Doorbraakbloedingen

12-01-2018 17:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje en weet eventjes geen raad meer...
Ik heb al sinds 3-4 maand constante bloedingen/bruine afscheiding.
Ik heb ook echt pijn alsof ik mijn menstruatie heb of moet krijgen.
Nochtans ben ik al 6 jaar aan de pil...
Over een 2 maand ben ik naar de gynaecoloog geweest, maar zij had niks gevonden. Ze zij dat het in periode kon zijn, dat ik moet afwachten.
Vandaag ben ik terug geweest met dezelfde klachten.
Ze heeft mij opnieuw onderzocht, vind niks.
Deze week had ik bv de volledige week bruine afscheiding, pas als ik met mijn vriend seks had kreeg ik bloedingen, heel raar.
Ze vertelde mij wel dat het ook aan mijn pil kon liggen. Ik neem nochtans al 6 jaar dezelfde pil (nora 30).
Nu raadde ze mij Louise aan, maar heb gehoord dat dit een echte libidokiller is, waar ik dus heel bang van ben.

Heeft iemand ervaring in deze situatie of met deze pil ?
Je zou er mij een heeeeeeel groot plezier mee doen !
Ik kom namelijk zot van de gedachte dat ik voorlopig niks kan doen...
Alle reacties Link kopieren
Slik je de pil altijd door? Of hou je altijd een stopweek? Dan kan het namelijk wel gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik nam altijd de pil 2 strips door. Ondertussen heb ik wel iedere maand een stopweek gehouden omdat ik deze klachten had. De doorbraakbloedingen zijn er telkens terug door gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde sinds een aantal maanden, doorslikken of niet van de pil maakt helaas geen verschil. Ben ook bij de huisarts geweest, maar uistrijkje was goed, alles voelt goed niks geks. Enige advies wat overbleef was stoppen met de pil, kijken of een spiraaltje beter werkt. Een “op hoop van zegen” advies. Veranderende hormoonhuishouding door het ouder worden is ook genoemd als mogelijke oorzaak. Vond ik best wat vroeg met 38 jaar, maar goed. Het kan.

Ik ga het wel proberen, want dit is geen doen. Bloedingen zijn af en toe vrij flink en onverwacht, ik vertrouw mijn lijf voor geen meter meer, dus zit niet echt ontspannen op mijn werk bv.
Alle reacties Link kopieren
Juist hetzelfde bij mij ! Heb ookal gedacht aan een spiraaltje maar kan blijkbaar ook doorbraakbloedingen veroorzaken.
Heel vervelend dit.
Heb jij al een andere pil geprobeerd ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven