Orale seks

23-12-2017 20:26 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, vlak voor orale seks douchen of niet?

Vind ik wel het fijnst. Ik voel mij dan prettiger en vind het geven dan echt plezierig. Zonder douchen kan natuurlijk ook, maar dit brengt toch, enne keer meer dan andere keer, wat geurtjes mee. Alleen staat het wassen vaak in de weg, je wil vaak gewoon hopa gaan... hoe ervaren jullie dit?
Wanneer de ander net zo schoon op zichzelf is als ik zie ik niet in waarom iemand zou moeten douchen voor de (orale) seks.

En wanneer je geil bent is bijna niets vies.
Amant schreef:
23-12-2017 20:29

En wanneer je geil bent is bijna niets vies.
Vind je?
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen mee. Zowel man als ik zelf douchen dagelijks dus dat hoeft dan niet ook nog voorafgaand.
Vind t ook een beetje apart eigenlijk.. heb je zin moet je eerst nog onder de douchen, hoeft van mij niet!
Helemaal douchen vind ik overdreven, maar wel even met een washandje aan de wastafel heeft mijn voorkeur. Snel gebeurd en het maakt het echt wel fijner.
Gewoon hoppa (met twee pp's dan :P )
Vochtige doekjes zijn ook handig als je fris wil beginnen!
Tja, je kan wel dagelijks douchen, maar als dat 's ochtends is geweest, en je bent alweer een paar keer naar de wc geweest dan voel ik me daar echt niet meer fijn bij. En andersom ook niet. Dus ja, hier gebeurt het alleen als er pas gedoucht is. Misschien niet heel superspontaan, maar ach.
RégineFilange schreef:
23-12-2017 21:12
Tja, je kan wel dagelijks douchen, maar als dat 's ochtends is geweest, en je bent alweer een paar keer naar de wc geweest dan voel ik me daar echt niet meer fijn bij. En andersom ook niet. Dus ja, hier gebeurt het alleen als er pas gedoucht is. Misschien niet heel superspontaan, maar ach.
Maar als je naar de WC bent geweest, is dan ook de rest van je lichaam vies?
Dan kun je dus ook niet zoenen zonder te douchen?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
23-12-2017 20:29
Wanneer de ander net zo schoon op zichzelf is als ik zie ik niet in waarom iemand zou moeten douchen voor de (orale) seks.

En wanneer je geil bent is bijna niets vies.
Dit!
Roodhaarr schreef:
23-12-2017 21:14
Maar als je naar de WC bent geweest, is dan ook de rest van je lichaam vies?
Dan kun je dus ook niet zoenen zonder te douchen?

Het gaat toch over orale seks? En in de weer met doekjes en washandjes geloof ik niet in, lekker de straal erop.
Roodhaarr schreef:
23-12-2017 21:14
Maar als je naar de WC bent geweest, is dan ook de rest van je lichaam vies?
Dan kun je dus ook niet zoenen zonder te douchen?
Zoenen is orale seks? Nooit geweten.
Het zal verschil maken of je casual seks hebt of seks met je lief. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn lief vies zou vinden, uitsluitend omdat ze niet gedoucht heeft wanneer ik haar wil likken.
Alle reacties Link kopieren
garnaalstaartje schreef:
23-12-2017 21:03
Vochtige doekjes zijn ook handig als je fris wil beginnen!
Gatverdamme. Dan ruik je naar zwitsal of bloemetjes. Afknapper.
Ja even onder de kraan ermee, ik wil geen plas proeven of ruiken. Anders doe ik het echt met tegenzin.
vivapimpelmees schreef:
23-12-2017 21:32
Gatverdamme. Dan ruik je naar zwitsal of bloemetjes. Afknapper.
Het is niet alleen dat je er dan naar ruikt, maar vooral ook naar smaakt! Echt zo niet-geil. Parfum doe je op polsen en in je hals. Je kut graag ongeparfumeerd. Dank u.
Graag gedaan
Technisch gezien even hè; niet dat ik erbij nadenk, maar wanneer ik begin met likken dan lik ik de clitoris en het gebied er direkt omheen. Terwijl ik dat doe gebeuren er twee dingen (nouja, meestal dan);

1) mijn speeksel loopt langs haar schaamlippen;
2) ze word vochtig van zichzelf.

Die vloeistoffen en geuren zijn wat ik proef en ruik wanneer ik naar beneden ga om haar lippen te likken en eraan te zuigen en/of mijn tong in haar vagina-opening te steken.

Dat beetje plas dat by design op de lippen en eventueel de huid eromheen is gekomen wordt hierdoor volledig overstemd, zowel feitelijk als door mijn geile stemming.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb zo.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 21:49
0.22% gewijzigd
Ben gek op visgeur.
Hekel aan geplande seks, dus hoppa. Vriend gaat wel minstens 2 keer per dag onder de douche, ik 3 keer.
Altijd even douchen vooraf. Samen. :shame:
fluttershy schreef:
23-12-2017 21:49
Hekel aan geplande seks, dus hoppa. Vriend gaat wel minstens 2 keer per dag onder de douche, ik 3 keer.
Ik douche altijd 2x per dag. In de ochtend en voordat ik naar bed ga. Als ik tussendoor seks heb, ga ik toch echt eerst nog even extra onder de douche.

Want ik ga niet ongewassen op zijn gezicht zitten als ik eerder die dag op de toilet heb gezeten. Dat vind ik heel erg vies. Zeker openbare toiletten (zoals op werk) en als je gepoept hebt. Van alleen toiletpapier wordt je écht niet schoon.

En ik plan nooit seks, tijdens voorspel verplaatsen we ons gewoon altijd naar de douche. Ik zie niet in wat daar gepland aan is. Gelukkig heb ik nog nooit een man ontmoet die het daar niet mee eens is.
Alle reacties Link kopieren
Daarom vind ik een waterspuit bij de toilet veel frisser, zoals in Azie of het Midden Oosten. Mis het echt in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
23-12-2017 20:31
Vind je?
Sterker: bewezen feit. Geilheid onderdrukt het “vies vinden”
LeesMee schreef:
23-12-2017 22:28
Sterker: bewezen feit. Geilheid onderdrukt het “vies vinden”
Oke, ja het zal als jij het zegt. Maarja ik wordt nooit geil dus daarom vind ik alles vies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven