Verkracht en mishandeld door mijn vriend?

14-02-2018 16:28 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik voel me erg raar vandaag. Heb een naar onderbuik gevoel en ben er niet helemaal bij mij met mijn hoofd..

...Gisterenavond is er namelijk iets gebeurd.

Ik heb nu zo'n 1,5 jaar een relatie met mijn vriend. Voor het gemak noem ik hem even David. Veel ups en downs gehad, maar de laatste tijd ging het wel erg goed tussen ons. We communiceerden zoals het hoort, hadden lol, genoten van elkaar etc. Tot gisteren. We hadden ruzie om iets. Ik was namelijk woest omdat hij contact had met een andere vrouw en daarover had gelogen.

Hij kwam thuis van het werk. We begonnen te praten over wat er was gebeurd en over zijn leugens. Dit was een rustig gesprek, waarbij ik duidelijk heb gemaakt dat ik niet met me liet sollen etc. Mijn zoon (2,5 jaar) was ook nog wakker dus wilde niet dat hij iets mee kreeg of voelde. David werd wat klef tussen het gesprek door en zei telkens: geef me een kus dan! Knuffel! Etc. Ik had daar geen zin in en maakte duidelijk dat hij dat wel kon vergeten. Hij kroop zowat op me. Ik weet niet meer hoe maar ik ben onder hem uit gekomen en heb mijn zoon naar bed gebracht. Mijn vriend liep mee en was daar weer bezig met kussen en aanraken etc. Ik zei tegen hem: je maakt nu misbruik van de situatie dat de kleine hier nu is en ik niet goed van me af kan bijten, serieus David je moet echt stoppen nu!!!

We gingen weer naar beneden. Ik ging op de bank zitten en hij klom op me en begon me te zoenen. Ik probeerde hem van me af te duwen maar hij is bijna 2 meter lang en aardig breed. Geen idee hoe maar uiteindelijk ging hij van me af. Ik wilde van hem weglopen (koffie pakken zei ik.) Hij ging voor me staan en hield me tegen: geef me eerst een kus/knuffel! Ik denk dat het 10 minuten heeft geduurd voor ik langs hem kwam. Laat me gewoon mijn koffie pakken David!!! Richting de keuken, liep hij achter me aan. Pakte me vast bij mijn polsen en begon me weer te zoenen en duwde me de bijkeuken in tegen de deur van de wc aan. Ik zei dat hij moest stoppen dat ik dit niet wilde. Serieus David stop, ik meen het! Doe dit niet! Hij zei alleen maar: je wilt dit wel, je bent altijd geil, je wilt altijd seks! Hij hield me vast en trok mijn broek en string uit en begon me te vingeren. Hij deed zijn broek open en probeerde zijn lul in mij te stoppen. Ik bewoog zo veel mogelijk (tot zover dat kon aangezien hij mijn polsen stevig vast hield met één hand) zodat hij me niet kon bijhouden. Dit werkte niet en ik ging door mijn hurken op de grond zitten. Hij zei nog: "Ja, goed zo.." en ging door met zijn vingers in me. Ik smeekte dat hij zou stoppen. Vanaf dat moment verstijfde ik naar mijn gevoel. Ik denk dat dat het moment is dat hij schrok van zichzelf en wat hij deed want hij stopte. Trok me omhoog en deed mijn broek aan en zei: sorry, sorry en liep weg.

Ik was nogal verward en verstijfd. Ik weet alleen dat ik niet naar hem toe wilde en me naar en vies voelde. Ik besloot om te gaan douchen en daarna al naar bed te gaan, ook al was het pas 8 uur (badkamer zit naast de wc, beneden.)

Ik stond onder de douche en niet veel later kwam hij de badkamer binnen. Hij deed het douchegordijn open en zei; is het goed dat ik je kom joinen. Nee laat me maar even alleen, ik ben al klaar dan kun je zelf douchen. Hij zei iets van dat hij dan met kleren erin kwam en deed zijn broek uit en ik wilde eruit, hij hield me tegen en kwam de douche binnen met zijn overhemd nog aan en wilde me weer zoenen en greep mijn borsten beet en ging met zijn vingers weer in me. Weer heb ik tegen hem gezegd dat ik het niet wilde, dat hij moest stoppen en van me af moest blijven. Je wilt dit wel zei die telkens weer! Ik deed de douche uit en pakte mijn handdoek om me af te drogen. Hij pakte de andere handdoek en wilde me helpen afdrogen. Ik doe het zelf wel! Maar hij ging door, droogde mijn rug en benen af en wilde tussen mijn benen maar die hield ik stevig tegen elkaar gedrukt. Hij zei; doe je wat warms aan, je voelt koud. Ik heb het hartstikke warm, zei ik. Hij deed zijn natte overhemd uit, hing 'm op de douchegordijn rail. Ik deed mijn badjas aan en liep naar boven. Hij zei: ik ga ook mee. Ik zei dat hij op de bank sliep en anders in zijn auto maar ik hem niet in mijn buurt wil hebben. Ik slaap gewoon boven, zei David. Dan slaap ik wel op de bank. Je kunt toch gewoon in bed slapen zei hij. Nee, je kunt niet van me afblijven en doet dingen die ik nu niet wil. Hij zei dat hij niet meer aan me zou zitten. Echt! Sorry!

Ik ging in bed liggen op mijn zij, met mijn badjas aan. En zette de tv aan op de laptop. Hij ging naast me liggen op gepaste afstand gelukkig. Maar dat was voor korte tijd. Doe je badjas uit, je slaapt nooit met kleren aan. Nee ik heb het koud, laat maar! Net zei je nog dat je het warm had en hij kleedde me uit. Trok me tegen zich aan en ik zei; je zou me niet aanraken David, ik wil dit niet blijf van me af. Alleen kroelen, ik doe toch niets verder zei hij. Maar al snel had hij mijn borsten vast, begon met mijn tepels te spelen en mijn billen te kneden. Ik voelde zijn erectie tegen me aan. Hou nou op David, ik meen het, stop hiermee ik wil het niet. Ik denk dat ik dat wel 100 keer heb gezegd die avond. Hij klom op me ging met zijn mond en tong over mijn borsten en duwde met geweld mijn benen uit elkaar en klemde mijn been tussen zijn benen. Hij ging met zijn vingers diep in me en klom uiteindelijk tussen mijn benen en lag op me, ik probeerde weer veel te bewegen en draaien en probeerde hem weg te duwen en mijn benen dicht te drukken zodat hij er niet goed bij kon maar tevergeefs. Hij stopte zijn lul in me en begon me te neuken. Wegduwen probeerde ik, maar tegenwerken had geen zin want hij is sterker en groter dan ik. Ik verstijfde weer en hij stopte. Ik weet niet of hij nog sorry zei op dat moment.

Hij kwam geïrriteerd ovee en draaide zich uiteindelijk om. Na zo'n kwartier vroeg hij of ik wilde praten. Ik gaf aan dat nu geen goed moment was en dat er niet te praten valt met hem. Hij zei dat hij de hele avond al probeerde te praten maar dat ik dat niet wilde. Ik gaf aan dat hij alleen maar aan me zat en me wilde zoenen en seks wilde en nauwelijks tot geen poging tot een gesprek heeft gedaan.

"Je praat nu met me!" zei hij op een dringende toon. En dat herhaalde hij, steeds harder. Ik zei dat hij zacht moest zijn anders word mijn zoon wakker. Dan praat je met me, doe de laptop dicht anders ga ik schreeuwen en word hij wakker. En hij schreeuwde steeds harder. Op dat moment klapte ik zijn laptop dicht. Dat ging harder dan hij had gehoopt en trok me heel hard bij mijn haar mijn hoofd naar achteren. En schreeuwde dat ik niet zo met zijn spullen om moest gaan. Op dat moment werd ik boos en zei dat hij niet zo met mij om moest gaan en zei meer van dat soort dingen. Hij werd bozer en bozer zei dingen als "don't dare me" etc en trok nog harder aan mijn haar, greep me bij mijn keel en sloeg me hard nog op mijn hand. Hij deed me echt pijn.

Hij was er duidelijk zelf van geschrokken, want hij liet me los en zei: sorry ik had niet zo hard aan je haar moeten trekken. Het is al goed en wilde gewoon met rust gelaten worden op dat moment. Ik was helemaal in shoc. Ik dacht niets, voelde niets en wilde niets. David stond op liep om het bed heen naar mij toe, ging op zijn knieën naast het bed zitten en vouwde zijn handen in elkaar en hij begon heel hard te huilen. Vergeef het me, sorry! Sorry!

Hij is naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen. En kreeg nog dit op whatsapp:

-----------------------------------------------------

Je moet me geloven als ik zeg dat het me spijt, geweld is nooit een antwoord op iemand zijn boosheid. Dat is een teken van zwakte, op dit moment ben ik behoorlijk zwak. Ben geen echte man voor jou en zeker ook geen voorbeeld (zoon.) Nogmaals, ik voelde me gewoon machteloos en gekleineerd door jou. Het zal nooit meer gebeuren en hopelijk kan dit tussen ons blijven, want ik schaam me echt.
Zal ook begrijpen dat dit de druppel is en dat m’n spullen buiten staan morgen, zal je sleutel op tafel leggen en het autostoeltje in de gang.
Je bent een topvrouw en wat iedereen al om je heen zei, ik verdien jou niet.

-------------------------------------------------------

Nu is het de volgende dag, ik zit onder de krassen en blauwe plekken op armen, benen en nek. Ik heb echt zo'n pijn aan mijn hoofd op de plek waar hij aan mijn haar heeft getrokken. Ik ben echt geschrokken en weet nog steeds niet zo goed wat er nu allemaal is gebeurd.

Ik hou van hem, zoveeel! Hoe heeft hij dit kunnen doen.. Dit is het laatste wat ik had verwacht van hem, hij is zo lief, zachtaardig en zorgzaam normaal gesproken. Ik wil hem niet kwijt, maar ik weet ook niet wat ik hiermee moet.

Mijn zoon heeft niets meegekregen van dit alles gelukkig en heeft overal doorheen geslapen. Ik weet dat mijn vriend hem nooit iets zou aan doen en we hebben nooit ruzie waar hij bij is ook. Maar ik ben enorm geschrokken.

Wat moet ik nu doen?

Hij komt straks weer thuis van het werk en dan gaan we praten over alles.. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen en doen.

Ik moest mijn verhaal even kwijt, ik kan en wil hier verder met niemand over praten op het moment...
marlou123 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 16:34
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen van verkrachting en mishandeling.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Koekoek die gast is gestoord, er valt niets te praten. Doe wat Madeliefjees zegt.
In elk geval zorgen dat je dadelijk niet alleen thuis bent als hij komt. Dit kan echt niet!!! Bel een vriendin, je ouders, een buurvrouw of wie dan ook en vraag hulp! Samen naar de politie gaan.
Ik kom toch nog even terug hier. Wat een ontzettend rotte situatie voor je. Ik heb met je te doen! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, aangifte doen en wegwezen bij hem. Nooit meer binnenlaten. Als hij zich nu niet kan beheersen, dan kan dat een volgende keer weer net zo gaan. Je bent meer waard dan dit.
Je zoontje ergens onder brengen en aangifte gaan doen voor hij thuis komt. Of de politie uitnodigen voordat hij thuiskomt en hem opwachten.

Mijn keel kneep zich dicht toen ik je verhaal las. Dit is niet oke, hij heeft je mishandeld en verkracht. Ik ben hier enorm van geschrokken.
Vooral ook de onveiligheid met een kind in huis, hij deinsde er niet voor terug.

Er loopt hier nog een topic over een vreselijke verkrachting binnen een relatie na gebruik van drugs. Wellicht kun je daar informatie en kracht in zoeken. Maar ik vind jouw topic compleet anders, het aandringen, het doorduwen, het woedend worden, tussendoor spijt betuigen, wat een klootzak. Hij heeft je beschadigd :( en hoe.....
Alle reacties Link kopieren
Direct kind pakken en naar je ouders gaan. Hoezo praten? Net zoals gisteren zeker? Lijkt me dat je niet nog een keer zit te wachten op zo'n gesprek? Gisteren zei hij toch ook sorry en ging vervolgens verder? Niet op hem wachten en heel snel weg daar. Daarna samen met jouw ouders/familie aangifte van verkrachting en mishandeling doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En een dikke knuffel, dit is echt vreselijk....vreselijk. Hij is nu een dader en jij slachtoffer. Ik heb enorm met je te doen :(
Aangifte doen. En dit topic grotendeels weghalen, het is behoorlijk gedetailleerd. Werkelijk iedereen kan dit lezen, en Viva heeft het recht dit verhaal elders te publiceren. Dat moet je gewoon niet willen.

Dat hij geschrokken leek te zijn zegt helemaal niets. Hij heeft je verkracht en mishandeld, daar is nooit en te nimmer een excuus voor. Wat hij ook zegt of doet, echt niet.

Heel veel sterkte :hug:
Zorgen dat je niet alleen thuis bent als hij straks naar huis komt, hem vertellen dat de relatie over is en hem de deur uit zetten. Eventueel aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
En ja je bent verkracht en mishandeld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
14-02-2018 16:32
Aangifte doen van verkrachting en mishandeling.
Dit. Spijt is wat de koe schijt.

Denk je echt dat je hem ooit nog kan vertrouwen na wat ie heeft gedaan? Ook al kan ie nog zo liehief zijn?
Inderdaad wegrennen.

Ik vermoed ook dat hij niet altijd lief is. Maar eerder wisselvallig. Lief en dan gestoord.
Je zegt ook je hebt al veel ups en downs gehad. En dat in 1.5 jaar tijd. Nou dat is niet normaal hoor.
Je kunt ook een gewone rustige relatie hebben.
Ik neem aan dat het nu uit is?
En verder heeft hij je verkracht en mishandeld. Voor de helft minder zou ik al rennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tegen het verwijderen van de openingspost, maar wil je adviseren dit wel te doen. Er staan veel te veel details in, die voor ons helemaal niet relevant zijn. Verwijder deze, voordat anderen ermee aan de haal gaan.

Print de openingspost uit, ga naar de politie en doe aangifte. Zet hem het huis uit en wees lief voor jezelf.
En dan zijn bericht....wat een gore klootzak.
Hij weet het heeeeeel goed, hij weet zijn fout heel goed. Zo manipulatief als wat, het betekent net zoveel als jou eerste kreet om hem te doen stoppen: niks.
Madeliefjees schreef:
14-02-2018 16:32
Aangifte doen van verkrachting en mishandeling.

Dit.

En wegwezen en nooit meer binnen laten!
Madeliefjees schreef:
14-02-2018 16:32
Aangifte doen van verkrachting en mishandeling.
Dit.

Foto's maken van je verwondingen. Ga naar je huisarts.
Dit valt onder huiselijk geweld.

Jij hebt hier GEEN schuld aan.

Hij is niet lief voor je, je vertrouwen in hem is volledig weggevaagd door zijn actieS en dat komt niet meer terug.

Voor je eigen veiligheid en dat van je zoontje maak je het uit.
Of inderdaad je kind pakken en wegwezen naar je ouders (eerst aangifte doen!) en hem daar niet binnen laten! Wil hij niet weggaan kan je de politie bellen!
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen van verkrachting en mishandeling en hij voorgoed de deur uit.
Je had beter gisteravond al meteen 112 kunnen bellen toen hij je niet met rust kon laten.
Niet geschoten is altijd mis
Hij zou je zoon nooit iets aandoen zeg je. Maar jou wel? Besef dat je zoon niet veilig meer bij hem is. Hij ging door terwijl je 100x stop heb gezegd. Wat een gigantische zak! Doe aangifte en heel veel sterkte!
Ik gok zomaar dat je ook dacht dat hij jou nooit iets aan zou kunnen doen. Dat heeft hij wel gedaan.

Als je wil dat het bij één keer blijft dan zeg je in het gesprek dat je wil dat hij vertrekt. Vervolgens je huisarts inschakelen om je te laten onderzoeken en vast te laten leggen dat je mishandeld bent door hem.

Als je toch samen wil blijven (verre van een slimme keuze gezien alles!) dan zeg je dat je het niet geheim gaat houden, dat jij je lichamelijk laat onderzoeken door de huisarts en dat hij hiervoor in therapie gaat.

Vergeet voor het gemak trouwens niet dat het gesprek gisteren begon omdat jij hem duidelijk wilde maken dat contact met andere vrouwen ook al reden genoeg is voor jou om een relatie te te stoppen
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen, zo snel mogelijk. En hem nooit meer in je huis laten. Nooit meer.
Life is short. Eat dessert first.
.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 16:52
98.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet praten, aangifte doen.
Zorg voor een adres waar je met je zoontje terecht kan. <3

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven