Vertel jij alles tegen jouw huisarts.

18-01-2018 16:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jij een intiem of seksueel probleem of vraag hebt, bespreek je dan alles daarover uitgebreid met je huisarts.
Ik heb de indruk dat vrouwen daar makkelijker over spreken dan mannen. En doe je dat zonodig samen of zonder je partner?
Alle reacties Link kopieren
??

Als je een soa hebt lijkt mij dat wel handig om te bespreken? Of als je iets anders hebt, je wil toch immers beter worden?
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet nodig is niet natuurlijk. Maar als ik een probleem heb op het gebied van seks ofzo zeker wel. Waarom niet eigenlijk? Het zijn professionals.
Alle reacties Link kopieren
Nee, want toen ik jonger was zag ik de man regelmatig op verjaardagen en dan vond ik net iets te gênant op die leeftijd. :mrgreen: Nu heb ik een andere huisarts en doe ik dat wel. Je kan tot je 25e ook naar de GGD voor sommige vragen op dit gebied, heb ik toen ook wel eens gedaan omdat ik niet bij de huisarts terecht wilde.

Is dit een onderzoekje, TO?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit nog steeds over die voorhuidvernauwing?
vivapimpelmees schreef:
18-01-2018 16:44
Gaat dit nog steeds over die voorhuidvernauwing?
Oh daarmee zou ik zeker wel gaan hoor. Dat is goed te verhelpen en echt iets medisch.
marije111 schreef:
18-01-2018 16:39
Als jij een intiem of seksueel probleem of vraag hebt, bespreek je dan alles daarover uitgebreid met je huisarts.
Mijn huisarts reserveert voor een lang consult meen ik 20 minuten dus alles uitgebreid vertellen? Hangt er vanaf wat het is.
Bij bijv. een soa volstaat het noemen van de klachten, etc., maakt de huisarts een uitstrijkje of typt een verwijsbrief. Dan heb je aan 20 minuten voldoende.

Wat bedoel je met uitgebreid?
Een voorhuidvernauwing is inderdaad gewoon iets medisch. Hij vertelt wanneer hij daar last van heeft, over de pijn, de huisarts kijkt er even naar en dan wordt een plan van aanpak gemaakt.
Een huisarts kijkt niet op van soa's, etterende plekken, nare geurtjes of een nauwe voorhuid. Dat is hun werk. Die mensen zien niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar is hij voor. Hoewel het bij een intiem probleem voor mij best een drempeltje was, toch gewoon gegaan. De beste man kon (wilde) mij helaas niet helpen, dat was dan weer jammer.
Uiteraard!

"En toen draaide hij me om en pakte me nog een keer doggystyle. Mijn favoriete standje en hij houdt het lekker lang vol. Hoewel het leuker was die keer dat ik een trio had met de buurman en mijn ex. Ik pijp graag terwijl ik geneukt word. "

Doen andere mensen dat niet terwijl ze komen met hun voorhoofdsholteontsteking?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik kom regelmatig bij de gyn, dan gaat het ook over pijn bij seks, soa's en dergelijke. Hoort erbij, geen probleem mee.
Nope. Daar heb ik een gyn voor.

En die krijgt ook niet meer dan écht noodzakelijk te horen.

Partner mag bij zo'n gesprekken toch echt thuisblijven.
Alle reacties Link kopieren
Voor zo'n voorhuid verwijst hij je toch door naar de uroloog.
Stampertje12 schreef:
18-01-2018 17:52
Voor zo'n voorhuid verwijst hij je toch door naar de uroloog.
Dat hoop ik toch wel. Niet dat hij zelf ff de knip erin zet :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
18-01-2018 18:13
Dat hoop ik toch wel. Niet dat hij zelf ff de knip erin zet :mrgreen:
Nee, maar je hoeft dus niet met een uitgebreid verhaal aan te komen. Gewoon zeggen dat je er last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
De man van 3 jaar geleden is inmiddels mijn ex.
Bij mijn nieuwe partner kom ik niet klaar door penetratie. Vroeger wel, vandaar. Bespreek je dit dus met je huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik niet met mijn huisarts bespreken, denk niet dat daar wat medisch ter grondslag aan ligt.. je zou een seksuoloog kunnen proberen?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn huisarts is het altijd dr in en dr uit. ;-D
Seksuele toestanden bespreken doe ik met anderen.
...
marije111 schreef:
19-01-2018 13:32
De man van 3 jaar geleden is inmiddels mijn ex.
Bij mijn nieuwe partner kom ik niet klaar door penetratie. Vroeger wel, vandaar. Bespreek je dit dus met je huisarts?
Je kunt an sich dus wel tot een orgasme komen. Lijkt me dat er dus geen medische reden aan ten grondslag ligt dat het met je huidige partner niet lukt. In dat geval zou ik niet naar een huisarts gaan.
Ik zou op internetfora tips vragen, standjes, technieken, en het met vrienden bespreken.

Ik weet niet wat jij en je partner tot nu toe allemaal hebben uitgeprobeerd, hoe creatief jullie samen zijn, maar je kunt tijdens penetratie jezelf vingeren waardoor je sowieso tot een orgasme komt. Genoeg vrouwen die door sec neuken niet klaar kunnen komen. Die voegen een speeltje, handeling of masturbatievinger toe.
Seks met een ander is vaak een kwestie van een beetje uitproberen, elkaar leren aanvoelen of aangeven wat je lekker vindt. Een huisarts heeft daar geen pasklaar antwoord op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven