Relatie top...sex een flop

03-01-2018 12:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie met een oudere vrouw en nu na bijna 10 jaar is de relatie nog steeds top maar de sex een flop helaas.
Na veel praten met elkaar over ons sexleven merk ik dat het is wat het is en overweeg ik een minnares te zoeken puur voor de sex maar wel met wat gevoel erbij.

Zijn er mannen en of vrouwen die dit verhaal herkennen?
anoniem_361083 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 12:33
2.42% gewijzigd
Ja ja, mijn man noemt me echt niet zijn minnares hoor.
zomaar in je eentje jullie afspraken verbreken is nooit een goed idee. Maar als je vrouw er niets aan wil doen, en geen probleem ziet, valt dit niet op te lossen. Dan heb je de keuze: blijven en accepteren, weggaan en de relatie verbreken, of blijven en iemand erbij zoeken. Maar dat zou ik dan wel duidelijk tegen je vrouw zeggen, dan kan zij ook kiezen of zij de relatie in stand wil houden of niet.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
03-01-2018 12:56
Nee seksuoloog. Waarom niet?

Vindt je vrouw jou niet zo aantrekkelijk meer, heeft ze nooit echt veel met seks gehad, zijn jullie seksueel volgens haar niet zo'n goede match, vind jij andere dingen in bed lekker dan zij, heeft ze veel aan haar hoofd, stress, problemen?

Ik mis een hoop context.
Alles wat jiu beschrijft en meer dsn dat besproken en het zit allemaal goed zegt ze maar toch blijft ons sexleven erg matig helaas
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
03-01-2018 13:22
Ja ja, mijn man noemt me echt niet zijn minnares hoor.
Jezus zeg..wat kun jij zaniken. Ik.noem mijn partner ook geen minnares maar het is mijn minnares. Moet ik het nog uittekenen voor je of wil jij dat gewoonweg niet snappen???
Oh wacht, jullie hebben nog wel steeds seks? Het is niet zo dat er helemaal niets gebeurt? Wat valt er zo tegen, dan?
Alle reacties Link kopieren
bagagewagen schreef:
03-01-2018 12:55
Ik herken het wel, maar dan niet in de kwaliteit. Ik heb veel meer behoefte dan zij. Ik heb daar geen oplossing voor. Vreemdgaan is tegen mijn principes en bovendien moet je iemand tegenkomen. Ik vind het ook niet eerlijk tegenover die persoon. Nou ja dat zou ik wel vertellen.
Om hier de relatie voor te beëindigen vind ik te ver gaan. De oplossing zit hem voorlopig in fantaseren en de rechterhand.

Fantasie en mastruberen is fijn maar ik ben wel klaar met elke dag mastruberen en wil gewoon een fijn sexleven. Is het niet in mijn relatie dan buiten mijn relatie.
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 13:35
Oh wacht, jullie hebben nog wel steeds seks? Het is niet zo dat er helemaal niets gebeurt? Wat valt er zo tegen, dan?
We hebben wel sex maar het is saai wat mij betreft .... alleen neuken ...geen variatie...geen orale sex....ik merk dat ik er ook steeds minder zin in krijg om te vrijen by the way
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 13:25
zomaar in je eentje jullie afspraken verbreken is nooit een goed idee. Maar als je vrouw er niets aan wil doen, en geen probleem ziet, valt dit niet op te lossen. Dan heb je de keuze: blijven en accepteren, weggaan en de relatie verbreken, of blijven en iemand erbij zoeken. Maar dat zou ik dan wel duidelijk tegen je vrouw zeggen, dan kan zij ook kiezen of zij de relatie in stand wil houden of niet.
Eenzijdig afspraken verbreken... ? Zomaar van een goede minnares tot een saaie ouwe vrouw veranderen zonder overleg of uitleg mag wel??
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:34
Jezus zeg..wat kun jij zaniken. Ik.noem mijn partner ook geen minnares maar het is mijn minnares. Moet ik het nog uittekenen voor je of wil jij dat gewoonweg niet snappen???
maar wel een leuke vrouw dus je vrouw, als ze van die geile lingerie voor je aantrekt
Ze saai is ze dus niet
Ja dat mogen vrouwen.
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:28
Alles wat jiu beschrijft en meer dsn dat besproken en het zit allemaal goed zegt ze maar toch blijft ons sexleven erg matig helaas
Dus uitgezonderd de seks is jullie relatie top maar zij is iemand die tussen de lakens altijd vrij passief is en is geweest, in jouw optiek. Waarom zijn jullie dan ooit getrouwd? Jullie seksuele behoeften verschilden altijd al.

Hoelang zijn jullie samen?
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:39
We hebben wel sex maar het is saai wat mij betreft .... alleen neuken ...geen variatie...geen orale sex....ik merk dat ik er ook steeds minder zin in krijg om te vrijen by the way
Dan zou ik toch echt voorstellen om met een seksuoloog te gaan praten. Er zijn oefeningen die je kunt doen om de vonk weer terug proberen te krijgen. Of ga eens op salsadansen, tango-les. Daar leer je elkaar weer sensueel aan te raken.
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:41
Eenzijdig afspraken verbreken... ? Zomaar van een goede minnares tot een saaie ouwe vrouw veranderen zonder overleg of uitleg mag wel??
Ja sorry hoor, ik probeer hier alleen maar te helpen. Tegen mij gaan schreeuwen heeft geen enkele zin.
Succes ermee.
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:41
Eenzijdig afspraken verbreken... ? Zomaar van een goede minnares tot een saaie ouwe vrouw veranderen zonder overleg of uitleg mag wel??
Jep
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:34
Jezus zeg..wat kun jij zaniken. Ik.noem mijn partner ook geen minnares maar het is mijn minnares. Moet ik het nog uittekenen voor je of wil jij dat gewoonweg niet snappen???
Zaniken? Je zegt zelf dat je overweegt een minnares te zoeken. Maar die heb je dus al.
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:39
ik merk dat ik er ook steeds minder zin in krijg om te vrijen by the way
dan lost het probleem zich vanzelf op
leve moedertje natuur
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
03-01-2018 13:43
Dus uitgezonderd de seks is jullie relatie top maar zij is iemand die tussen de lakens altijd vrij passief is en is geweest, in jouw optiek. Waarom zijn jullie dan ooit getrouwd? Jullie seksuele behoeften verschilden altijd al.

Hoelang zijn jullie samen?
We zijn 10 jaar samen en ons sexleven was goed tot een 2.5 jaar terug het merkbaar minder werd. Gesproken erover..therapie gevolgd.. speeltjes...etc. kleine opleving en nu bijna doodgebloed
Alle reacties Link kopieren
Arme vrouw :|
Dit is mijn motto
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:36
Fantasie en mastruberen is fijn maar ik ben wel klaar met elke dag mastruberen en wil gewoon een fijn sexleven. Is het niet in mijn relatie dan buiten mijn relatie.
Mastruberen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Even een gratis tip van een vrouw aan alle mannen die vinden dat ze te weinig seks hebben. Misschien moet je je hand eens in eigen boezem steken en erkennen dat je misschien wel een hele slechte minnaar bent. De meeste vrouwen willen echt well seks als ze maar bevredigd raken. Zonder bevrediging is het eigenlijk alleen maar een zwetende en hijgende man die op je ligt te pompen en bonken. Ja dan vinden wij het natuurlijk ook geen hol aan. Reken maar als jij je vrouw goed kunt bevredigen dat ze er dan wel weer zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:47
We zijn 10 jaar samen en ons sexleven was goed tot een 2.5 jaar terug het merkbaar minder werd. Gesproken erover..therapie gevolgd.. speeltjes...etc. kleine opleving en nu bijna doodgebloed
In wlke leeftijdscategorie moeten we haar plaatsen, misschien biedt dat enige licht op de zaak.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
03-01-2018 13:49
Even een gratis tip van een vrouw aan alle mannen die vinden dat ze te weinig seks hebben. Misschien moet je je hand eens in eigen boezem steken en erkennen dat je misschien wel een hele slechte minnaar bent. De meeste vrouwen willen echt well seks als ze maar bevredigd raken. Zonder bevrediging is het eigenlijk alleen maar een zwetende en hijgende man die op je ligt te pompen en bonken. Ja dan vinden wij het natuurlijk ook geen hol aan. Reken maar als jij je vrouw goed kunt bevredigen dat ze er dan wel weer zin in heeft.
Ssssst, het ligt niet aan hem, maar aan zijn passieve vrouw.
Dit is mijn motto
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:41
Eenzijdig afspraken verbreken... ? Zomaar van een goede minnares tot een saaie ouwe vrouw veranderen zonder overleg of uitleg mag wel??
Uh, net zeg je dat ze eerst iets minder passief was maar de laatste twee jaar ze er weer gelaten bijligt.
Ze was voorheen of ooit dus wel een lekkere stoeipoes?
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:41
Eenzijdig afspraken verbreken... ? Zomaar van een goede minnares tot een saaie ouwe vrouw veranderen zonder overleg of uitleg mag wel??
Nou nou... Ze is haar libido waarschijnlijk kwijt, het is niet dat ze daar zoveel aan kan doen waarschijnlijk. Je zegt dat ze al ouder is, dat kan ook heel goed de oorzaak zijn.
Als jij niet tevreden bent over jullie seksuele relatie en dit zo niet meer wilt, hoef je toch niet achter haar rug om een ander te zoeken? Wees dan ook zo dapper en zeg dat je bij haar weg wilt.
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
03-01-2018 13:49
Even een gratis tip van een vrouw aan alle mannen die vinden dat ze te weinig seks hebben. Misschien moet je je hand eens in eigen boezem steken en erkennen dat je misschien wel een hele slechte minnaar bent. De meeste vrouwen willen echt well seks als ze maar bevredigd raken. Zonder bevrediging is het eigenlijk alleen maar een zwetende en hijgende man die op je ligt te pompen en bonken. Ja dan vinden wij het natuurlijk ook geen hol aan. Reken maar als jij je vrouw goed kunt bevredigen dat ze er dan wel weer zin in heeft.
Je eigen sexuele ervaringen niet projecteren op alle mannen aub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven