Eitje tikken

06-02-2018 18:05 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en hebben een goede relatie. Ik hou ervan hoe hij initiatieven ontwikkeld, ik hou van zijn nuchterheid. Ik hou ook van zijn fysiek, ik bof met zijn mooie lichaam, maar meer dan van de uiterlijke schoonheid, hou ik van zijn kracht. Zijn kracht, samen met zijn liefde voor mij zorgt ervoor dat ik me geborgen en veilig bij hem voel.
Een paar weken geleden waren we in de ochtend aan het stoeien in bed. Tijdens het stoeien stootte ik per ongeluk in zijn kruis. Kort keek hij mij verschrikt aan, bijna meteen vertrok zijn gezicht, toen kromp hij ineen. Die sterke stoere man was ineens gevloerd door mij. voor mijn gevoel had ik hem niet eens zo hard geraakt.
Hij moest echt even bijkomen. Nadat ik mij ervan overtuigd had dat er niets beschadigd was, kon ik het niet nalaten hem er wel nog even mee te plagen. Daarna hebben we een heerlijke vrijpartij gehad en daar bleef het bij... Tenminste voor ons samen.
In mij was iets anders gebeurt. Als ik terugdenk, dan wordt ik steeds opgewonden van het idee. Er zijn meerdere zaken waarvan ik opgewonden raak en van enkele zaken weet ik niet goed wat ik ervan denken moet. Ik weet niet wat ik ervan denken moet dat ik opgewonden word als ik denk aan zijn blik toen hij geraakt werd of dat ik opgewonden wordt van de gedachte aan zijn gezicht dat vertrok, ik weet niet wat ik ervan moet denken dat ik er opgewonden van word als ik denk aan zijn heerlijke lijf dat ineen kromp, dat de controle verloor. Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Hij had immers pijn. Die grote stoere man was ineens heel klein, als ik eraan terugdenk windt het idee me enorm op te weten dat ik op dat moment met hem zou kunnen doen wat ik wil, of hem kan laten doen wat ik wil. Dat hij niet doet wat ik vraag omdat hij zich richt naar mij, maar omdat ik hem hiertoe kan dwingen.
Als ik eraan denk wordt ik opgewonden, als je me vraagt wat ik ermee wil... Iets in mij fantaseert er sindsdien over om hem eens te verassen door hem met vlakke hand een stevige tik op zijn ballen te geven, hem een beetje hersteltijd te geven en daarna nog eens.... Iets in mij raakt enorm opgewonden van het idee om die sterke stoere man fysiek te overheersen via zijn zwakste plek.
Maar zijn gedachten die bij mij spelen. We hebben het nooit gehad over zo`n manier van seks hebben. Ik durf ook niet zo goed. Ik weet niet goed of en hoe ik het aan zou moeten pakken om het gesprek hierover te beginnen of om op een veilige manier iets in die richting te doen zodat ik kan peilen wat hij ervan vindt. Ook weet ik niet goed of en hoe ik zou moeten uittesten wat hij hiervan vindt. Ik hou van hem en ik hou van onze relatie, die wil ik niet verliezen.
Heeft iemand hier ervaring mee/tips/voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand een samenvatting geven?
Internagelaktisch
Ze wordt opgewonden van eitje tik gelukkig komt Pasen er aan !
Alle reacties Link kopieren
WTF......
Alle reacties Link kopieren
Ze houdt van toverballen (voor het geval je niks met Pasen en eieren hebt)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Maaique schreef:
06-02-2018 18:10
Kan iemand een samenvatting geven?
Liever niet.
Breek de dag, tik een eitje maar niet de ballen van je vent.
Simitçi schreef:
06-02-2018 18:12
Ze wordt opgewonden van eitje tik gelukkig komt Pasen er aan !
:kneel:
Maaique schreef:
06-02-2018 18:10
Kan iemand een samenvatting geven?
Of iemand haar tips kan geven hoe ze haar man herhaaldelijk in de ballen kan slaan, want dat vindt ze geil.

Heb je tips?
Heeft iemand hier ervaring mee/tips/voorstellen?

Gewoon wanneer hij terugkomt van zijn werk hem op wachten.

"Hoi schat' en dan vol in zijn kruis schoppen.
Gekke meid. Heb je het al met je man besproken?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ziekelijk stukje tekst. Wauw
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Als je serieuze reacties wil to moet je het beestje bij de naam noemen .
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 18:20
1.39% gewijzigd
Je kan ook op karate les gaan,
Corona67 schreef:
06-02-2018 18:18
Heeft iemand hier ervaring mee/tips/voorstellen?

Gewoon wanneer hij terugkomt van zijn werk hem op wachten.

"Hoi schat' en dan vol in zijn kruis schoppen.
Dit. Of met een katapult een bal (of een ei) op zijn ballen schieten. Dan zit er ook nog een soort van spelelement in. Kan de boel net even opleuken.
Nav__ schreef:
06-02-2018 18:19
Dit. Of met een katapult een bal (of een ei) op zijn ballen schieten. Dan zit er ook nog een soort van spelelement in. Kan de boel net even opleuken.
:proud: Ik vind dat bedenkelijk dat jij zoiets kan verzinnen ....
Alle reacties Link kopieren
SM Meesteres??
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Braadpan mee naar bed nemen. Daar tikt een eitje nog wat lekkerder op. Wel op de houdbaarheidsdatum letten ivm salmonella risico.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nav__ schreef:
06-02-2018 18:19
Dit. Of met een katapult een bal (of een ei) op zijn ballen schieten. Dan zit er ook nog een soort van spelelement in. Kan de boel net even opleuken.
Kan ie het ontwijken als hij het toch niet zo fijn vindt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Neem een roede en sla hem daarmee op zijn ballen
Alle reacties Link kopieren
Tussen de eiersnijer ermee!
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Gewoon over praten TO, misschien komt hij dan wel met leuke ideeën
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
06-02-2018 18:18
Gekke meid. Heb je het al met je man besproken?
Dat is juist een van de vragen van TO, hoe ze dat het best aan kan pakken.
Ik had niet door dat ik de op sekspijler zat. Bij de titel dacht ik aan 'tik je je ei kapot op je bord/eierdop of snijd je het bovenste deel eraf? :facepalm:
stripverhaal schreef:
06-02-2018 18:23
Dat is juist een van de vragen van TO, hoe ze dat het best aan kan pakken.
Schat, ik vind je heerlijk mannelijk en sexy maar toen je verging van de pijn omdat ik je per ongeluk in je ballen raakte, maakte dat mij ongelofelijk geil.
Wat vind je daar van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven