Hoogstwaarschijnlijk zwanger

14-01-2018 13:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lezers,

Sinds een paar weken ben ik constant misselijk en ik heb het idee dat mijn buik aan het groeien is.

Ik voel constant dat mijn huid aan het uitrekken is en heb constant het gevoel dat mijn buik een soort van balon wordt.

Alles bij elkaar, laat mij vermoeden dat ik zwanger ben.. Echter heb ik een spiraal en een zwangerschapstest kwam negatief uit.

Ik en mijn vriend hebben nu zn 8 maanden een relatie, maar wij wonen nog niet samen. Hij is een stuk ouder (28) en ik 22.

Hij heeft het onderwerp samenwonen al een paar keer laten vallen, maar iedere keer zei ik dat wij daar nog niet klaar voor waren. Wij huren beide een kleine appartement dus samenwonen bij een van ons, gaat echt niet worden.

Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik ineens best vaak misselijk ben en buikpijn heb. Laatst zaten we op de bank en ik zei dat ik hem iets moest vertellen (over totaal iets anders) en toen zei hij heel chill: " vertel maar... jij bent zwanger.."

Hij leek het echt niet erg te vinden als ik daarop "ja" zou antwoorden.

Wat mij is opgevallen is dat hij sindsdien bij het knuffelen iedere keer mijn buik streelt ( ook als ik slaap)....

Wat nou als ik er achterkom dat ik inderdaad zwanger ben? Ik weet mij op dit moment echt geen raad.

Wat zouden jullie mij adviseren?

P.S- ik heb morgen een afspraak bij de huisarts om het spiraal te controleren....

xx Deia
Alle reacties Link kopieren
Voor hetzelfde geldt heb je darmproblemen. Dus wacht het even af.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wist je dat er testjes te koop zijn om hier achter te komen? Van die staafjes waar je over heen plast. Gewoon bij de drogist verkrijgbaar!
anoniem_357155 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 13:22
15.00% gewijzigd
niet goed gelezen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor spiraal je hebt maar lees dat er meerdere dames zijn met de mirena bv die hier wel eens last van hebben en toch echt niet zwanger zijn.

En voor nu weet je nog niets en wat je moet doen is niet aan ons.
Voor hetzelfde geld heb je teveel ander eten gegeten met Kerst en Oud en NIeuw. En vergeet de pepernoten niet in december.
Je hebt een spiraal en een negatieve zwangerschapstest.

Wanneer heb je die test gedaan? Is het alweer even geleden, kun je er vandaag nog een doen, kijken of het anders is. Maar het kan ook zomaar een griepje zijn.
Alle reacties Link kopieren
Cazandra schreef:
14-01-2018 13:22
Wist je dat er testjes te koop zijn om hier achter te komen? Van die staafjes waar je over heen plast. Gewoon bij de drogist verkrijgbaar!
Ze heeft getest staat in haar OP
.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 13:25
96.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie advies.
Echter ( zoals ik al in mijn post vermeld had, )kwam het zwangerschapstest negatief uit. ;)
Alle reacties Link kopieren
Een pracht van een zwangerpijler maar nee... Dit hoort onder sex. natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon verstopt zitten. Of teveel troep hebben gegeten de laatste tijd. Of zijn aangekomen met kerst. Waarom denk je dat je zwanger bent? Je hebt een spiraal en negatief getest. Dan ben je dus niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Deia schreef:
14-01-2018 13:25
Bedankt voor jullie advies.
Echter ( zoals ik al in mijn post vermeld had, )kwam het zwangerschapstest negatief uit. ;)
Dan ben je het woordje NIET in je topictitel vergeten!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hoe lang heb je de spiraal al? Ik kwam er ook van aan en kreeg last van m’n buik en darmen..
In welke wereld groeit je buik van 2 weken zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Je buik voel je niet groeien na een paar weken. En misselijkheid kan van alles betekenen. Je hebt een spiraal, 1 van de meest betrouwbare vormen van anticonceptie. Een zwangerschapstest is negatief.

Je bent niet zwanger en draaft door.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat er weer griep heerst?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
"hoogst waarschijnlijk"
Dat het meest aannemelijke scenario is dat je zwanger bent.

Maar jij bent niet 'hoogst waarschijnlijk' zwanger. Want spiraal en negatieve test.
'Hoogst waarschijnlijk' is het eerder een andere lichamelijke klacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je zwanger bent. Je hebt negatief getest. Er heerst griep, dat zou misselijkheid kunnen verklaren.
Je als een ballon voelen, klinkt meer als lucht in de darmen.
Alle reacties Link kopieren
Woord voor woord eens met Doreia
Beetje puberaal geschreven dit. Het lijkt mij heel sterk dat je zwanger bent, je krijgt echt niet zo snel een buikje. Maar je komt over alsof je het wel graag zou willen én graag zou willen dat je vriend het wil.

Dat moet je gewoon echt niet willen, net 8 maanden een relatie.
Ik ben ook misselijk. Ben nu vast zwanger.
Of nee, toch dat rondwarende virus waarschijnlijk :facepalm:

Ik heb twee kinderen en heb mijn buik in de eerste paar weken niet voelen oprekken hoor. Ik denk dat je meer last hebt van een ingebeelde zwangerschap. Zeg maar lichamelijke verschijnselen passende bij een (onbewuste) wens. Schijnzwanger. Schijnt heel ver te kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
14-01-2018 13:27
In welke wereld groeit je buik van 2 weken zwangerschap.

Die van Viva. Waar mensen ook heel vaak door de pil heen zwanger worden. Je weet tog..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het idee dat je buik is gegroeid. Krijg je de knoop van je broek niet meer dicht? Je kan ook gewoon wat aangekomen zijn of last hebben van lucht in je darmen, kun je je knap opgeblazen van voelen. En er heerst van alles, al een tijdje, kan dus ook nog.

Denk dat het wel losloopt met die zwangerschap, maar als je morgen toch bij de ha bent, vraag dan meteen of die je ook test.
Life is a bitch (and I'm helping her).
feow schreef:
14-01-2018 13:26
Dan ben je het woordje NIET in je topictitel vergeten!
:HA: juist
En ik had echt een buik alsof ik een luchtballon had ingeslikt maar ik zou niet weten hoe het voelt als je huid uitrekt. Scheuren wel helaas O_O

En hoe weet je nou dat je vriend je buik streelt als je slaapt? Dan slaap je toch? Of doe je alsof je slaapt als je met je vriend in bed ligt? :idee: Zo ja: waarom?? Ben erg benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven