Selfsabotage of niet meer verliefd

17-01-2018 00:49 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang verhaal je bent gewaarschuwd♡

Sinds anderhalf jaar heb ik een ontzettend lieve partner, werkt hard en steunt me.

Ik merk alleen dat ik hem ontloop de laatste weken; het liefst wil ik geen seks en ik voel me totaal niet meer tot hem aangetrokken.

Het zijn die kleine dingen die ervoor zorgen dat ik afstand neem. Ik ben best zelfstandig en ik krijg door mijn uiterlijk veel aandacht; dit maakt altijd dat ik me ongemakkelijk voel, maar hierdoor betrap ik mezelf erop dat ik me begin af te vragen af of hij me verdient.

In het begin heb ik een aantal dingen aangegeven wat ik erg belangrijk vind; iemand met een passie, iemand die wilt groeien in een baan en die houdt van aanpakken, zodat we een ruim en fijn leven kunnen leiden; ik werk ook heel hard en verdien goed, ik wil vaak leuke en gekke dingen doen, ik ben echt een freespirit soms kinky en openminded. Het is fijn als iemand een doel voor ogen heeft en waar je als vrouw op kunt steunen. Nu ik hem wat langer ken blijkt dat hij het allemaal veel mooier heeft verteld dan hij is. Hij heeft geen ambities of hobby's; gewoon werk hebben is eigenlijk prima en waar ik een actieve sociale leven heb is hij vrijwel nooit met of bij vrienden; ik vind het belangrijk af en toe ontspanning een dansje zeg maar eens in de maand of in de twee maanden met vriendinnen. Gezien ik mama ben heb ik ervoor gekozen lekker vaak af te spreken met vriendinnen en dan hangen we op de bank met een masker en filmpje of we gaan eens de stad in. De kleine is om het weekend bij vader dus ik heb heerlijk de tijd om op te laden.