Stoppen met pil en seksuele verlangens

16-01-2018 21:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Normaal plaats ik niet snel iets op een forum, maar omdat ik met mijn vraag nergens anders naartoe kan en omdat ik zelf altijd forumberichten lees als ik ergens mee zit, besloot ik het toch erop te wagen 😅

Ik ben een vrouw van 26 jaar en gelukkig getrouwd met een geweldige man. We willen graag een toekomst uitbouwen samen en daar horen voor ons kindjes bij. Drie maanden geleden besloten we ervoor te gaan en ben ik gestopt met de pil, na een pilgebruik van ruim 12 jaar. Ik merk dat ik langzaam begin te ontdooien (hooray!) en dat mijn libido langzaamaan terugkomt.

Dat is natuurlijk geweldig nieuws, ware het niet dat ik mij ineens aangetrokken voel tot andere mannen (lees: collega's) en ook de behoefte heb om te kussen met een vriendin (voor echt en niet voor de fun zoals dat wel eens is gebeurd). Die gevoelens en fantasieën houden me met momenten echt in hun greep 🙈

Ik stel mij nu de vraag of dit samenhangt met het stoppen met de pil en hoe ik hiermee om moet gaan? Mogelijk zijn er vrouwen die zich hierin herkennen en mij wat tips kunnen geven?!

Alvast bedankt!

Belangrijke nota: Ik hou van flirten (iets wat ik sinds we samen zijn niet meer heb gedaan) en zou mijn grenzen graag eens willen verleggen, maar mijn man is vrij jaloers en wilt daar niet echt in meegaan. Bijgevolg is onze seksuele relatie een beetje een sleur (geworden).
anoniem_362761 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 22:05
2.43% gewijzigd
Ik zou nog maar niet aan kinderen beginnen.....
Prima idee om dan kinderen op de wereld te schoppen als jij rondkijkt naar anderen en je seksleven saai vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit ook en voelde zoveel weer ! Ik heb mijn man verlaten nog voor er kinderen kwamen godzij dank .. had wel meer redenen hoor! Ik vond het heerlijk en ik ben blij dat ik er achter kwam hoe fantastisch het leven is zonder pil en hoe heerlijk het is vrouw te zijn!
Heeft hij er ook problemen mee als jij een vrouw kust terwijl hij toekijkt?

Anders heb je je oplossing te pakken
Alle reacties Link kopieren
SolidGround* schreef:
16-01-2018 21:48
Heeft hij er ook problemen mee als jij een vrouw kust terwijl hij toekijkt?

Anders heb je je oplossing te pakken
Geen idee, heb dat nog nooit echt met hem besproken. Ook al heeft hij zelf al eens gezegd dat hij een trio met die vriendin wel zou zien zitten. Ik stel mij de vraag of het niet 'gevaarlijk' is om iemand erbij te betrekken?
Alle reacties Link kopieren
Meschien juist aan jullie sexleven gaan werken samen ? Meer flirten met je eigen man? Jullie sexleven opwindender maken als hij daar tenmiste ook voor open staat?

Meschien toch maar nog niet aan kids proberen te beginnen??

Succes
Rockstar91 schreef:
16-01-2018 21:53
Geen idee, heb dat nog nooit echt met hem besproken. Ook al heeft hij zelf al eens gezegd dat hij een trio met die vriendin wel zou zien zitten. Ik stel mij de vraag of het niet 'gevaarlijk' is om iemand erbij te betrekken?
Als je denkt dat het gevaarlijk kan zijn voor jullie relatie, dan zal het dat ongetwijfeld ook zijn

Fantasieën zijn geen bedreiging voor je huwelijk.
Ik weet niet hoe sterk je gevoel is, maar ik zou eerst uitzoeken wat je er mee wil voor je zwanger wordt
Alle reacties Link kopieren
Coocie1991 schreef:
16-01-2018 22:13
Meschien juist aan jullie sexleven gaan werken samen ? Meer flirten met je eigen man? Jullie sexleven opwindender maken als hij daar tenmiste ook voor open staat?

Meschien toch maar nog niet aan kids proberen te beginnen??

Succes
Ik denk dat hij daar wel voor openstaat, aangezien hij het geweldig vindt dat ik nu ook zelf initiatief neem sinds ik gestopt ben met de pil. En aangezien we wss nog veel gaan moeten 'oefenen', kan het nooit kwaad om ons seksleven wat bij te kruiden 😜
Alle reacties Link kopieren
lalalila schreef:
16-01-2018 21:46
Ik had dit ook en voelde zoveel weer ! Ik heb mijn man verlaten nog voor er kinderen kwamen godzij dank .. had wel meer redenen hoor! Ik vond het heerlijk en ik ben blij dat ik er achter kwam hoe fantastisch het leven is zonder pil en hoe heerlijk het is vrouw te zijn!
Het voelt idd heerlijk en de dag dat ik me terug op en top vrouw voel, wil ik met mijn man delen. Ik voel niet de behoefte om bij hem weg te gaan, integendeel. Daarom begrijp ik ook niet vanwaar die verlangens komen. Ik voel me er een beetje schuldig om en hoop dan ook dat ik de verlangens die ik voel kan gebruiken om de sleur in ons seksleven te doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
16-01-2018 22:19
Als je denkt dat het gevaarlijk kan zijn voor jullie relatie, dan zal het dat ongetwijfeld ook zijn

Fantasieën zijn geen bedreiging voor je huwelijk.
Ik weet niet hoe sterk je gevoel is, maar ik zou eerst uitzoeken wat je er mee wil voor je zwanger wordt
Als ik er iemand bij zou betrekken, zou het een vrouw zijn en dat zou voor mij geen bedreiging zijn. Alleen ben ik bang dat onze intieme relatie op termijn veel minder intiem zal zijn zodra er een derde bij betrokken is geweest.

Wat mijn verlangens betreft, die heb ik onder controle. Maar ik zou ze wel graag benutten om ons seksleven terug te doen opflakkeren. Er wordt nl. gezegd dat flirten met iemand anders dan je eigen partner het zelfvertrouwen doet groeien waardoor je meer durft tussen de lakens 😇
Dus als ik het goed begrijp weet je al hoe je met je nieuwe verlangens om wil gaan?
Dan is er geen probleem toch?

Succes
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
16-01-2018 21:44
Ik zou nog maar niet aan kinderen beginnen.....
Nou dit is een supergoed advies wat je echt ter harte moet nemen. Ga nog maar eerst even in de rondte hupsen want je hebt blijkbaar wat in te halen.
Ja en?
Rockstar91 schreef:
16-01-2018 22:30
Ik denk dat hij daar wel voor openstaat, aangezien hij het geweldig vindt dat ik nu ook zelf initiatief neem sinds ik gestopt ben met de pil. En aangezien we wss nog veel gaan moeten 'oefenen', kan het nooit kwaad om ons seksleven wat bij te kruiden 😜
Dat weet je nooit. Je kan bij de eerste keer onmiddellijk zwanger worden. Je hebt wel gelijk als je je seksleven wat wil kruiden. Door een extra vrouw te betrekken vorm je inderdaad minder snel een bedreiging en is er al helemaal geen probleem om zwanger te worden van de verkeerde. Het met een andere man doen, is wel gevaarlijker voor je relatie. Doe het op zijn minst veilig dan!
Alle reacties Link kopieren
Wacht nog een jaartje met kids.
Ik stopte met de pil en was 24/7 met sex bezig. Dacht bij elke man/vrouw: zou ik het daarmee kunnen? Bespronv nog net geen vreemden.
Na een jaar was de rust hervonden. Geen opgejaagd gevoel meer, alleen nog lekkere sex.

Succes
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Rockstar91 schreef:
16-01-2018 22:46
Er wordt nl. gezegd dat flirten met iemand anders dan je eigen partner het zelfvertrouwen doet groeien waardoor je meer durft tussen de lakens 😇
Nog even doorflirten en je durft aan de plasseks!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het zelfde toen ik stopte met de pil. Ik geniet als ik aan de pil ben ook wel van seks en dan heb ik ook vaak zin maar echt veel erover fantaseren doe ik dan niet. Dat kwam ineens terug toen ik met de pil stopte. Vooral de eerste maanden was dat heel heftig. Zat ook echt in de weg.

Ik las eens een artikel, daar ging het over dat vrouwen op een heel ander soort man vallen als ze aan de pil zijn. Schijnt dat er veel relaties op de klippen lopen als de vrouw stopt met de pil. Mijn relatie hield geen stand en ook die van mijn zus is gesneuveld. Bij veel vriendinnen met libido problemen heeft stoppen met de pil juist uitkomst geboden.

Als jij je man nog gewoon aantrekkelijk vindt en de relatie verder goed zit, zou ik me nergens druk over maken. Jouw man fantaseert ook heus wel eens over andere dames.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven