1e keer Sauna,

17-01-2018 18:55 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
YooYoo! :-)

Vorige week ben ik voor het eerst naar een gemengde sauna geweest.
Daar voor had ik alleen maar ervaring met kleine privé saunaatjes.

Ik ben dus hartstikke onbekend in de sauna wereld..

Het geen wat mij op viel is dat de mensen in de sauna elkaar niet aan kijken,
zelf als mensen binnenkomen in de sauna terwijl ik er al zit kijken ze me niet aan, en zeggen ze ook niet even goedendag.

Nu doen mensen op straat dit ook al amper, maar als je 20 minuten naakt naast elkaar zit dan kun je toch wel even elkaar kort aankijken en vriendelijk gedag zeggen? haha.

Ik vond het apart om het zo maar te zeggen. Verder heb ik heerlijk genoten van mijn sauna bezoek!

Zijn er hier dus mensen die mij iets kunnen vertellen over dit aparte sauna fenomeen?haha

Groetjesssss!
Omdat je je waffel moet houden in de sauna.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de sekspijler? En ik groet gewoon bij binnenkomst in een sauna hoor.
die ik wilde bestaat al...
Het ligt er aan waar je gaat. Er zijn sauna's waar mensen elkaar gewoon groeten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de sekspijler? Ieuw. :-|
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Waarom zet je dit bij seks?
Ik heb in de sauna geen behoefte om iedereen te groeten, t is prima zo.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
17-01-2018 18:56
Waarom staat dit op de sekspijler? Ieuw. :-|
Ook mijn gedachte
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig. Weer zo'n zielepiet die sauna associeert met sex.
Als ik in de sauna ben zwijg ik ook tegen vreemden. Naakt of gekleed. Ik ben daar voor mezelf en vriendin of wie er ook mee is. Niet om sneue types te entertainen.
Alle reacties Link kopieren
omdat ik nieuw ben op dit forum haha. ik vond meerdere sauna topics in het sekspijler,, vandaar,, waaar moet ik het dan plaatsen!? HELP! haha
Amant schreef:
17-01-2018 18:56
Omdat je je waffel moet houden in de sauna.
+1

Ik zit daar niet om te praten, juist even niet praten. Gewoon ssssst. Soms lig ik helemaal in trance en dan komt iemand binnen met een 'ja hallo'. Gewoon nee. Ik vind het niet super irritant, maar het hoeft niet, wat mij betreft.

Jij komt er kennelijk om te neuken?
Ruudjee schreef:
17-01-2018 18:58
omdat ik nieuw ben op dit forum haha. ik vond meerdere sauna topics in het sekspijler,, vandaar,, waaar moet ik het dan plaatsen!? HELP! haha
'Overig' zou ik passender vinden ;)
Alle reacties Link kopieren
wat zitten hier voor rare mensen joh haha

laat maarrr ik ga wel een ander forum opzoeken waar mensen normaal kunnen reageren!

thanks allemaal! :D
anoniem_362828 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 19:01
2.04% gewijzigd
Ruudjee schreef:
17-01-2018 18:58
omdat ik nieuw ben op dit forum haha. ik vond meerdere sauna topics in het sekspijler,, vandaar,, waaar moet ik het dan plaatsen!? HELP! haha
Hahaha zou het niet weten
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg mij ook als eerste af waarom dit in de sekspijler moet staan.

Als ik iemand aankijk zeg ik gewoon hallo hoor, als ik in een sauna/bubbelbad stap en iemand anders maakt wat ruimte voor mij.

Als ik in mijn eentje of met zijn tweeën in een bijna lege sauna lig te relaxen met mijn ogen dicht en ik hoor iemand binnen komen kijk ik niet op of om om beleefd te groeten, dan lig ik gewoon heerlijk te ontspannen.

Hangt helemaal van de situatie af waarin je mij daar tegenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ruudjee schreef:
17-01-2018 19:00
wat zitten hier voor rare mensen joh haha

laat maarrr ik ga wel een ander forum opzoeken waar mensen normaal kunnen reageren!

thanks allemaal! :D
Ik tel maar 1 raar persoon hoor. JIJ :D CIAO HE !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
17-01-2018 18:56
Omdat je je waffel moet houden in de sauna.
:worship: Als meer mensen dat eens zouden weten! Ik ben daar om te ontspannen, zit 90 % van de tijd met mijn ogen dicht in mijn eigen cocon die 'lijf' heet en zit er zeker niet op te wachten om de roddels, relatieproblemen e.d. van anderen te horen. En als mijn ogen open gaan stel ik het ook niet op prijs als iemand naar mijn borsten zit te kijken.
Dus waarom dit topic op de sekspijler staat?
oudblond wijzigde dit bericht op 17-01-2018 19:04
0.39% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het heerst, lijkt het wel; TO’s die denken dat een forum een heterogene groep mensen bevat.

Zijn wij hetzelfde, Bjort?
Amant schreef:
17-01-2018 19:03
Het heerst, lijkt het wel; TO’s die denken dat een forum een heterogene groep mensen bevat.

Zijn wij hetzelfde, Bjort?
Nee Amant ik ben een vrouw
Nou, daar heb je het al.
Amant schreef:
17-01-2018 19:05
Nou, daar heb je het al.
:biggrin:
Omdat mensen die daar komen voor hun rust en ontspanning komen. Soms ga ik ook in m'n eentje als mijn kop te vol zit. Dan heb ik letterlijk geen behoefte aan contact.

En dat jij het in de sekspijler zet, zegt genoeg over je.

Ga naar een seksclub als je aandacht wilt en geil bent.
TO is weg, denk ik. Kent iemand nog een leuke mop?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haha jou haha niet naast me haha in de sauna moeten hebben haha.
Als je net zo bent als je schrijft...jak.
Nav__ schreef:
17-01-2018 19:13
TO is weg, denk ik. Kent iemand nog een leuke mop?
Ssssssssssst!

En nee, fluisteren is niet hetzelfde als stil zijn. Fluisteren = geluid maken en zo mogelijk nog irritanter dan gewoon praten. Ech zo irritant, al die mensen die denken dat zij niet stil hoeven te zijn in de sauna. Of dat ‘eventjes kletsen’ hetzelfde is als stil zijn.

Gewoon allemaal je bek houden.

Sorry Nav__ ;-)
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 19:18
0.54% gewijzigd
Nav__ schreef:
17-01-2018 19:13
TO is weg, denk ik. Kent iemand nog een leuke mop?
Er zit een olifant in de sauna en er komt een man binnen en die man gaat naast die olifant zitten. Opeens begint de olifant heel hard te lachen en als de olifant is uitgelachen vraagt de man wat is er. Zegt de olifant: "Dat jij daarmee moet eten!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven