Word enorm opgewonden van plassende vrouwen

04-01-2018 16:28 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word enorm opgewonden als ik een vrouw zie of hoor plassen. Nou is dit volgens mij iets wat vooral mannen hebben, maar zijn er ook vrouwen die hier opgewonden van worden?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
06-01-2018 00:11
In damestoiletten is een hele aparte ruimte voor entertainment, dat wist je toch wel? ;-))
Ik ben er al heel lang naar op zoek maar heb nog niets gevonden. Daarom vermoed ik dat de entertaiment vooral door dames onder elkaar gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
06-01-2018 11:16
Ik ben er al heel lang naar op zoek maar heb nog niets gevonden. Daarom vermoed ik dat de entertaiment vooral door dames onder elkaar gebeurt.
Ja, we hebben altijd competities voor wie het verst kan plassen in openbare toiletten.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
06-01-2018 22:46
Ja, we hebben altijd competities voor wie het verst kan plassen in openbare toiletten.
Jammer dat vrouwen op die manier proberen met mannen te concurreren want een mooie kwart cirkel boog gaat natuurlijk nooit lukken. Het is juist de snelheid waarmee punten gescoord kunnen worden, daar ben ik jaloers op! De sluizen open en binnen 5 seconden een halve liter of zelfs een liter in 10 seconden!
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
07-01-2018 09:49
Jammer dat vrouwen op die manier proberen met mannen te concurreren want een mooie kwart cirkel boog gaat natuurlijk nooit lukken. Het is juist de snelheid waarmee punten gescoord kunnen worden, daar ben ik jaloers op! De sluizen open en binnen 5 seconden een halve liter of zelfs een liter in 10 seconden!
Jij weet niet wat voor mooi hulpstuk we hebben uitgevonden om prachtige cirkels te kunnen plassen. Jammer dat je geen toegang tot het dames toilet heb, he?

Maar je brengt me wel op een idee. In plaats van ver plassen, zal ik volgende keer een competitie woord plassen inlassen. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
07-01-2018 10:57
Jij weet niet wat voor mooi hulpstuk we hebben uitgevonden om prachtige cirkels te kunnen plassen. Jammer dat je geen toegang tot het dames toilet heb, he?

Maar je brengt me wel op een idee. In plaats van ver plassen, zal ik volgende keer een competitie woord plassen inlassen. Dank je!
Nee, ik zal het ermee moeten doen. Plassen met hulpstukken en woordplassen is wel een hele kunst, goed bezig!!
Eerste woord ;
Spetterend
Bonuspunten voor degene die er een uitroepteken achter weet te zetten!
Alle reacties Link kopieren
Soms ben je me echt te cryptisch af...
Huh? Ik geef gewoon de aftrap voor de wedstrijd woordplassen.
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje schreef:
07-01-2018 13:50
Huh? Ik geef gewoon de aftrap voor de wedstrijd woordplassen.
Inderdaad een huh erlebnis na het lezen van je antwoord! Ik kies een heel andere denkrichting en loop dan vast. Of ik denk dan teveel in de realiteit (je kunt immers niet virtueel woordplassen) of ik ben niet helemaal wakker. Daarover krijg ik overigens door een niet nader te benoemen machine soms een behoorlijk confronterende mededeling.
ooitverlegen schreef:
07-01-2018 14:38
Inderdaad een huh erlebnis na het lezen van je antwoord! Ik kies een heel andere denkrichting en loop dan vast. Of ik denk dan teveel in de realiteit (je kunt immers niet virtueel woordplassen) of ik ben niet helemaal wakker. Daarover krijg ik overigens door een niet nader te benoemen machine soms een behoorlijk confronterende mededeling.
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje schreef:
07-01-2018 18:03
:bigkiss:
Nu heb ik het weer! Geen idee waaraan ik het te danken heb maar ik zeg er geen nee tegen :-)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee meer waar jullie het over hebben, maar wel jammer dat er geen dames van zich laten horen die plas spelletjes ook lekker vinden :-(
Het spojt me voor je spetterend. T lijkt erop alsof je hier niet vindt wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Ben bang dat je gelijk hebt nicotientje. Ach, was proberen waard. Ik vind het gewoon erg lekker om een vrouw van dichtbij te zien plassen of Squirten. Als het maar nat is 💦💦 en was benieuwd of er vrouwen op dit forum zijn die ook erg van nattigheid houden.
Weet je wat vervelend is? (Naast lang in de wc lopen pielen omdat je maandverband of tampon scheef zit)

Natte sokken!
Of een natte kont op het fietszadel.

Lekkage.

Weet je wat ook vervelend is?
Plassen na een bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je liever een piemol had gehad...🙄
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog mensen hier die het ook opwindend vinden om een vrouw te zien plassen?
Alle reacties Link kopieren
Nee dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven