enig idee hoeveel moed dit mij kost om dit te vertellen en dan is het nog mijn eigen schuld ook :O

En ja als je wakker word met je hand in zijn broek, een hand onder je t-shirt en je broek half uit dan ga ik ervan uit dat hij wel al even bezig was, zeker weet ik dat natuurlijk ook niet
anoniem_360649 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 01:50
6.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]



Gedraag je eens normaal man. Sommige mensen op dit forum zijn echt te achterlijk voor woorden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:28
Reden: op de man
79.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pandake97 schreef:
15-12-2017 01:39
Even voor de duidelijkheid ik ken die jongen wel.
want iedereen denkt blijkbaar dat ik een onbekende zatte jongen heb meegenomen
Ik ga wel vaker met hem uit en we hebben al wel vaker gepraat. En ik wist niet dat hij dronken was tot hij voor mijn neus stond. Ik laat heus niemand die ik niet ken bij mij slapen. Ik had dit gewoon niet verwacht van hem. Mijn studentenvereniging is een grote vriendengroep die tot nu toe altijd een veilige plek voor mij is geweest. En dat zijn mensen die ik vertrouw. En het is ook niet dat er elke week iemand bij mij crasht, ik heb het al een paar keer toegelaten omdat die persoon dan geen slaapplek heeft en die personen waren zelfs niet heel dronken. Dit waren telkens ook mensen van mijn vereniging die ik effectief ken. Maar nu wist ik het gewoon niet. Niet dat hij zat was en niet dat hij meer wou dat kan je niet echt zien door de telefoon. Dat hij bij mij in bed lag wou ik ook helemaal niet maar mijn matras zit onder mijn bed en je moet mijn bed al met 2 opheffen om die eronder uit te krijgen en hij weigerde te helpen.

Ik kamp zelf met een angststoornis waardoor ik het heel moeilijk heb om te communiceren of mezelf te verdedigen. op zo'n momenten krijg ik gewoon een paniekaanval en weet ik niet meer wat te doen. Weer typisch dat daar geen begrip voor word opgebracht want er word maar vanuit gegaan dat iedereen even mondig is en dat zomaar durft iemand weg te sturen.

Ik vind het wel heel erg dat ik mezelf moet verdedigen en dat ik zo weinig begrip krijg terwijl ik hier wel het slachtoffer ben. :( Enig idee hoeveel moed dit mij kost om dit te vertellen en dan is het nog mijn eigen schuld ook :O

En ja als je wakker word met je hand in zijn broek, een hand onder je t-shirt en je broek half uit dan ga ik ervan uit dat hij wel al even bezig was, zeker weet ik dat natuurlijk ook niet
Het is niet jou schuld, negeer die mensen alsjeblieft. :daisy:
Alle reacties Link kopieren
[...]

Oke dus wanneer je bij iemand in bed ligt geeft dat diegene het recht om jou te misbruiken? Dus als je naast je broer, zus, beste vriendin etc. is dat ook zo? Of is dat dan weer anders? Kom op man, die meid is in haar slaap aangerand, hoe duidelijk wil je het hebben. En nee ik ben niet zo'n persoon die alles maar aanranding en verkrachting vind, je bent ook verantwoordlijk voor jezelf en aangeven als je het niet wilt. Maar dit was wel duidelijk hoor. Of wil je mij nu gaan vertellen dat die man niet wist dat ze niet wilde? Dat is pas naïef ....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:29
Reden: op de man
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt aan iedereen die mij wel begrijpt en steunt trouwens.
Ik heb wel een paar personen binnen mijn vereniging waar ik bij terecht zou moeten kunnen. En ik zou het ook wel willen vertellen.
Maar het is door zo'n reacties als sommige hier dat ik dit niet zo goed durf. Ik ben bang dat ze mij niet gaan begrijpen. en zij kennen die persoon natuurlijk ook en zelfs langer als ik wat het ook moeilijk maakt. Ik wil mij ook niet aanstellen of iemand in de problemen brengen. Want ik heb ook wel eens iets stom gedaan terwijl ik dronken was. Het is ook gewoon een onderwerp waar ik in het algemeen niet graag over praat. Moet ik hem zelf ook aanspreken want dat durf ik ook niet goed...
Zonnebloem1996 schreef:
15-12-2017 01:48
Gedraag je eens normaal man. Sommige mensen op dit forum zijn echt te achterlijk voor woorden.
Dus jij weet wat er allemaal gebeurd terwijl je slaapt? Bijzonder, echt heel bijzonder.
En inderdaad, met zin 2 ben ik het wel eens.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Natuurlijk weet ik dat ook niet, als je op die manier wakker word ga ik ervan uit dat dat al even bezig is. Hij dacht trouwens dat ik de hele tijd aan het slapen was. Zo iets doe je niet in mijn ogen. punt. Dat is misbruik maken.
Sommige doen hier alsof het mijn schuld is, vinden jullie dat dan ok wat hij gedaan heeft?
Zo zitten zeuren dat ik dat niet kan weten en dat is ook zo maar dat maakt alles helemaal goed hoor want ik heb daar zeker om gevraagd om ongewenst betast te worden. :( droevig hier hoor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:29
Reden: op de man
16.50% gewijzigd
pandake97 schreef:
15-12-2017 01:39
Even voor de duidelijkheid ik ken die jongen wel.
want iedereen denkt blijkbaar dat ik een onbekende zatte jongen heb meegenomen
Ik ga wel vaker met hem uit en we hebben al wel vaker gepraat. En ik wist niet dat hij dronken was tot hij voor mijn neus stond. Ik laat heus niemand die ik niet ken bij mij slapen. Ik had dit gewoon niet verwacht van hem. Mijn studentenvereniging is een grote vriendengroep die tot nu toe altijd een veilige plek voor mij is geweest. En dat zijn mensen die ik vertrouw. En het is ook niet dat er elke week iemand bij mij crasht, ik heb het al een paar keer toegelaten omdat die persoon dan geen slaapplek heeft en die personen waren zelfs niet heel dronken. Dit waren telkens ook mensen van mijn vereniging die ik effectief ken. Maar nu wist ik het gewoon niet. Niet dat hij zat was en niet dat hij meer wou dat kan je niet echt zien door de telefoon. Dat hij bij mij in bed lag wou ik ook helemaal niet maar mijn matras zit onder mijn bed en je moet mijn bed al met 2 opheffen om die eronder uit te krijgen en hij weigerde te helpen.

Ik kamp zelf met een angststoornis waardoor ik het heel moeilijk heb om te communiceren of mezelf te verdedigen. op zo'n momenten krijg ik gewoon een paniekaanval en weet ik niet meer wat te doen. Weer typisch dat daar geen begrip voor word opgebracht want er word maar vanuit gegaan dat iedereen even mondig is en dat zomaar durft iemand weg te sturen.

Ik vind het wel heel erg dat ik mezelf moet verdedigen en dat ik zo weinig begrip krijg terwijl ik hier wel het slachtoffer ben. :( Enig idee hoeveel moed dit mij kost om dit te vertellen en dan is het nog mijn eigen schuld ook :O

En ja als je wakker word met je hand in zijn broek, een hand onder je t-shirt en je broek half uit dan ga ik ervan uit dat hij wel al even bezig was, zeker weet ik dat natuurlijk ook niet
Dus als 1 persoon, ik dus op zijn zachtst gezegd heeeeel vreemd vind dat je een vent in je bed laat slapen omdat hij dat nou eenmaal wil kruip je in de slachtofferrol. Dat is altijd handig. waarom woon jij zonder begeleiding vraag ik me af. je zou beter begeleid kunnen wonen want voor jezelf zorgen kan je niet. Dat is wel bewezen nu zie je dat zelf ook? Verder krijg je knuffels en lieve woorden en toch heb je het gevoel dat je in stukjes word gehakt. morgen naar je moeder en zeggen dat je het niet red alleen. laat haar dit maar lezen dan komt alles in orde.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vind het heel erg om een bericht als deze te lezen, en dan vooral de reacties die hierop komen. "Pandake97" is duidelijk in een situatie terecht gekomen die niet de bedoeling was. Dat zij behulpzaam is heeft die jongen blijkbaar anders begrepen, ze komt over als een kwetsbaar meisje wat waarschijnlijk geïntimideerd was door deze jongen.

Ik kan me erg goed voorstellen dat het moeilijk is -als je zelf onzeker bent- om een jongen af te wijzen om in je bed te gaan liggen. Vooral als deze jongen een beetje dwingend overkomt.

Het is goed dat je je verhaal durft te delen, zoiets van je afschrijven kan vaak al helpen. Ik wil je wel adviseren om steun te zoeken bij een vertrouwenspersoon, of één van je vriendinnen. Het is belangrijk om hier over te praten, en om zoiets in de toekomst te voorkomen.

Sterkte.
De naïviteit is vrij stuitend. Welke opvoeding krijgen de meisjes van tegenwoordig dat ze verwachten dat je wel een dronken vreemde gast tegen je aan in bed kan laten liggen en er vanuit kan gaan dat er niets gebeurd?

Dan kan je die jongen wel van alles gaan verwijten en moord en aanranding roepen, maar ik zou voortaan eerst even nadenken.

Hij kan geen gedachten lezen en dacht misschien wel dat je in was voor een potje slaapsex. Neemt niet weg dat het wel vervelend is dat jij er zo van bent geschrokken.
dubbel.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
15-12-2017 03:32
De naïviteit is vrij stuitend. Welke opvoeding krijgen de meisjes van tegenwoordig dat ze verwachten dat je wel een dronken vreemde gast tegen je aan in bed kan laten liggen en er vanuit kan gaan dat er niets gebeurd?

Dan kan je die jongen wel van alles gaan verwijten en moord en aanranding roepen, maar ik zou voortaan eerst even nadenken.

Hij kan geen gedachten lezen en dacht misschien wel dat je in was voor een potje slaapsex. Neemt niet weg dat het wel vervelend is dat jij er zo van bent geschrokken.
Het is niet heel raar om je tengels thuis te houden als het meisje niet in gaat op je acties toch?
Wokpan1 schreef:
15-12-2017 03:37
Het is niet heel raar om je tengels thuis te houden als het meisje niet in gaat op je acties toch?
Niet ingaan werd mij niet zo duidelijk uit haar verhaal. Ze deed nog even een Pinokkiotrek terwijl ze wakker was. Kan allemaal, maar voor het studentje zal het niet duidelijk zijn geworden dat ze het vervelend vond. En ja, wanneer je bij een vrij onbekende vrouw in bed mag slapen, en ze geeft nooit aan dat ze iets niet prettig vindt, dan verwacht je wat als je 20 bent.

Ik vind het gedrag van TO raar.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
15-12-2017 03:44
Niet ingaan werd mij niet zo duidelijk uit haar verhaal. Ze deed nog even een Pinokkiotrek terwijl ze wakker was. Kan allemaal, maar voor het studentje zal het niet duidelijk zijn geworden dat ze het vervelend vond. En ja, wanneer je bij een vrij onbekende vrouw in bed mag slapen, en ze geeft nooit aan dat ze iets niet prettig vindt, dan verwacht je wat als je 20 bent.

Ik vind het gedrag van TO raar.
Dat heb je dan toch verkeerd begrepen want dat heb ik helemaal niet gedaan. Ben er helemaal niet op ingegaan.
En onbekend ben ik nu ook niet voor hem want ik ken hem al een tijdje en ik vertrouwde hem tot nu.
Ik heb ook op geen enkele manier laten merken dat ik dat wou.
Ge je hem nu echt verdedigen, hoe duidelijk kan ik het maken dat ik dit echt niet wou en dat dit echt ongewenst was.
Ben best gechoqueerd zelfs.
Alle reacties Link kopieren
In onverwachte situaties kun je op verschillende manieren reageren. Fight, flight of freeze. Het is dus niet zo gek dat je bevroor. Dat gebeurt meer vrouwen (en mannen) en daar hoef jij je niet voor te schamen. Ga erover praten met iemand, wellicht heeft de school een psych waar je hiermee terecht kan. Ga dit niet negeren en net doen of er niks aan de hand is. Dat gaat je sowieso opbreken.

Daarnaast, ga leren jezelf te beschermen. Ga op training om nee te leren zeggen en voor jezelf op te komen. En laat geen mensen meer bij je slapen die dronken zijn. Als ze dronken voor je deur staan dan stuur je ze weg. Jammer dan, dan vinden ze je maar een trut, daar komen ze wel weer overheen.

En, je bent niet de schuldige partij. Hij heeft zijn tengels thuis te houden en jij hoeft je nergens voor te schamen wat iedereen ook zegt. Want mensen leggen graag de blaam bij het slachtoffer. Dat is makkelijker, want 'zij doen zoiets niet, dus zij zullen niet aangerand worden' dan denken dat óók zij slachtoffer kunnen worden...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven