Rape play

13-02-2018 13:51 604 berichten
Ik heb online een juffrouw leren kennen waar ik sinds enige tijd mee schrijf. Dat heeft er toe geleid dat we as zaterdag een date hebben. In de vorm van een rape date.

We hebben de afgelopen tijd gemaild, geappt, gebeld en foto’s uitgewisseld.

Ik heb wel eens eerder zoiets gedaan maar nog nooit met iemand die ik nog nauwelijks kende. We hebben bepaalde grenzen en een stopwoord afgesproken. Desalniettemin voel ik een lichte aarzeling.

Het idee is vreselijk opwindend. Zeker ook het aspect dat we elkaar niet kennen is heel spannend.

Wat zou er fout kunnen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet er nog wel eentje hoor:

Dat degene vd foto niet degene is waar je contact mee hebt, en je dus écht iemand verkracht.
Alle reacties Link kopieren
het lijkt mij maar een raar idee
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2018 16:16
Reden: Hengelen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:07
Daarin zit inderdaad mijn twijfel. Ik heb wel eens eerder zoiets meegemaakt maar daarin kenden we elkaar al. Zij lijkt weinig twijfel te hebben. Het was ook haar idee.
Tsja. Ik zou ook bedenkingen hebben bij vrouwen die zo omgaan met hun kwetsbaarheid. Jij loopt waarschijnlijk geen risico dat je ongewild gepenetreerd wordt, oid. Waarom neemt zij dat risico wel ? Is ze zich bewust van het risico ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
lekkertje3000 schreef:
13-02-2018 14:10
ik hou me aan bevolen ben een rijpe vrouw van 24 dus als iemand mijn nummer wil
op je 24e ben je niet rijp
en je mag hier niet hengelen
lekkertje3000 schreef:
13-02-2018 14:10
[...]
Je bedoelt dat je net je eerste okselhaartjes hebt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2018 16:17
Reden: Quote verwijderd
24.14% gewijzigd
Is het geen rape meer als ik condooms gebruik? Ik ga het namelijk zeker niet zonder condoom doen.

Ik ga naar haar toe. Ze weet niet hoe laat ik er ben. Ik ga haar overmeesteren en dan met tape aan haar tafel vastmaken. Knevelen is inderdaad geen goed idee. Ik wilde eigenlijk haar slipje in haar mond stoppen. Misschien beter van niet.

Er zijn bepaalde grenzen: ik gebruik alleen mijn handen. Als ik haar sla gebruik ik alleen mijn vlakke hand.
Er was enige tijd terug ook zoiets als een vrouw die gefrustreerd was en een man voor een seksdate verleidde om hem vervolgens te vermoorden. TO, ik zou maar uitkijken. Je denkt wel dat jij degene bent die daar de controle neemt, maar is dat echt zo....?
OMG :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:16

Als ik haar sla gebruik ik alleen mijn vlakke hand.
Wat een opluchting. Normaal stomp je ze in mekaar ofzo?
...
De kans dat je hier ongeschonden vanaf komt lijkt mij zeer klein. Of je date heeft ze niet allemaal op een rijtje in haar bovenkamer, of niet je date wordt het slachtoffer maar jij.
Ik zou hier nooit mee in zee gaan, maar hopelijk voor jou heb ik het fout.
Alle reacties Link kopieren
https://www.iwvs.nl/bdsm/rollenspel/rap ... tingsspel/



Als je het " goed " doet is het geen beginnersspel. En zeker niet als beginner met een compleet onbekende.






Je kunt inderdaad ook nog beroofd , gechanteerd of zelf echt verkracht worden door mensen die al in huis zijn als jij komt.
Is ze niet bang voor de buren ? Of dat jij haar vastbindt en haar tv mee neemt op je weg naar buiten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lijkt me vrij veel risico met iemand die je niet kent. Straks word je beschuldigd van echte verkrachting. Hou maar alles goed bij (mail wisseling enz).

Ik zou het zelf nooit doen met iemand die ik niet ken (ben vrouw). Wil wel er op kunnen vertrouwen dat er niet iets écht tegen mijn zin gebeurt, want het is gewoon rollenspel natuurlijk en moet geen echte verkrachting worden.

Ook lijkt het me handig als je handelingen van tevoren bespreekt, zo van dit mag echt niet.
max72 schreef:
13-02-2018 14:16

Is het geen rape meer als ik condooms gebruik? Ik ga het namelijk zeker niet zonder condoom doen.

Ik ga naar haar toe. Ze weet niet hoe laat ik er ben. Ik ga haar overmeesteren en dan met tape aan haar tafel vastmaken. Knevelen is inderdaad geen goed idee. Ik wilde eigenlijk haar slipje in haar mond stoppen. Misschien beter van niet.

Er zijn bepaalde grenzen: ik gebruik alleen mijn handen. Als ik haar sla gebruik ik alleen mijn vlakke hand.
Is er soms weer een 50 tinten film uit? :facepalm:
@cholotje Daar hoef je geen rape date voor te plannen. Dat geeft juist meer aanleiding tot alarmbelletjes. In die zin maak ik mij niet zo’n zorgen.

Het is meer wat bijvoorbeeld Framberry zegt; dat ze haar stopwoord niet gebruikt. Dat het op een bepaalde manier uit de hand loopt.

Dat zou zeker niet aan mij liggen. Als ik één ding weet van mezelf dan is het dat ik een ijzeren zelfbeheersing heb.
Dit is echt zó’n dom idee.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:21
@cholotje Daar hoef je geen rape date voor te plannen. Dat geeft juist meer aanleiding tot alarmbelletjes. In die zin maak ik mij niet zo’n zorgen.

Het is meer wat bijvoorbeeld Framberry zegt; dat ze haar stopwoord niet gebruikt. Dat het op een bepaalde manier uit de hand loopt.

Dat zou zeker niet aan mij liggen. Als ik één ding weet van mezelf dan is het dat ik een ijzeren zelfbeheersing heb.
Dat had wel aan jou kunnen liggen want je spreekt een stopwoord af en verzint zelf om een onderbroek in haar huig te proppen. Hoe dom kun je zijn, zeg ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Straks horen of zien de buren je en bellen de politie.
Of is dat ook gewoon lekker gek en spannend?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
13-02-2018 14:23
Dit is echt zó’n dom idee.
Ja, enorm.


Ik denk dan ook dat de kans bestaat dat TO naar dat adres gaat en een jong gezin treft, of een bejaard echtpaar, of een single vent.
Je moet als single vrouw wel heeeeeeel koekoek zijn om je door een vreemde vent vast te laten binden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@Roos misschien was een vlakke hand stating the obvious ;)

Het is een rollenspel. Één die ik vaker heb gespeeld maar nooit met iemand die ik niet ken. Hetzelfde geldt overigens ook voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe dan ook, laat even weten hoe het gegaan is.
Rape-play moet je alleen maar doen met iemand die je heel goed kent.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 14:25
@Roos misschien was een vlakke hand stating the obvious ;)

Het is een rollenspel. Één die ik vaker heb gespeeld maar nooit met iemand die ik niet ken. Hetzelfde geldt overigens ook voor haar.
Bizar dat ze je meteen naar haar huis laat komen. Eerst een neutrale plaats om eens te snuffelen aan elkaar was logischer en verstandiger geweest. Dus ze is of dom, of roekeloos, of je staat straks bij iemand anders aan de deur met je hutkoffer vol rape play dingetjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 14:10
Tsja. Ik zou ook bedenkingen hebben bij vrouwen die zo omgaan met hun kwetsbaarheid. Jij loopt waarschijnlijk geen risico dat je ongewild gepenetreerd wordt, oid. Waarom neemt zij dat risico wel ? Is ze zich bewust van het risico ?
Ze zegt het vaker gedaan te hebben maar nooit met iemand die ze echt niet kende. Het is een fantasie die ze wil uitleven. Ik vind het idee heel spannend. Je hoeft zeker niet iedere fantasie waar te maken. Dit is er misschien zoeen. Ik twijfel. Het is een gevecht tussen een engel en een duiveltje op mijn schouders..
Alle reacties Link kopieren
Maar laat vooral weten hoe het geweest is : we zijn stikbenieuwd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven