Ik ga vreemd met een vrouw en nu wil haar man een trio

06-01-2018 16:35 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga al even vreemd met een leuke gehuwde huisvrouw en nu wil haar man een trio met een andere man voor haar en met een andere vrouw voor hem. Zij ziet een trio met een andere vrouw niet zitten maar wel met mij als andere man erbij. Om haar man te pleasen moet ze dan ook een trio doen met een andere vrouw erbij.
Haar man geilt op blond en grote borsten terwijl zijn vrouw een brunette is met normale borsten wat ik een beetje lullig vindt voor haar.
Nu is ze bang dat de triootjes leiden tot een kwartet en ze mij gaat verliezen terwijl ik geen behoefte heb aan een trio of kwartet.
Ze weet niet wat ze moet doen om haar man te pleasen en om mij niet kwijt te raken.

Iemand tips misschien?


Jammer dat er telkens onzinnige reacties worden gegeven... apart dat sommige zo los kunnen gaan op verzonnen verhalen😜
anoniem_361943 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 17:11
Reden: Nare reacties
8.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen.
Néxt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat dacht je van gewoon nee te zeggen als het voor jou niet hoeft.

Haar man te pleasen is iets tussen haar man en haar toch ?
Alle reacties Link kopieren
Potje blondeersel en een siliconenkit, en klaar is Kees.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Grobbekuiken_ schreef:
06-01-2018 16:38
Potje blondeersel en een siliconenkit, en klaar is Kees.
Topidee :-P
Alle reacties Link kopieren
Uh je kan toch gewoon nee zeggen? Klinkt allemaal heel krampachtig. Moet je je voorstellen dat jij een trio hebt met je minnares en haar man. Later komt hij erachter dat ze vreemd ging met jullie wat enorm lullig.

Maar als je minnares geen zin heeft in een trio dan moet zij ook nee zeggen.

Is dit een soort poging om hun relatie een nieuwe boost te geven of je weet?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Jullie gaan vreemd dus doe haar man ook een plezier :-D
Alle reacties Link kopieren
"en nu wil haar man een trio met een andere man voor haar en met een andere vrouw voor hem"

Hij kan niet tellen blijkbaar?


Zoek es een (andere) hobby 'Rick'
Tjezus, wat vals
Grote-mensen-problemen zeg

Ik denk dat de tip voor hen is om uit elkaar te gaan of te kiezen voor een verstandhuwelijk waarin ze beiden mogen seksen met wie ze willen.
Hoeven ze elkaar niet lastig te vallen met extra sekspartners waar ze helemaal geen zin in hebben.
Wil jouw vrouw niet meedoen?
Alle reacties Link kopieren
MotherEarth schreef:
06-01-2018 16:39
Topidee :-P
Toch?

Nu ik erover nadenk....misschien heet haar man helemaal niet Kees. Zitten ze daar weer mee *zucht*
Moet ik m'n post aanpassen denk je ?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
:yawnee:
Klinkt ontzettend gezellig. Dus Jan met blond haar was de broer van Trees, die een trio wilde met zijn zus. Zijn zus is donker.
Een van de mannen heeft drie broers. Zijn zus kletst graag. Zij heeft een maatje meer. Jan praat graag met vrouwen met een maatje meer. Wie is Kees?
Zoiets?
Grobbekuiken_ schreef:
06-01-2018 16:38
Potje blondeersel en een siliconenkit, en klaar is Kees.
klara he..
Lucky_Birdie schreef:
06-01-2018 16:42
Wil jouw vrouw niet meedoen?
Wel blond, maar abnormale borsten gok ik
Alle reacties Link kopieren
Je zocht toch een kletsmaatje met een maatje meer? Zet in je oproep dat ze blond moet zijn en wat de minimumcup is, probleem opgelost. En dat jij dan niet wil, ja daar zet je je maar overheen hoor.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
06-01-2018 16:43
Klinkt ontzettend gezellig. Dus Jan met blond haar was de broer van Trees, die een trio wilde met zijn zus. Zijn zus is donker.
Een van de mannen heeft drie broers. Zijn zus kletst graag. Zij heeft een maatje meer. Jan praat graag met vrouwen met een maatje meer. Wie is Kees?
Zoiets?
:@@: Nu duizelt het me pas echt @(
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Grobbekuiken_ schreef:
06-01-2018 16:42
Toch?

Nu ik erover nadenk....misschien heet haar man helemaal niet Kees. Zitten ze daar weer mee *zucht*
Moet ik m'n post aanpassen denk je ?
Hmm tja best lastige vraag, dadelijk gaat Kees weer een eigen verhaal leiden in dit topic natuurlijk , och dan maken ze nemen ze er nog maar een mannetje bij, eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Wie weet heeft Kees wel zo een lekkere *** dat de TO moet gaan oppassen of zijn minnares nog wil bij hem wil blijven :hihi:
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
06-01-2018 16:40
"en nu wil haar man een trio met een andere man voor haar en met een andere vrouw voor hem"

Hij kan niet tellen blijkbaar?


Zoek es een (andere) hobby 'Rick'
Hij wil een mmv en mvv trio...geen kwartet... nog niet
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gezellig møtenøken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat triootje gewoon doen !
Kun je ondertussen met haar man van gedachte wisselen of je nu wel of niet vreemd gaat met zijn vrouw.
Weet je meteen hoe de "verhoudingen" liggen.
Thats about all I got to say bout that.
MotherEarth schreef:
06-01-2018 16:49
Hmm tja best lastige vraag, dadelijk gaat Kees weer een eigen verhaal leiden in dit topic natuurlijk , och dan maken ze nemen ze er nog maar een mannetje bij, eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Wie weet heeft Kees wel zo een lekkere *** dat de TO moet gaan oppassen of zijn minnares nog wil bij hem wil blijven :hihi:
“Kees” zou ook nog een vrouw kunnen zijn he, denk aan de film “Flodder”... en past ook nog mooi in de profielschets. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Misschien je piel in je eigen vrouw steken en het hun lekker uit laten zoeken?
Of vraag het je vrouw, wie weet wil zij wel mee doen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
06-01-2018 16:38
Potje blondeersel en een siliconenkit, en klaar is Kees.
ik las siliconenklit ;-) dirty mind
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven