Dan de stekker er maar uit?

16-01-2018 23:20 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder fijne confrontatie vanavond :-o
Na een week geen seks, mijn interesse 4 dagen geleden laten merken, 3 dagen weg geweest, het verwijt: jij denkt alleen maar aan seks. ‘Ik ben moe, alles gaat door (werken, sporten, de kinderen, enz.)’, dan kan de seks er niet meer bij. En vergeet het maar voor de rest van de week...
Ik begrijp een heleboel van mijn vrouw, maar dat alles doorgaat maar de seks niet, is het erg raar dat ik dat als een keiharde afwijzing voel? Als is ze nog zo moe, zit ze niet lekker in haar vel, alles gaat door... behalve de seks, behalve ik dus. Ik kan het op verschil in libido gooien, daar is op dit forum al het nodige over gepost. Dat is nog tot daar aan toe, maar mijn lustgevoelens voor haar mag ik dus niet eens laten blijken. Ja, ik mag wel geil zijn, als zij er maar geen last van heeft. Kortom, lust alleen als het haar uitkomt, zo niet dan ben ik het probleem. En ik maar denken dat je lust niet kan managen, ik zal nu wel moeten!
Ben ik, als man, nu echt zo slecht dat ik intiem wil zijn met mijn vrouw? Inmiddels heeft ze me er van overtuigd van wel (want ze is moe, gewerkt, spierpijn, gewoon geen zin). Dat zij chagerijnig is omdat ze moe is moet ik slikken, dat ik niet zo vrolijk ben omdat ik al drie afwijzingen achter elkaar heb is niet acceptabel, ook niet na meer dan een week.
Ik denk dat ik de stekker er maar uit trek, uit ons seksleven dan. Het levert me meer ellende op dan voldoening. Als ik haar wel mag willen, maar in alle stilte, dan is het makkelijker voor me om haar maar niet meer te begeren. Op naar de broer-zus-relatie, dat is blijkbaar haar ideaalbeeld van een relatie. Eens kijken hoelang IK dat volhoud... Ben geen ‘player’, verre van dat, dus hopelijk zolang totdat ze misschien weer eens interesse in me krijgt, of niet...
Goed, je moet hier natuurlijk altijd een vraag hebben. Mijn vraag: waarom is het vaak zo dat in een langdurige relatie de vrouw de seks gaat afwijzen? Ik begrijp het niet, ik wil nog steeds graag intiem zijn met mijn vrouw, maar zij dus niet met mij. En ondanks alles wat we hebben (en dat is best veel), is dit hetgeen wat echt een probleempunt aan het worden is. Ik mag haar best begeren, maar ze moet het niet merken, wat moet ik daar dan mee? Mezelf negeren, en daarmee haar negeren, een toneelstukje opvoeren thuis dat ik zo blij ben met alles? Het laatste wordt gewoon keihard van me verlangd, maar als ik niet blij ben, wat is dat dan waard?
Fate is just the weight of circumstances
Een beetje melodramatisch.

Al eens echt met elkaar in gesprek geweest, desnoods met een therapeut erbij?
Alle reacties Link kopieren
Wil jij dat ze dan maar gewoon gaat liggen? Misschien kun je haar eens wat taken uit handen nemen? Jij hebt het blijkbaar niet zo druk dat je s avonds uitgeput bent.
Ik gooi hem er maar alvast in: slikt ze de pil? Jaaaa want dat is een echte libidokiller :nut:
Alle reacties Link kopieren
Yes, en du moment dat dit onderwerp ter sprake kwam trok mijn vrouw zelf de stekker uit deze therapie....
Fate is just the weight of circumstances
En doe je wel genoeg in het huishouden? Mannen die niks doen is ook zoooo libidokilling.
Alle reacties Link kopieren
Laat haar dit lezen misschien voelt ze dan je frustratie en doet ze er wat mee en gaat ze met je in een constructief gesprek.
Ik begrijp je volkomen, al ben ik dan geen man maar ik zou hier ook niet blij van worden. Denk dat dit heel goed beschreven is hoe veel huwelijken naar de knoppen gaan want uiteindelijk gaat de man dan vreemd en vrouw/moeke is dat helemaal overstuur en verbaasd.
Ik begrijp het wel....

Sterkte
Ja en?
Kan alleen voor mezelf spreken: als ik in geen zin heb in sex heb ik geen zin in m'n partner. Die zin komt soms wel weer eens terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je frustraties volkomen. Je zit ook in een vervelende situatie.

Heb je al met haar gepraat? En ook echt vertelt hoe je je voelt? En hoe was het voorheen, was toen alles wel goed en wat is er verandert qua situatie?

Misschien dat je vrouw ergens enorme stress om heeft en veel aan haar hoofd heeft. Dan begrijp ik dat de zin in seks er niet is.
Maar het blijft frustrerend voor je. Vooral omdat je niet weet waar je aan toe bent. Je seks relatie opgeven lijkt me nogal drastisch. Probeer eerst met haar te praten en te vragen of ze ergens mee zit.
Ik hoop voor je dat het beter wordt!
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Alle reacties Link kopieren
humanista schreef:
16-01-2018 23:24
Wil jij dat ze dan maar gewoon gaat liggen? Misschien kun je haar eens wat taken uit handen nemen? Jij hebt het blijkbaar niet zo druk dat je s avonds uitgeput bent.
Ik neem heel veel taken uit haar handen, heb vannacht gewerkt en vandaag gekookt, met jet lag. Ik heb het niet zo druk? Mwoa... denk niet dat het probleem daar zit...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
16-01-2018 23:24
Ik gooi hem er maar alvast in: slikt ze de pil? Jaaaa want dat is een echte libidokiller :nut:
Nee, maar dat is wel een dingetje geweest vroeger....
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
16-01-2018 23:26
Laat haar dit lezen misschien voelt ze dan je frustratie en doet ze er wat mee en gaat ze met je in een constructief gesprek.
Ik begrijp je volkomen, al ben ik dan geen man maar ik zou hier ook niet blij van worden. Denk dat dit heel goed beschreven is hoe veel huwelijken naar de knoppen gaan want uiteindelijk gaat de man dan vreemd en vrouw/moeke is dat helemaal overstuur en verbaasd.
Ik begrijp het wel....

Sterkte
Precies, er daar ben ik dus ook bang voor. Want als er iemand lag komt die de aandacht wel aan mij wil geven, ben ik het haasje. En, dan ben ik de kwade pier natuurlijk.... Maar, ik ben geen player, en dat zal niet snel gebeuren, maar ik zit wel met al die afwijzingen... En vrouwen vinden dat lastig, nou, mannen ook hoor!
Fate is just the weight of circumstances
cygnus schreef:
16-01-2018 23:28
Ik neem heel veel taken uit haar handen, heb vannacht gewerkt en vandaag gekookt, met jet lag. Ik heb het niet zo druk? Mwoa... denk niet dat het probleem daar zit...
Ah, dat zijn haar taken.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
16-01-2018 23:25
En doe je wel genoeg in het huishouden? Mannen die niks doen is ook zoooo libidokilling.
Ik werk me een slag in de rondte...
Fate is just the weight of circumstances
cygnus schreef:
16-01-2018 23:34
Precies, er daar ben ik dus ook bang voor. Want als er iemand lag komt die de aandacht wel aan mij wil geven, ben ik het haasje. En, dan ben ik de kwade pier natuurlijk.... Maar, ik ben geen player, en dat zal niet snel gebeuren, maar ik zit wel met al die afwijzingen... En vrouwen vinden dat lastig, nou, mannen ook hoor!
Maar als je zo weinig ruggengraat hebt zeg je dat toch eerlijk tegen haar?
Misschien heeft zij een oplossing voor je.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
16-01-2018 23:34
Ah, dat zijn haar taken.
Nee, dan heb je het verkeerd begrepen. Dat zijn helemaal niet haar taken, als ze wat later uit werk is (zoals vandaag) dan doe ik dat, geen probleem. Wat wel een probleem is, dat ik thuis kom van werk (3 dagen weg), zin heb in haar en dat ik dan verteld wordt dat dat irreële wensen zijn...
Fate is just the weight of circumstances
cygnus schreef:
16-01-2018 23:38
Nee, dan heb je het verkeerd begrepen. Dat zijn helemaal niet haar taken, als ze wat later uit werk is (zoals vandaag) dan doe ik dat, geen probleem. Wat wel een probleem is, dat ik thuis kom van werk (3 dagen weg), zin heb in haar en dat ik dan verteld wordt dat dat irreële wensen zijn...
Dat vind ik best een kutopmerking eigenlijk....
cygnus schreef:
16-01-2018 23:38
Nee, dan heb je het verkeerd begrepen. Dat zijn helemaal niet haar taken, als ze wat later uit werk is (zoals vandaag) dan doe ik dat, geen probleem. Wat wel een probleem is, dat ik thuis kom van werk (3 dagen weg), zin heb in haar en dat ik dan verteld wordt dat dat irreële wensen zijn...
Zij heeft dagen in haar eentje de boel draaiende gehouden.
Maar ik begrijp dat jij vindt dat ze moet bukken als jij in je vingers knipt.

Ik kan me haar weerstand wel voorstellen.
Ja, nu weet ik het ook niet meer. Ze slikt geen pil en TO doet genoeg in het huishouden. :fortune:
Heb je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
16-01-2018 23:35
Maar als je zo weinig ruggengraat hebt zeg je dat toch eerlijk tegen haar?
Misschien heeft zij een oplossing voor je.
Ik heb zeker weinig ruggengraat wat dat bertreft, maar als mijn vrouw er van overtuigd is (gezegd tegen een vriendin) dat ik toch nooit bij haar weg ga, heeft ze volgens haar toch cart blanche?
Fate is just the weight of circumstances
Neem een minnares.
Alle reacties Link kopieren
zeeuwsmeisje1981 schreef:
16-01-2018 23:39
Dat vind ik best een kutopmerking eigenlijk....
Wat vindt je daar dan kut aan, dat ik seks met haar wil na een week? Oei... dan ben ik dus echt een kxxxxtzxk...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
cygnus schreef:
16-01-2018 23:28
Ik neem heel veel taken uit haar handen, heb vannacht gewerkt en vandaag gekookt, met jet lag. Ik heb het niet zo druk? Mwoa... denk niet dat het probleem daar zit...
Hoezo is koken haar taak dan? Eet jij niet?
Mijn opa werkte vroeger fulltime én erbij als vrijwilliger. Mijn oma had 7 kinderen en een huishouden te runnen. Als haar man thuis kwam dan 'moest' zij even gaan zitten en nam hij haar over. Want ze was al de hele dag zo druk geweest. De overige momenten samen verdeelden ze gewoon alle taken thuis.

Afijn. Neem haar dingen uit handen. En liefkoos haar. Zorg dat ze ontspant.
Nee, ik vind haar opmerking naar jou (dat het irreële wensen zijn) een kutopmerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven