Relatie top...sex een flop

03-01-2018 12:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie met een oudere vrouw en nu na bijna 10 jaar is de relatie nog steeds top maar de sex een flop helaas.
Na veel praten met elkaar over ons sexleven merk ik dat het is wat het is en overweeg ik een minnares te zoeken puur voor de sex maar wel met wat gevoel erbij.

Zijn er mannen en of vrouwen die dit verhaal herkennen?
anoniem_361083 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 12:33
2.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin dat het aan de man ligt. Minnares zonder medeweten is geen optie. Vertel maar duidelijk dat je het nu gaat doen. Eerlijkheid duurt het langst en is m.i. verantwoordelijkheid nemen voor het leven. En dan merk je wel wat haar reactie is. Is het toch acceptabel? Dan relatie voortzetten. Anders breken en op termijn een nieuwe lieve partner zoeken.

Goede seks is voor veel mensen een noodzaak, zeker in een relatie. Ik kan me goed voorstellen dat je verdriet hebt van de eenzijdige seks. Dames, als dit verhaal door een vrouw was geschreven, waren er echt geen reacties gekomen dat het aan haar lag. Ik vind dat TO oneerlijk wordt behandeld.

Veel succes. Maar echt, wees eerlijk en open.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 13:44
Ja sorry hoor, ik probeer hier alleen maar te helpen. Tegen mij gaan schreeuwen heeft geen enkele zin.
Succes ermee.
Schreeuwen🤔
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
03-01-2018 13:56
Wat een onzin dat het aan de man ligt. Minnares zonder medeweten is geen optie. Vertel maar duidelijk dat je het nu gaat doen. Eerlijkheid duurt het langst en is m.i. verantwoordelijkheid nemen voor het leven. En dan merk je wel wat haar reactie is. Is het toch acceptabel? Dan relatie voortzetten. Anders breken en op termijn een nieuwe lieve partner zoeken.

Goede seks is voor veel mensen een noodzaak, zeker in een relatie. Ik kan me goed voorstellen dat je verdriet hebt van de eenzijdige seks. Dames, als dit verhaal door een vrouw was geschreven, waren er echt geen reacties gekomen dat het aan haar lag. Ik vind dat TO oneerlijk wordt behandeld.

Veel succes. Maar echt, wees eerlijk en open.


Oneerlijk of niet... het is ons probleem...meer mijn probleem want mijn partner lijkt het wel best te vinden dus los ik.het ook.op op mijn manier....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:59
Oneerlijk of niet... het is ons probleem...meer mijn probleem want mijn partner lijkt het wel best te vinden dus los ik.het ook.op op mijn manier....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?
aan haar uitleggen HOE belangrijk het voor je is. En dat het voor jou een dealbreker is.
Dat jij goede seks echt nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je partner is tegen een open relatie en dus gok ik ook tegen een jou extraatje...pas maar op kwetsen ga je haar hoe dan ook. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
03-01-2018 13:43
Ja dat mogen vrouwen.
Dan mogen mannen een alternatief zoeken lijkt mij....klaar
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-01-2018 14:01
aan haar uitleggen HOE belangrijk het voor je is. En dat het voor jou een dealbreker is.
Dat jij goede seks echt nodig hebt.
Al uitgelegd hoe belangrijk intimiteit en sex voor me is...
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 14:02
Dan mogen mannen een alternatief zoeken lijkt mij....klaar
en dan mag zij de relatie met jou verbreken

Je zegt dat de relatie verder prima is. Maar is dat echt zo?
Als zij jou ontzegt, wat jij zo nodig hebt? Dan zit er echt iets verkeerd. Dan begrijpen jullie elkaar niet.
Dan is niet alleen de seks slecht, maar dan communiceren jullie ook niet meer.

Waarom blijf je bij haar?
Waar heeft zij behoefte aan?
Richard17 schreef:
03-01-2018 14:02
Dan mogen mannen een alternatief zoeken lijkt mij....klaar
Nee, aan je rechterhand mankeert niks.
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:59
Oneerlijk of niet... het is ons probleem...meer mijn probleem want mijn partner lijkt het wel best te vinden dus los ik.het ook.op op mijn manier....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?
Wat is eerlijk zijn? Jij wilt betere seks, maar die krijg je niet van haar. Zij wil geen open relatie. Dus als jij deze situatie niet wilt accepteren zul je haar moeten zeggen dat je de relatie om deze reden wilt verbreken.
Het is dat of toch accepteren hoe het nu is.
Jij hebt je plan al klaar, staat niet open voor andere suggesties. Waarom heb je dit topic dan geopend?
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:59
....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?
Ja, dat is inderdaad eerlijk zijn.

Achter haar rug om je eigen gang gaan zal haar nog veel meer kwetsen. Je kunt er nooit vanuit gaan dat ze het niet te weten komt.
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 14:11
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
03-01-2018 14:06
Nee, aan je rechterhand mankeert niks.
Links is ook heerlijk...net of je vreemdgaat
Je slaat een heleboel zinvolle vragen over, TO. Ik begin wel beeld bij je te krijgen.
Richard17 schreef:
03-01-2018 14:11
Links is ook heerlijk...net of je vreemdgaat
Nou, opgelost dan toch?
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 14:12
Je slaat een heleboel zinvolle vragen over, TO. Ik begin wel beeld bij je te krijgen.
Ik ook, dus ik ga hier geen energie meer in stoppen. :byee:
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 14:12
Je slaat een heleboel zinvolle vragen over, TO. Ik begin wel beeld bij je te krijgen.
Hier nog eentje.
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:59
Oneerlijk of niet... het is ons probleem...meer mijn probleem want mijn partner lijkt het wel best te vinden dus los ik.het ook.op op mijn manier....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?
Je partner is niet gek toch?
Na gesprekken dat het anders zou moeten, een verleden waarin het anders was en een korte opleving zal ze toch wel weten dat het momenteel niet best is, ook voor haar?

Misschien zegt zij dingen niet om jou niet te kwetsen en houden jullie elkaar zo lekker ontevreden.

Misschien heeft ze het opgegeven, misschien heeft ze wel fantasieën over een minnaar, misschien denkt ze dat het een fase is...

Praten over seks als het niet lekker gaat is verschrikkelijk libidokillend, maar soms toch nodig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ñuca schreef:
03-01-2018 14:17
Ik ook, dus ik ga hier geen energie meer in stoppen. :byee:
Inderdaad.
De relatie is helemaal niet top want haar kwetsen is geen punt.
Van die mensen die proberen recht te praten wat krom is.

TO succesjes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
03-01-2018 14:12
Je slaat een heleboel zinvolle vragen over, TO. Ik begin wel beeld bij je te krijgen.
Hier ook een beeld...
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Hij wil graag horen dat hij een minnares mag nemen. Van mij mag je hoor TO. Ik ben geen partij. Je relatie is dan wel over, tenzij je een acteur bent
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
bagagewagen schreef:
03-01-2018 14:55
Hij wil graag horen dat hij een minnares mag nemen. Van mij mag je hoor TO. Ik ben geen partij. Je relatie is dan wel over, tenzij je een acteur bent
Oh, dan had hij wat duidelijker mogen zijn.

Beste TO, ga er voor!
Dit is mijn motto
Ik heb het idee dat er in je relatie toch wel e.e.a. aan de communicatie schort. Zoals jij hier geen antwoorden wil geven op serieuze, relevante vragen... Als met je vrouw praten ook zo verloopt, wordt er weinig opgehelderd.

Ik weet eigenlijk niet wat jij van dit forum verwacht.
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:59
Oneerlijk of niet... het is ons probleem...meer mijn probleem want mijn partner lijkt het wel best te vinden dus los ik.het ook.op op mijn manier....wat is eerlijk zijn...zeggen dat ze een slechte minnares voor mij is en ik een ander ga zoeken voor de sex wetende dat dat haar kwetsen zal?

Het is inderdaad een probleem van jullie samen want je vrouw wil geen open relatie of dat jij de seks buiten de deur zoekt.

De vetgedrukte zin slaat natuurlijk nergens op. Doe niet zo naïef of lelijk als je hier of thuis serieus wil worden genomen.
Het is belangrijk aan te geven dat jij seksualiteit in jullie relatie belangrijk vindt en echt mist. Dusdanig mist dat je er moedeloos van wordt, je relatie niet als compleet voelt, en eigenlijk niet weet of je daarom nog toekomst in jullie relatie ziet.
Hebben jullie samen (jonge) kinderen?
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 03-01-2018 18:22
2.22% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven