Vriend haalt vaak zijn piemel uit z'n broek...

15-02-2018 16:00 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit met een nogal apart probleem. Ongeveer een half jaar samen met mijn vriend, fijn seksleven. Eigenlijk elke dag wel een keer. Beide ongeveer dezelfde seksdrive.

Het enige wat ik echt niet leuk vind, is dat mijn vriend te pas en te onpas zijn piemel uit zijn broek haalt en dan opmerkingen maakt zoals: "toe maar, pak hem maar" "Je mag hem hebben" "wil je eraan zitten" enz enz.

Ik ben dan vaak gewoon met iets bezig, zoals naar een film kijken. Waarom het mij zo irriteert is mij niet duidelijk. Soms raak ik hem even aan, meestal zeg ik dat ik bezig ben. Maar eigenlijk wil ik dat hij ermee ophoudt. Maar ik weet niet hoe ik dat duidelijk moet maken, zonder hem af te wijzen... Iemand ideeën? Ik krijg het gevoel dat hij denkt dat dit een soort voorspel is. Het hem ook gezegd dat als hij mij gewoon begint te zoenen en te strelen er meestal vanzelf wel iets gebeurt. Maar "out of the blue" zijn piemel net niet in mijn gezicht duwen, kan me gewoon echt niet opwinden....
Sorry maar ik ben een beelddenker. :rofl:
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 16:02
10.53% gewijzigd
Hij heeft hem net?
Star² schreef:
15-02-2018 16:02
Hij heeft hem net?
Ja hij leert nog al snel er mee om gaan, zo word hij groter zo krimpt hij weer in.
Alle reacties Link kopieren
Nou daar zou ik ook niet warm van worden...

Maar is het meer als grap of denkt hij serieus dat dit voorstel is?

In beide gevallen gewoon zeggen dat je het niet wil? Waarom zou afwijzen gelijk iets slechts zijn? Je kwetst hem daar toch niet mee, neem ik aan.
Ik zou er spontaan van opdrogen.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 16:04
18.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-02-2018 16:02
Hij heeft hem net?
:proud:
Mijn hemel, ik zou spontaan opdrogen en afknappen. :|
Ik moet heel erg lachen want mijn kleuter zit ook in deze fase (behalve dan dat we er iets mee moeten doen).
Je kunt rustig tegen hem zeggen dat dit wel een keer een leuk grapje is maar dat je het niet opwindend vindt ofzo.
Ik moet ook steeds denken aan een bepaalde mevrouw van een tv programma uit mijn jeugd.
(voor de oudjes: De mevrouw met de aubergine en indianentooi uit sex voor de buch).
Die kon je huren als stripper en die ging dan met een ernstig gezicht haar borsten in mannen hun gezicht duwen.
Werden ook weinig mannen opgewonden van.
Alle reacties Link kopieren
:wtf: Koekoek
Life is a bitch (and I'm helping her).
Ik probeer me serieus voor te stellen hoe je hier een relatie mee wil hebben... nee, lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
15-02-2018 16:03
Ja hij leert nog al snel er mee om gaan, zo word hij groter zo krimpt hij weer in.
:rofl:
'Kijk dan! Nu doet ie het wéér! :O Wil jij ook een keer?'
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de slappe lach krijgen, denk ik. Probeer me voor te stellen wat ik zou doen als mijn partner dat zou doen. Ja, zou de slappe lach krijgen inderdaad.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook meestal dat ik bezig ben, maar toch blijft hij het elke dag proberen. Zou graag willen dat hij er gewoon mee ophoudt.

Of aan mij gaat friemelen als hij zin heeft, ipv van mij vragen om aan hem te friemelen... Ik kan er net niet de vinger opleggen (ja sorry, alles roept een beeld op
:-D) waarom ik het zo irritant vind, als ik dat zou kunnen, zou ik misschien beter onder woorden kunnen brengen waarom ik het niet leuk vind!
Allemachtig wat een afknapper. Hij heeft het niet helemaal begrepen vrees ik qua voorspel en geiligheid. Als mijn vriend dat zou doen zou ik echt onder tafel liggen van het lachen. Hoe reageer jij TO ?

Oh mosterd ... je gaat door met je bezigheden lees ik
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 16:11
12.04% gewijzigd
Afbeelding
Grobbekuiken_ schreef:
15-02-2018 16:08
:rofl:
'Kijk dan! Nu doet ie het wéér! :O Wil jij ook een keer?'
Ja je mag er ook aan likken smaakt naar meer, proef maar.. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook irritant vinden en ook niet zo netjes. Hij houdt 'm maar gewoon in zijn broek. Heb je het al eens gezegd tegen hem?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
En hij is drie jaar oud?
Prikbordje schreef:
15-02-2018 16:08
Ik zeg ook meestal dat ik bezig ben, maar toch blijft hij het elke dag proberen. Zou graag willen dat hij er gewoon mee ophoudt.

Of aan mij gaat friemelen als hij zin heeft, ipv van mij vragen om aan hem te friemelen... Ik kan er net niet de vinger opleggen (ja sorry, alles roept een beeld op
:-D) waarom ik het zo irritant vind, als ik dat zou kunnen, zou ik misschien beter onder woorden kunnen brengen waarom ik het niet leuk vind!
Pak je ijsblokjes uit de diepvriezer.
Alle reacties Link kopieren
Meent 'ie dat echt serieus? Lijkt me eerder een grapje toch?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
:there:
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 19:26
93.94% gewijzigd
Het is toch ook debiel.
Heeft hij een achterstand ofzo?
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
15-02-2018 16:14
Meent 'ie dat echt serieus? Lijkt me eerder een grapje toch?
Beroerd gevoel voor humor heeft ie dan.
'Te pas en te onpas' zegt to. Die 'grap'' is inmiddels wel bejaard.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
hahaha neen toch ?
een keer als idiote grap zou ik nog snappen - maar vaker ?

maar duidelijk snapt hij jouw negeermodus niet en is er dus een duidelijkere boodschap nodig...
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven