Zwanger of niet?

13-01-2018 18:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik had een vraagje. Ik weet dat de kans heel klein is maar ik wil mezelf gerust stellen.

Vorige week was ik met mijn vriendje. We waren allebei bloot, we hebben geen seks gehad maar we waren wel bezig met elkaar. Hij heeft mij gevingerd en ik heb hem afgetrokken maar hij kwam niet klaar. Op een bepaald moment zat hij wel tegen mijn vagaina (niet zo lang) we waren gewoon aan het spelen maar hij zat degelijk NIET in mijn gaatje. Wat ik met gaatje bedoel is waar je de penis insteekt wanneer je aan het neuken bent. Naartschijnt kan je ook door voorvocht zwanger geraken? Maar Ik dacht enkel als de penis echt diep in de gaatje zit, dat het kan gebeuren. Dus normaal is de kans toch heel klein? Later is die wel klaar gekomen maar niet in mn vagina of gaatje, en zijn we direct gaan douchen. Ik heb nog nooit seks gehad, dus ik ben maagd. Natuurlijk ga ik volgende keer wel ne nodige dingen gebruiken, ik heb mn lesje del geleerd. Trouwens ik word binne 7-8 dagen ongesteld. Ik heb al het gevoel dat ik borstpijn enzo begin te krijgen (die pijn krijg ik altijd wanneer ik bijna ongesteld word).
Enig idee iemand? Erg bedankt!
anoniem_362530 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 19:06
24.53% gewijzigd
Ja ik heb wel een idee, wat dacht je van anticonceptie gaan gebruiken en nog wat lesjes bio?
Zat-ie er nou wel of niet in? Daar is geen grijs gebied hoor. Het is wel of niet. Meer keuzes zijn er niet. En nee, van voorvocht kun je niet zwanger worden.

Hier wordt het uitgelegd:

http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
Alle reacties Link kopieren
Ben je aan de pil?

bedoel je met gaatje je vagina??

Als een penis in je vagina zit kan je zwanger worden, ook al is de kans bijna nihil van voorvocht. Gewoon niet slim om te doen want de volgende keer komt hij misschien wel klaar.
Zucht
Alle reacties Link kopieren
Hij zat in je gaatje???????.
Ga jij is ff gauw terug naar het Tina forum!.
Later is die wel klaar gekomen maar niet in mn vagina of gaatje

Welk gaatje is gaatje?
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
13-01-2018 18:14
Ben je aan de pil?

bedoel je met gaatje je vagina??

Als een penis in je vagina zit kan je zwanger worden, ook al is de kans bijna nihil van voorvocht. Gewoon niet slim om te doen want de volgende keer komt hij misschien wel klaar.
Nee ben niet aan de pil, omdat ik ook geen seks leven heb. Dat was de eerste keer en was allemaal van zelf gebeurd. Dus eigenlijk zat hij tegen mijn vagina maar niet er in. Volgende keer zal ik er wel meer op letten.
Bedankt voor uw reactie!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
13-01-2018 18:16
Hij zat in je gaatje???????.
Ga jij is ff gauw terug naar het Tina forum!.
Neen hij zat tegen mijn vagina maar niet in mijn gaatje waar die eigenlijk wel in moet wanneer je neukt.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
13-01-2018 18:16
Later is die wel klaar gekomen maar niet in mn vagina of gaatje

Welk gaatje is gaatje?
Het gaatje wanneer je aan het neuken bent. Hij zat daar dus niet in omdat we niet aan het neuken waren, maar hij zat wel tegen mn vagina. Ik zat er echt mee in dus was ik van alles aan het zoeken op het internet en heb ik ook veel gelezen daarom heb ik er nu schrik van.
anoniem_362530 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 18:21
17.48% gewijzigd
Grily1 schreef:
13-01-2018 18:18
Nee ben niet aan de pil, omdat ik ook geen seks leven heb. Dat was de eerste keer en was allemaal van zelf gebeurd. Dus eigenlijk zat hij tegen mijn vagina maar niet er in. Volgende keer zal ik er wel meer op letten.
Bedankt voor uw reactie!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina
Alle reacties Link kopieren
Grily1 schreef:
13-01-2018 18:18
Nee ben niet aan de pil, omdat ik ook geen seks leven heb. Dat was de eerste keer en was allemaal van zelf gebeurd. Dus eigenlijk zat hij tegen mijn vagina maar niet er in. Volgende keer zal ik er wel meer op letten.
Bedankt voor uw reactie!
Je kunt nu niet zwanger zijn dus wees gerust. Je verhaal is wel nogal verwarrend met gaatje en vagina. Je hebt 1 gaatje daar en dat is je vagina. (Oké ook nog een plasgaatje maar daar kan niets in is zo klein)

Zou wel aan de pil gaan nu je gaat beginnen met seks. Je wilt geen risico lopen!
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
13-01-2018 18:26
Je kunt nu niet zwanger zijn dus wees gerust. Je verhaal is wel nogal verwarrend met gaatje en vagina. Je hebt 1 gaatje daar en dat is je vagina. (Oké ook nog een plasgaatje maar daar kan niets in is zo klein)

Zou wel aan de pil gaan nu je gaat beginnen met seks. Je wilt geen risico lopen!
Met gaatje bedoelde ik dus eigenlijk waar dat je de penis insteekt wanneer je aan het neuken bent, en met vagina bedoel ik met zn geheel. Ik ga er zeker mee beginnen. Bedankt om mij gerust te stellen!
Denk je ook aan SOA's?
Daar beschermt de pil ook niet tegen.

Je vraagt je nu af of je mogelijk zwanger kan zijn, ook al zou de kans volgens jou al heel klein zijn. Maar je maakt je er geen zorgen over of je mogelijk een SOA hebt opgelopen?
Je klinkt als 12. Ga eerst de anticonceptie bespreken en regelen voordat je seks hebt.
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
13-01-2018 18:57
Je klinkt als 12. Ga eerst de anticonceptie bespreken en regelen voordat je seks hebt.
Wat maakt dat uit of ik nu 12,15 of 30 ben? Ik heb erbij vermeld dat ik nooit seks heb gehad dus ik vond die anticonceptie dingen niet nodig. Het was allemaal vanzelf gebeurd zonder erbij stil te staan. Volgende keer zal ik zeker iets gebruiken. Volgens mij is dat hier een forum om een antwoord te krijgen op uw vraag en niet om lessen te krijgen. Moest ik die kennis hebben, had ik hier geen vraag gesteld. Stop met zo’n rare reacties te plaatsen, en begin met reacties te plaatsen die wel een nut zal hebben op mijn vraag. Alvast bedankt.
Ja je bent zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Grily1 schreef:
13-01-2018 19:02
Wat maakt dat uit of ik nu 12,15 of 30 ben? Ik heb erbij vermeld dat ik nooit seks heb gehad dus ik vond die anticonceptie dingen niet nodig. Het was allemaal vanzelf gebeurd zonder erbij stil te staan. Volgende keer zal ik zeker iets gebruiken. Volgens mij is dat hier een forum om een antwoord te krijgen op uw vraag en niet om lessen te krijgen. Moest ik die kennis hebben, had ik hier geen vraag gesteld. Stop met zo’n rare reacties te plaatsen, en begin met reacties te plaatsen die wel een nut zal hebben op mijn vraag. Alvast bedankt.
Dit forum is vanaf 16 jaar, dus dat maakt opzich wel uit.
Grily1 schreef:
13-01-2018 19:02
Wat maakt dat uit of ik nu 12,15 of 30 ben? Ik heb erbij vermeld dat ik nooit seks heb gehad dus ik vond die anticonceptie dingen niet nodig. Het was allemaal vanzelf gebeurd zonder erbij stil te staan. Volgende keer zal ik zeker iets gebruiken. Volgens mij is dat hier een forum om een antwoord te krijgen op uw vraag en niet om lessen te krijgen. Moest ik die kennis hebben, had ik hier geen vraag gesteld. Stop met zo’n rare reacties te plaatsen, en begin met reacties te plaatsen die wel een nut zal hebben op mijn vraag. Alvast bedankt.
Helaas voor jou, het is een forum, geen vraag en antwoord systeem.

Het klinkt inderdaad allemaal kinderlijk. Maak een afspraak bij de huisarts en vraag om de prikpil.
Alle reacties Link kopieren
Grily1 schreef:
13-01-2018 18:29
Met gaatje bedoelde ik dus eigenlijk waar dat je de penis insteekt wanneer je aan het neuken bent, en met vagina bedoel ik met zn geheel. Ik ga er zeker mee beginnen. Bedankt om mij gerust te stellen!
Dat gaatje waar de penis in gaat bij het neuken heet de vagina.
Dat hele gebied (schaamlippen, clitoris, vagina) heet je vulva.
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
13-01-2018 19:07
Dat gaatje waar de penis in gaat bij het neuken heet de vagina.
Dat hele gebied (schaamlippen, clitoris, vagina) heet je vulva.
Oke merci, heb nog iets bijgeleerd.
Grily1 schreef:
13-01-2018 19:02
Wat maakt dat uit of ik nu 12,15 of 30 ben? Ik heb erbij vermeld dat ik nooit seks heb gehad dus ik vond die anticonceptie dingen niet nodig. Het was allemaal vanzelf gebeurd zonder erbij stil te staan. Volgende keer zal ik zeker iets gebruiken. Volgens mij is dat hier een forum om een antwoord te krijgen op uw vraag en niet om lessen te krijgen. Moest ik die kennis hebben, had ik hier geen vraag gesteld. Stop met zo’n rare reacties te plaatsen, en begin met reacties te plaatsen die wel een nut zal hebben op mijn vraag. Alvast bedankt.
Voor een consult reken ik €125,—. Forum-advies is echter gratis.
Lief meisje, heb je geen moeder waarmee je hierover kan praten? Ik heb twee dochters van 17 en 18 en ik zou heel verdrietig zijn als zij dit soort vragen op een forum stellen. Je krijgt er hele nare reacties op.

Ik denk dat de kans dat je zwanger bent nihil is. Praat met je moeder of een vertrouwenspersoon. Ga aan de pil en gebruik voorlopig ook condooms totdat je aan langdurige relatie aangaat (en Soa test hebt gedaan).
Grily1 schreef:
13-01-2018 19:09
Oke merci, heb nog iets bijgeleerd.
Krijgen jullie in België geen biologie of wat?
Hoi!

Wat vervelend dat je zo in de stress zit. Inderdaad niet erg slim, maar de kans dat je zwanger bent zie ik als onmogelijk. Je hebt geen seks gehad eerder wat met elkaar gefriemeld. Op welke dag van je cyclus is dit überhaupt gebeurt? Tellen als dag 1 is je eerste dag van je vorige menstruatie. Vrouwen zijn meestal tussen dag 12 en 18 het meest vruchtbaar (hoeft niet altijd). Maar nogmaals het is bijna onmogelijk om zo zwanger te raken, als het zo zou zijn mag je in het Guinness book of records. Om dit soort dingetjes in de toekomst te voorkomen raad ik je aan langs de huisarts te gaan voor de pil/ een spiraaltje of een andere vorm van anticonceptie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven