Hoe maak je iemand geil?

04-01-2018 03:27 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben trouwens ook benieuwd of jullie nog leuke ideeën/tips hebben om iemand geil te maken?
(In mijn geval voor mijn vriend)

Maar is misschien ook leuk/handig voor anderen om eens door te lezen.

Dus wat is jullie 'zwakke plek' of die van jullie partner? Of wat is jullie beste 'move'?
Kleding over jarretel heen
Ik hoef hem maar aan te kijken.. :flag:

Geen trukendoos nodig hier :)
Daar is inderdaad geen trukkendoos voor nodig, zolang je maar zorgt dat alles wat rond is niet tegelijkertijd een ritme maakt alsof je zeeziek bent komt het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Verboden liefde
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat is vrij simpel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zijn zwakke plekken zijn de belastingdienst en parkeerboetes. Elke keer als er zo'n envelop op de mat ligt hangen we weer in de gordijnen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat toch natuurlijk en vanzelf? Ik heb daar in ieder geval nooit bij stil gestaan of gedacht oké ik ga hem nu geil maken.
Alle reacties Link kopieren
Huidige partner hoef ik alleen maar aan te kijken.

Ex mocht niet voor het slapen gaan. Ik mocht geen move maken, dan was het te direct, laat staan in zijn broek graaien. Pff die had drie dagen subtiel voorspel nodig, inclusief uit eten en het idee dat hij zelf begon. Net een wijf.
" hoi". En hij is klaar om te gaan.
Een pony in je haar
Corona67 schreef:
04-01-2018 21:19
Een pony in je haar
Jij bent vd furries?
Ana_Isabel2 schreef:
04-01-2018 21:20
Jij bent vd furries?
Waar ben ik van??
Corona67 schreef:
04-01-2018 21:22
Waar ben ik van??
:shout: Fur-ries
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-01-2018 21:17
Huidige partner hoef ik alleen maar aan te kijken.

Ex mocht niet voor het slapen gaan. Ik mocht geen move maken, dan was het te direct, laat staan in zijn broek graaien. Pff die had drie dagen subtiel voorspel nodig, inclusief uit eten en het idee dat hij zelf begon. Net een wijf.
Dat laatste is zwaar herkenbaar. Bedankt dat je mij liet glimlachen.
Not my circus, not my monkeys
Ana_Isabel2 schreef:
04-01-2018 21:23
:shout: Fur-ries
Afbeelding

Verstandskies?
Corona67 schreef:
04-01-2018 21:28
Afbeelding

Verstandskies?
:rofl:
Ja.dat.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-01-2018 04:18
Daar is inderdaad geen trukkendoos voor nodig, zolang je maar zorgt dat alles wat rond is niet tegelijkertijd een ritme maakt alsof je zeeziek bent komt het wel goed.
Huh?
Alle reacties Link kopieren
Furries is als je zo'n pak aantrekt van bv een beer en daar dan seks in hebt.
Zo ongeveer.
Wat heb je zelf al in de truckendoos?
De blik.
Een kus precies daar in mijn hals.
Aan hem denken.
Alle reacties Link kopieren
Als hij op zijn werk is een berichtje sturen dat ik zo'n zin in hem heb.
Alle reacties Link kopieren
Als de chemie tussen 2 mensen goed zit is er weinig voor nodig, n blik naar elkaar kan al genoeg zijn.
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp jullie reacties en natuurlijk gaat het vanzelf, vooral in een relatie. Maar ik was vooral benieuwd omdat ik mijn vriend weleens zou willen verassen met wat nieuws en dacht hier misschien ideeën uit te halen.

Verder dacht ik dat het handig zou zijn voor anderen in bepaalde situaties (bijv. Met iemand die je (nog) niet zo goed kent)
Wat Junomoleo zegt. Appje sturen dat je zin hebt en dat je niet kan wachten tot jullie vanavond weer thuis zijn of elkaar weer zien.

Foto doorappen van een stukje van mijn bh. Dat hij kan zien dat ik dat setje aan heb welke hij zo mooi vindt

Massage geven. Gewoon bij zijn schouders beginnen op de bank en maar zien waar je gaat eindigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven