Hotel voor paar uur

22-01-2018 13:42 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagavond bijgepraat met een vriendin, lang niet gesproken. Ze heeft een jong gezin (tweeling van ruim een jaar en een peuter).
Ze gaat binnenkort eindelijk weer eens een avond uit met haar man. Opa en oma passen op. Maar, liefst… zou ze avond goeie seks hebben met haar man. Restaurant overslaan en gewoon het bed in. Heeft haar man ook echt behoefte aan.
En om dat nou te doen, gewoon thuis, terwijl oma oppast… Ook niet echt relaxt.
Het idee (verrassing voor haar man) ontstaat nu, om een kamer te regelen ergens, ze wonen in een dorp, dus in een grotere stad iets verderop. Googelend vinden we dat je kamers per uur, kunt huren. Maar dat zit erg in de ´vreemdgaan´hoek (beetje viezig daardoor, maar dat kan beeldvorming zijn hoor!). Liefst zou ze gewoon een wat anoniem Mercure hotel oid boeken.
Maar kan dat, voor een paar uur? Of kun je doen of je een nacht boekt en plotsklaps om middernacht toch uitchecken?
Heb haar beloofd nog even verder te googelen (jullie zijn even mijn Google :) ) wie weet raadt??
(als je ervaring hebt met hotels voor paar uur terwijl je vreemdging, ook prima hoor. Alle hulp is welkom, zit hier niet om mensen te veroordelen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon voor een nacht huren en gaan wanneer je daar zin in hebt. Mochten mensen uit het hotel er wat van denken, dat zij zo. Niks van aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een normaal hotel gaan en daar weer uitchecken. Die hotels voor een paar uur klinkt ook een beetje schunnig. En als je een leuk geprijsd hotelletje vind maakt dat qua prijs ook niet echt uit.
https://www.dayuse.nl/?gclid=EAIaIQobCh ... gKBQvD_BwE

https://www.dayuse.nl/?gclid=EAIaIQobCh ... gKBQvD_BwE
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 13:47
33.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een kamer boeken en 's avonds laat uitchecken (wel eentje met 24uurs receptie dus). Wil je niet dat ze denken dat je alleen maar kwam om seks te hebben dan zeg je dat de oppas ziek is geworden ofzo... Als je maar betaalt lijkt me in dit geval heel logisch. Maar een kamer voor een paar uur is wellicht wel goedkoper. Kunnen ze opa en oma (of een andere oppas) niet gewoon vragen om een nachtje op te passen? Kunnen ze ook eens ongestoord (uit) slapen. Lijkt mij veel fijner!
https://secretrooms.nl/?gclid=EAIaIQobC ... gLa0_D_BwE

Er zitten gewone hotels tussen hoor, die eigenaren maakt ze geen barst uit of je per paar uur of per nacht huurt.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 13:51
40.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zomaar een idee Maar de kleintjes bij opa en oma en de peuter bij iemand anders en dan gewoon lekker een avond en nacht thuis?
Voor één nachtje kunnen opa en oma toch ook gewoon in hun eigen huis oppassen?
Laat kind nachtje logeren en ga lekker een heel nachtje weg samen.
Jij lekker gaan oppassen voor je vriendin, eventueel samen met iemand anders.

En de vriendin naar een fijn hotel ( ik noem een Van der Valk*) voor een heerlijke nacht gevolgd door een super ontbijt.

En dat hoeft helemaal niet anoniem, waarom wel. Ze doet toch niets verkeerds?

*Van der Valk heeft vaak in de standaard kamer al een bubbelbad groot genoeg voor twee en een lekkere inloopdouche.
Je hoeft toch niet uit te checken? Als ze weg willen dan gooi je de kamersleutel/kaart op het nachtkastje en je trekt de deur achter je dicht. Tenzij je iets gesloopt hebt of de minibar hebt leeggedronken.

Dat uitchecken stelt niks voor en is nergens voor nodig. En als ze dat vervelend vinden dan is inderdaad de oppas ziek geworden en moeten ze er helaas opeens vandoor. Elk wat groter hotel heeft 24 uurs receptie.

En anders inderdaad secret rooms doen.
Gewoon een kamer boeken uitchecken bij vertrek 's avonds. Tja, dan denken ze bij de balie wellicht dat je vreemdgangers bent. Dat boeit toch niet?
Of je vraagt of je kunt vertrekken zonder uit te checken, vooraf betalen, creditcardgegevens achterlaten.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
22-01-2018 13:48
Zomaar een idee Maar de kleintjes bij opa en oma en de peuter bij iemand anders en dan gewoon lekker een avond en nacht thuis?
Voor één nachtje kunnen opa en oma toch ook gewoon in hun eigen huis oppassen?
dan is de verrassing er af, ze heeft nu in haar hoofd, dat het op die avond dat Oma er is gaat gebeuren
gewoon een (wat groter onpersoonlijk) hotelboeken en vertrekken wanneer je wil.
Ik zou het ook relaxter vinden om er een nacht aan vast te plakken. Anders ga je dus ff van bil op zo'n kamer en dan weer naar huis? Of hoe moet ik me dat voorstellen? Maar... als zij het zo wil doen, is het natuurlijk aan haar. Dan zou ik inderdaad een hotel voor een nacht boeken en eerder weggaan of voor een paar uur boeken. Wat die hotelmensen denken, maakt weinig uit. Je ziet ze immers nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
22-01-2018 13:56
Of je vraagt of je kunt vertrekken zonder uit te checken, vooraf betalen, creditcardgegevens achterlaten.
ach ja natuurlijk
zo eenvoudig kan het zijn

we raakten wat verstrikt in de websites van particulieren die hun kamer aanboden, vandaar
Nav__ schreef:
22-01-2018 14:06
Ik zou het ook relaxter vinden om er een nacht aan vast te plakken. Anders ga je dus ff van bil op zo'n kamer en dan weer naar huis? Of hoe moet ik me dat voorstellen? Maar... als zij het zo wil doen, is het natuurlijk aan haar. Dan zou ik inderdaad een hotel voor een nacht boeken en eerder weggaan of voor een paar uur boeken. Wat die hotelmensen denken, maakt weinig uit. Je ziet ze immers nooit weer.
Nee ze gaan even lekker met twee rustig van bil en dan naar het theater. ( dat begrijp ik er uit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-01-2018 13:58
dan is de verrassing er af, ze heeft nu in haar hoofd, dat het op die avond dat Oma er is gaat gebeuren
Waarom is de verrassing er dan af? Als ze dat regelt als man er niet is is het toch evengoed een verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens als opa en oma oppassen in hun huis is oma's huis toch leeg? Is restaurant overslaan en naar oma's huis geen idee dan?

Sorry maar ik vind het wat raar overkomen Alsof het niet om een vriendin gaat maar wel degelijk vreemdgaan voor een uurtje.
Volgens mij gaan ze helemaal niet meer naar het theater en blijven ze zo lang mogelijk in die hotelkamer met zijn tweetjes. Dat lijkt mij al heerlijk als je drie van die kleine kinderen hebt. Gewoon ongestoord in bed liggen, sex hebben en daarna uitgebreid in bad/douchen.
Klink als een geweldige verrassing voor haar man.
nina1966 schreef:
22-01-2018 14:12
Trouwens als opa en oma oppassen in hun huis is oma's huis toch leeg? Is restaurant overslaan en naar oma's huis geen idee dan?

Sorry maar ik vind het wat raar overkomen Alsof het niet om een vriendin gaat maar wel degelijk vreemdgaan voor een uurtje.
Sex in het bed van je ouders? En dan de sleutel vragen aan je ouders of stiekem naar het huis van je ouders gaan als je de sleutel hebt? Ik zou gewoon die 80 euro voor een nachtje betalen voor het Holliday Inn of Mercure Hotel. Schoon groot bed en tenminste voldoende privacy.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 14:16
6.32% gewijzigd
aha tja dan had ik het fout begrepen. Maar dát zouden ze kunnen overwegen.
Omdat ze het diner wilde overslaan en meteen bed in willen duiken.
Sorry to voor mijn off topic.
nina1966 schreef:
22-01-2018 14:12
Trouwens als opa en oma oppassen in hun huis is oma's huis toch leeg? Is restaurant overslaan en naar oma's huis geen idee dan?

Sorry maar ik vind het wat raar overkomen Alsof het niet om een vriendin gaat maar wel degelijk vreemdgaan voor een uurtje.
Nou oma er zitten wat vlekjes op het bedden goed, of oma staat raat te kijken dat er schone lakens op liggen, nee dank je.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
22-01-2018 14:12
Trouwens als opa en oma oppassen in hun huis is oma's huis toch leeg? Is restaurant overslaan en naar oma's huis geen idee dan?

Sorry maar ik vind het wat raar overkomen Alsof het niet om een vriendin gaat maar wel degelijk vreemdgaan voor een uurtje.
Seks hebben in (schoon)ouders bed is nou niet echt iets waar ik geil van zou worden. Lijkt me juist heel ongemakkelijk.
Of ligt dat aan mij.... (nee, ligt dus niet aan mij aan de reacties boven mij te zien).
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 14:20
6.24% gewijzigd
Ben nog al een beelddenker, heb er wel bepaalde inspiraties bij, laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven