Schaamhaar, wel of niet ?

18-12-2017 18:31 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet je dat laten staan, helemaal weghalen of bijwerken en hoe doe jij het ?

Mijn voorkeur is toch wel helemaal kaal ik doe dit met een scheermesje. Harsen lijkt mij echt te veel pijn doen !
Alle reacties Link kopieren
Niets moet
seks/vindt-jouw-man-glad-lekkerder-dan- ... ages/12871
Kind het zit je allemaal wel hoog he?
Ik haal de tondeuse erover.. Vroeger scheerde ik het kaal maar ik ben dat echt zat, gedoe, bultjes, stoppels waar je de kaas op kan raspen. Nee. manlief doet het er maar mee en anders douwt ie 'm maar tussen de kussens van het bankstel of zo.
Lady*Voldemort schreef:
18-12-2017 18:33
Kind het zit je allemaal wel hoog he?
Opdracht 2 voor school vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
Head schreef:
18-12-2017 18:37
Opdracht 2 voor school vermoed ik.
Dit!

TO, gelukkig mag je dat helemaal zelf weten. Doe waar jij je lekker bij voelt.
Find people who will make you better (M. Obama)
Nogmaals: gaat je niks aan.
GinnyJones schreef:
18-12-2017 18:36
Ik haal de tondeuse erover.. Vroeger scheerde ik het kaal maar ik ben dat echt zat, gedoe, bultjes, stoppels waar je de kaas op kan raspen. Nee. manlief doet het er maar mee en anders douwt ie 'm maar tussen de kussens van het bankstel of zo.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
18-12-2017 18:36
Ik haal de tondeuse erover.. Vroeger scheerde ik het kaal maar ik ben dat echt zat, gedoe, bultjes, stoppels waar je de kaas op kan raspen. Nee. manlief doet het er maar mee en anders douwt ie 'm maar tussen de kussens van het bankstel of zo.
Dankje, de eerste met een normaal antwoord. Die bultjes zijn soms inderdaad wel vervelend!
Kaal scheren of harsen kan ook heel nare infecties veroorzaken. Het is gezonder om het kort te knippen en hooguit de bikinilijn te scheren.
Het scheelt wel als je het eerst goed warm laat worden door een lange warme douche of bad. Dan heb ik zelf bijna geen last van stoppeltjes.
En eerst met de haren mee scheren, en daarna pas tegen de haren in. En het mesje moet vlijmscherp zijn. Hier dus wel helemaal kaal dus.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-12-2017 18:33
Kind het zit je allemaal wel hoog he?
Dat schaamhaar???, komt het boven je onderbroek uit?.
-Aardbeitje- schreef:
18-12-2017 18:54
Het scheelt wel als je het eerst goed warm laat worden door een lange warme douche of bad. Dan heb ik zelf bijna geen last van stoppeltjes.
En eerst met de haren mee scheren, en daarna pas tegen de haren in. En het mesje moet vlijmscherp zijn. Hier dus wel helemaal kaal dus.
Doe je dat dan elke dag? Nooit jeuk van de stoppels?
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
18-12-2017 18:36
Ik haal de tondeuse erover.. Vroeger scheerde ik het kaal maar ik ben dat echt zat, gedoe, bultjes, stoppels waar je de kaas op kan raspen. Nee. manlief doet het er maar mee en anders douwt ie 'm maar tussen de kussens van het bankstel of zo.
Een runderlap in de bonus halen, 3 minuten in de magnetron en je hebt het perfecte namaakkutje.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals je MOET niets...
Lekker laten groeien, ik hoef nu met die kou niet eens meer een legging aan.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-12-2017 19:00
Lekker laten groeien, ik hoef nu met die kou niet eens meer een legging aan.
Dreads toch?
Alle reacties Link kopieren
.
willem1959 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 19:02
Reden: Kan geen plaatjes plakken. Weet niet hoe dat moet. Iemand een idee?
97.37% gewijzigd
yourlocalhero schreef:
18-12-2017 19:01
Dreads toch?
Nee, vacht. Isoleert beter. Met kerst strooi ik er glitters op. Enig onder mijn winter korte broek.
Alle reacties Link kopieren
Behaarde kutje zijn weer helemaal in. Nee, niet grote bossen, maar netjes geschoren. Zie je in de sauna steeds meer opduiken.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal kaal met scheermesje, kost wel wat tijd elke dag maar toch een fris gevoel/'uitstraling'
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-12-2017 19:03
Nee, vacht. Isoleert beter. Met kerst strooi ik er glitters op. Enig onder mijn winter korte broek.
Glitterflamoes helemaal hip :sun:
MinkeDeWit schreef:
18-12-2017 18:57
Doe je dat dan elke dag? Nooit jeuk van de stoppels?
Elke dag of om de dag, nooit last.
Juist wel last als ik het te lang laat worden en te snel begin, en niet eerst de huid zacht laat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ontharingscrème werkt ook geweldig, is pijnloos (zolang je het niet langer dan 30 minuten laat zitten), en gegarandeerd geen stoppels voor minimaal een week!


Ook een dag of twee geen orale seks ivm de geur, maar dat is een detail :rofl:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven