Misbruikt en dan, #youtoo?

13-01-2018 20:47 21 berichten
Wow, aan de reacties te zien, was de vraagstelling te heftig voor dit forum, dus heb ik hem maar verwijderd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2018 22:36
Reden: TO heeft een waarschuwing gehad voor het verwijderen van de OPeningspost
95.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Laat ook maar
saartje- wijzigde dit bericht op 14-01-2018 09:22
93.65% gewijzigd
Jij zou weleens willen weten? Wie ben jij dan?
Zoek eerst eens op dit forum voordat je je ego zo op de voorgrond zet, TO.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me dan afvraag...hoe ontdek jij, als je jaren later die vriendinnetjes opzoekt, dat ze te maken hebben gehad met seksueel misbruik?
Wat een vreemde OP. En waarom heb je voor deze pijler gekozen, TO? En waarom moeten misbruikslachtoffers aan jou iets vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Wow... als er een kerel mij komt vragen waarom ik 25 jaar geleden geen seks met hem wilde, denk ik dat ik ook zeg dat ik geen flauw benul heb wie hij is.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
#raar
nino3huis schreef:
13-01-2018 20:47
Wow, aan de reacties te zien, was de vraagstelling te heftig voor dit forum, dus heb ik hem maar verwijderd.
Niks te heftig, je OP was gewoon raar.
De vraagstelling is niet te heftig, maar hoe zou jij reageren als je in de stad loopt en een wildvreemde vraagt jou of ze je pik mag befriemelen? Zomaar, out of the blue.
Niet heftig, maar gewoon heel erg merkwaardig. Daarnaast waren je intenties absoluut onduidelijk.
Onderzoekjes mogen hier niet TO.
Alle reacties Link kopieren
nino3huis schreef:
13-01-2018 20:47
Wow, aan de reacties te zien, was de vraagstelling te heftig voor dit forum, dus heb ik hem maar verwijderd.
Heftig niet, onduidelijk wel. Maar misschien kan je het uitleggen?
Nino, ik vind je nogal glijerig in al je reacties (ook in ander topic).
Je lijkt me een nogal bizarre fascinatie te hebben voor misbruikte vrouwen.
Wat stond er?
TO. Jij en MarijeK9girl worden tegelijkertijd lid en jij reageert direct met jouw 1e post op haar (ahum) 1e en enige vage post.

En vervolgens van jou ook een vage 2e reactie en meteen dit topic.

Zijn jullie "tweelingen"?
Moiren’ schreef:
13-01-2018 22:06
Wat stond er?
Het was een beetje raar, maar het kwam er op neer dat TO vroeger vriendinnetjes had die geen seks met hem wilden en dat hij 25 jaar later dit met ze wilde bespreken en dat ze misbruikt waren en daarom niet wilden seksen en of de vivaleden hem wel wilden vertellen of zij ook misbruikverhalen hadden, want #metoo.

Heel erg raaarrr
vrouwjagersma schreef:
13-01-2018 22:21
Het was een beetje raar, maar het kwam er op neer dat TO vroeger vriendinnetjes had die geen seks met hem wilden en dat hij 25 jaar later dit met ze wilde bespreken en dat ze misbruikt waren en daarom niet wilden seksen en of de vivaleden hem wel wilden vertellen of zij ook misbruikverhalen hadden, want #metoo.

Heel erg raaarrr
Kneus
Corona67 schreef:
13-01-2018 22:11
Zijn jullie "tweelingen"?
Gescheiden bij de geboorte :lol:
Framberry schreef:
13-01-2018 22:29
Gescheiden bij de geboorte :lol:
Zelfs dat betwijfel ik ;-)
Corona67 schreef:
13-01-2018 22:31
Zelfs dat betwijfel ik ;-)
Ik zit er ook altijd naast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven