Wie gaat er 29 mrt ook naar ladies night

24-01-2018 20:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er ook heen...
Hier dan erover praten...

In fun4two moordrecht

Gezellig over praten hier ,over ervaringen en of wie voor het eerst gaat....
anoniem_363225 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 11:17
51.00% gewijzigd
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Over welke film heb je het?
hoeveel ronden Bingo zijn er?
Alle reacties Link kopieren
En dan gaan we met zijn allen meteen voor seks in de bioscoop gezien de pijler van dit topic...
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Btw, ik ga niet meer naar Ladies Nights. Ik was daar met mn dochter en schoondochter. Wie er een liedje kon zingen. Nou, ik wel. En er waren nog 2 vrouwen. Ik was echt de beste. Maar toen kreeg degene met t hardste applaus de luxe goodiebag. En die ene vrouw had wel 20 vriendinnen mee! Was echt zo oneerlijk :cry:
Zelfs na afloop kwamen er mensen naar me toe, dat ik echt de beste was.
Alle reacties Link kopieren
Is een parenclub 😉
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
.. Dus je bent aan het hengelen?
Ik ga ook
Lilian43 schreef:
24-01-2018 21:17
Is een parenclub 😉
Niet.
Alle reacties Link kopieren
Lilian43 schreef:
24-01-2018 21:17
Is een parenclub 😉
Een parenclub die zo heet? Waar zit die dan?
Koel in de gang
Alle reacties Link kopieren
Hengelen?🤔
Koel in de gang🤔
Sorry maar ben alleen nieuwsgierig,en wil er over "praten" hier en ervaringen lezen..
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Snap er niks van.
Waardeloos weinig i fo ook.
Welke ladies night?
En waar? Want als het een parenclub is... er zijn er meer dan 1 he?
En dan je korte nutteloze reacties.
Ga wat nuttigs doen man
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar de Ladies Night op die dag!
BeerVanEenVent schreef:
25-01-2018 09:45
Ik ga ook naar de Ladies Night op die dag!
Dat van die boomstam van een piemel is dus gewoon gejokt.
Dat had ik niet verwacht.
Ja, ik ga ook als het goed is voor de eerste keer... ben erg benieuwd!!! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
pinupgirl01 schreef:
25-01-2018 14:23
Ja, ik ga ook als het goed is voor de eerste keer... ben erg benieuwd!!! :hyper:
😉 leuk...ga je alleen ?
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
25-01-2018 14:13
Dat van die boomstam van een piemel is dus gewoon gejokt.
Dat had ik niet verwacht.
Nee hoor, ik ging er meer heen voor het "aanschouw en huiver" schokmoment dat ik teweeg zal brengen.
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden was er een zelfde soort topic op viva. Was eigenlijk best leuk, er waren daadwerkelijk dames die naar de ladiesnight gingen en daarover uitwisselden. We zijn met zijn allen tóch wat verzuurt vrees ik. Misschien is het het druilerige rotweer, misschien komt het doordat het forum gewoon niet geheel doet wat wij willen met al dat roze en al die inklap en uitklap toestanden maar goed, dat er een sfeerverschuiving is is me duidelijk en helaas moeten verse leden daaronder leden.
TO, vanaf hier dan maar even een soort van collectief excuus. Ofzo.

Maar on topic, nee, ik ga niet naar de ladiesnight, ben er ook nooit geweest dus ik kan geen ervaringen met je delen. Ik wens je gewoon heel veel plezier en ik hoop dat je daar wel gezellige dames tegen gaat komen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar de ladies night in de Fun, nu al zin in :hyper: .

Ik ben in de Fun 2 keer eerder geweest, beide keren alleen, en een keer naar GoG, (girl on girl) ladies night (dat is 14 april), ook een aanrader. De laatste keer in de Fun kon ik helaas niet maar hoorde van iemand anders dat het erg leuk was. Fun is een mooi tent en de sfeer tijdens ladies night is top vind ik.
Alle reacties Link kopieren
O is er eindelijk een datum bekend? Ik had de site van de fun al een paar keer gecheckt! Lijkt me geweldig :biggrin:

Dusty, hoe gaat zo'n ladies night? Ben weleens eerder in de fun geweest op een gewone avond. Op deze avond alleen dames, verder nog bijzonderheden?
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Alle reacties Link kopieren
dusty74 schreef:
26-01-2018 18:16
Ik ga naar de ladies night in de Fun, nu al zin in :hyper: .

Ik ben in de Fun 2 keer eerder geweest, beide keren alleen, en een keer naar GoG, (girl on girl) ladies night (dat is 14 april), ook een aanrader. De laatste keer in de Fun kon ik helaas niet maar hoorde van iemand anders dat het erg leuk was. Fun is een mooi tent en de sfeer tijdens ladies night is top vind ik.
Kun je misschien wat meer vertellen over hoe de ladiesnight bij de fun is. Hoe verloopt zo een avond dan .. ik zit erover na te denken om een keer alleen te gaan maar vind het toch heel spannend haha. Denk omdat ik me er vrij weinig bij kan voorstellen nog
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
Als je binnenkomt bij de Fun, na het betalen, dan kom je binnen in een zaal met een bar en wat zitplaatsen. Achterin ga je een klein trapje op en daar kun je wat eten, het bufftet zit in de prijs inbegrepen. Vanaf de eetplaatsen kijk je uit over de dansvloer. Velle mensen gaan eerst wat eten en daarna de dansvloer op. De 2 keer dat ik bij de ladiesnight was, werd het al vrij vroeg druk.
Je hoeft niet gelijk om te kleden in lingerie, mag wel, pas op een bepaald moment, ik weet even niet hoe laat uit mijn hoofd, moet je je omkleden in lingerie. In het begin zijn de meeste vrouwen nog voornamelijk opp de dansvloer, er wordt ook altijd een striptease act uitgevoerd.
Boven heb je een groot bubbelbad waar best veel mensen teglijk in kunnen. Er is ook een sauna en een stooombad dat wat minder vaak bezocht wordt. Beneden achter het bubbelbad heb je een grote tantraruimte die bestaat uit aparte hoeken en open kamers waar matrassen liggen, flessen massagspul staan en rustige muziek gedraaid wordt.
Deze ruimte wordt op de ladies night ook goed bezocht.
Hlemaal boven heb je allemaal aparte kamertjes dei met gewonen avoden wel redelijk gevuld zijn maar met ladiesnight is het daar heel rustig.
Er zijn dames die met een groepje komen maar ook zeker dames alleen.
De sfeer is gezellig en gemoedelijk.
Ik vind de fun4two een erge mooie club, de ruimtes zijn mooi en je hebtoveral goed overzicht/genoeg te zien. Je moet op de website maar even de foto's bekijken dan krijg je een idee hoe het eruit ziet (misschien heb je dat ook al lang gedaan).
Ik heb het er zlef iig erg naar mijn zin gehad, ik was alleen maar heb wel eeen leuke avond met 1 en de 2e keer met 2 dames tegelijk gehad.
Je bent uiteraard niet verplicht om wat met andere te doen, naar de kamers te gaan of het bubbelbad in te gaan. De dansvloer is ook heel de avond gevuld.
Alle reacties Link kopieren
Ga jij alleen erheen....
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven