1e keer Sauna,

17-01-2018 18:55 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
YooYoo! :-)

Vorige week ben ik voor het eerst naar een gemengde sauna geweest.
Daar voor had ik alleen maar ervaring met kleine privé saunaatjes.

Ik ben dus hartstikke onbekend in de sauna wereld..

Het geen wat mij op viel is dat de mensen in de sauna elkaar niet aan kijken,
zelf als mensen binnenkomen in de sauna terwijl ik er al zit kijken ze me niet aan, en zeggen ze ook niet even goedendag.

Nu doen mensen op straat dit ook al amper, maar als je 20 minuten naakt naast elkaar zit dan kun je toch wel even elkaar kort aankijken en vriendelijk gedag zeggen? haha.

Ik vond het apart om het zo maar te zeggen. Verder heb ik heerlijk genoten van mijn sauna bezoek!

Zijn er hier dus mensen die mij iets kunnen vertellen over dit aparte sauna fenomeen?haha

Groetjesssss!
Omdat je je waffel moet houden in de sauna.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de sekspijler? En ik groet gewoon bij binnenkomst in een sauna hoor.
die ik wilde bestaat al...
Het ligt er aan waar je gaat. Er zijn sauna's waar mensen elkaar gewoon groeten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op de sekspijler? Ieuw. :-|
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Waarom zet je dit bij seks?
Ik heb in de sauna geen behoefte om iedereen te groeten, t is prima zo.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
17-01-2018 18:56
Waarom staat dit op de sekspijler? Ieuw. :-|
Ook mijn gedachte
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig. Weer zo'n zielepiet die sauna associeert met sex.
Als ik in de sauna ben zwijg ik ook tegen vreemden. Naakt of gekleed. Ik ben daar voor mezelf en vriendin of wie er ook mee is. Niet om sneue types te entertainen.
Alle reacties Link kopieren
omdat ik nieuw ben op dit forum haha. ik vond meerdere sauna topics in het sekspijler,, vandaar,, waaar moet ik het dan plaatsen!? HELP! haha
Amant schreef:
17-01-2018 18:56
Omdat je je waffel moet houden in de sauna.
+1