Pijn bij indringen penis - Bloed - Wondje vagina?

21-01-2018 18:00 10 berichten
Ik zit met een vervelend probleem.
Bijna elke keer als mijn vriend en ik seks hebben, is het gevoelig/pijnlijk wanneer hij de eerste keer bij mij binnen komt.
Verder is niks pijnlijk.. Het is heel vervelend, want omdat het vaak pijn doet, ga ik me soort ''verzetten'' of aanspannen wanneer hij bij mij naar binnen komt, en dat maakt het niet beter..

Geen idee hoe dit kan, of wat er mis is? Ik ben wel opgewonden, nat, en wanneer ik niet nat genoeg ben gebruiken we glijmiddel.
Ook merk ik dat ik af en toe wat snel op droog? Na de seks, met het afvegen, zit er vaak wat bloed op het papiertje. Het is vooral en word ''erger'' als ik het papiertje tegen de achterrand van mijn vagina duw (kant van anus zeg maar..) Het is niet heel veel, maar het is meer dat ik het vervelend vind om elke keer te zien! Ik geloof niet dat het iets van binnenuit is, want dat zou er wel anders uit zien, of zou ik het anders opmerken door een andere manier van bloedverlies.

Herkennen mensen dit? Wat deden jullie eraan/wat kan ik ertegen doen?
Ik zou wel naar de HA willen hiervoor, alleen dat gaat momenteel niet zo makkelijk. En daarnaast ben ik een beetje bang en gespannen voor evt. een uitstrijkje...

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
toch naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even niet neuken en een paar weken wat vaseline smeren op die plek dan kan het goed helen misschien?
Aragog schreef:
21-01-2018 18:11
Een paar weken wat vaseline smeren op die plek dan kan het goed helen misschien?
Helpt dat?
Alle reacties Link kopieren
Paar weken niet vrijen, maar vaseline zou ik niet doen hoor.
Het wordt daar vet en miss wat soepeler van, maar het is toch een lichaamsvreemde stof.
Laat je vagina gewoon een tijd met rust. Dan herstelt het misschien vanzelf.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als een wondje bij de ingang. Waarschijnlijk heeft het vrijen ooit een keer pijn gedaan en span je onbewust je spieren aan als je het binnendringen verwacht, daarmee vererger je het probleem. Als je niet nat genoeg bent om te neuken, neuk dan niet of het moet al een medische of hormonale reden hebben. Glijmiddel is prima maar niet om je droogheid te compenseren. Je lijf is simpelweg niet ready als je niet vochtig genoeg bent.

Waarom kun je niet naar de huisarts? Het is wel belangrijk dat juist hij of zij controleert of er niks ergers aan de hand is en je ha kan je vertellen wat je met een evt wondje aan moet.
...
Ik vraag me ook af waarom je niet naar de huisarts kunt want dat lijkt me toch de persoon waar je met zo'n probleem naar toe gaat.
Alle reacties Link kopieren
Spookiieej schreef:
21-01-2018 18:00
Ik zit met een vervelend probleem.
Bijna elke keer als mijn vriend en ik seks hebben, is het gevoelig/pijnlijk wanneer hij de eerste keer bij mij binnen komt.
Verder is niks pijnlijk.. Het is heel vervelend, want omdat het vaak pijn doet, ga ik me soort ''verzetten'' of aanspannen wanneer hij bij mij naar binnen komt, en dat maakt het niet beter..

Geen idee hoe dit kan, of wat er mis is? Ik ben wel opgewonden, nat, en wanneer ik niet nat genoeg ben gebruiken we glijmiddel.
Ook merk ik dat ik af en toe wat snel op droog? Na de seks, met het afvegen, zit er vaak wat bloed op het papiertje. Het is vooral en word ''erger'' als ik het papiertje tegen de achterrand van mijn vagina duw (kant van anus zeg maar..) Het is niet heel veel, maar het is meer dat ik het vervelend vind om elke keer te zien! Ik geloof niet dat het iets van binnenuit is, want dat zou er wel anders uit zien, of zou ik het anders opmerken door een andere manier van bloedverlies.

Herkennen mensen dit? Wat deden jullie eraan/wat kan ik ertegen doen?
Ik zou wel naar de HA willen hiervoor, alleen dat gaat momenteel niet zo makkelijk. En daarnaast ben ik een beetje bang en gespannen voor evt. een uitstrijkje...

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Dankjewel.
Ik heb hetzelfde en was benieuwd of je al meer weet of toch naar de huisarts bent geweest?
Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Google even op Lichen sclerosus... Ik hoop het niet voor jullie, maar het zou een beginnend stadium kunnen zijn...
Als je daar optijd bij bent kan je met hormoonzalf van de huisarts of gyn erger voorkomen.
Maar er zijn natuurlijk nog honderden andere dingen die het kunnen zijn, dus ik zou echt even een arts bezoeken...
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel niet gebruiken.
Daarmee forceer je. Niet goed.
Misschien heb je last van lichte vorm van vaginisme?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven