Eentje voor de jongens

15-02-2018 19:08 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik masturbeer al een tijdje.
Mijn balzak is meestal strak.
Hoe kun je die dan terug slap laten worden want ik heb graag tijdens het masturberen dat mijn balzak los hangt.

Iemand tips?

Greeets
Rietje in je piemel. Paar minuten blazen, leeg laten lopen et voila.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, maar mijn vriend snapt dit ook niet.

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
De verwarming véél hoger zetten?
Alle reacties Link kopieren
De verwarming véél hoger zetten?
Castor1975 schreef:
15-02-2018 19:20
De verwarming véél hoger zetten?
In 2x ? Hoeveel tijd ertussen?
Hoe hoog per keer?
Komt vanzelf, geduld hebben.
met de jaren komt je balzak vanzelf losser te hangen.
als je 70 bent moet je zelfs oppassen dat je er niet over struikelt tijdens het wandelen.
Alle reacties Link kopieren
hoe warmer het is, hoe losser de zak hangt.
Sperma hoort niet te warm bewaart te worden, dus als je warm bent zorgt je lichaam dat de ballen verder van het lichaam komen en dus "koelen"
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
15-02-2018 19:22
Komt vanzelf, geduld hebben.
met de jaren komt je balzak vanzelf losser te hangen.
als je 70 bent moet je zelfs oppassen dat je er niet over struikelt tijdens het wandelen.
:rofl:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
ouwewijsneus schreef:
15-02-2018 19:22
Komt vanzelf, geduld hebben.
met de jaren komt je balzak vanzelf losser te hangen.
als je 70 bent moet je zelfs oppassen dat je er niet over struikelt tijdens het wandelen.
En als dat gebeurt kom je gewoon terug om weer een topic te openen. Ik weet zeker dat je dan weer van die geweldige tips gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe opmerkingen weer. Hier een serieuzere tip:
Het beste kun je je zak kaalscheren en direct daarna insmeren met Sambal Oelek. Dit geeft gegarandeerd resultaat. Tabasco mag ook.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
www.ikwileenslappezak.nl?
Google eens.. Balzak oprekken levert deze link op:
https://balzakstretching.wordpress.com/
Werkwijze

Zorg ervoor dat de ballen en balzak warm en ontspannen zijn. Dit is meestal het geval na een warm bad en zeker niet als de ballen kou hebben. Het beste is als de ballen eerst zijn geschoren.
Masseer de balzak zorgvuldig met een lotion of boter van Shea. Shea Butter is een eetbaar uit Afrika afkomstig natuurlijk (plantaardig) vet welke bij kamertemperatuur meestal een vaste vorm aanneemt. Het wordt verkregen uit de Shea noten, oftewel, uit het zaad van de vruchten van de Karite boom (Vitellaria paradoxa).Shea Butter heeft uitstekende hydraterende eigenschappen en wordt helende en regeneratieve eigenschappen toegeschreven.
Een andere lotion of vetstof kan natuurlijk ook. Olijfolie is bijvoorbeeld uitstekend.
Na de massage reinig je de balzak grondig.
Plaats de kleinste balzak stretcher die je hebt, gedurende 20 minuten per dag en dat gedurende een week.
In de tweede week draag je de stretcher elke dag gedurende 40 minuten.
In de derde week kun je al overschakelen op een iets grotere stretcher, die je elke dag gedurende een uur draagt.
Bij de minste vorm van pijn onderbreek je de stretching oefeningen voor een paar dagen.
Daarrna kun je steeds verder opbouwen met de stretching oefeningen.
Je hoeft echt niet te stretchen tot de balzak de knieën bereikt, maar een iets lagere balzak is niet alleen gezonder, maar ook virieler.
Er staan ook foto's op de site... :O
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
15-02-2018 19:54
En als dat gebeurt kom je gewoon terug om weer een topic te openen. Ik weet zeker dat je dan weer van die geweldige tips gaat krijgen.
Het topic wordt dan;
" vroeger kon ik de voegen uit muur pissen, maar tegenwoordig ben ik blij als mn schoenen droog blijven, hoe krijg ik mn straal weer terug "
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Als ik die foto's bekijk zou ik de boel gewoon lekker de boel laten.. Wat een toestand om je zak op te rekken zeg.
Alle reacties Link kopieren
eerlijk is eerlijk.... het voelt idd lekkerder.... :-)
wanneer kan ik weer een keer?
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
15-02-2018 19:22
In 2x ? Hoeveel tijd ertussen?
Hoe hoog per keer?
Als de eerste vijf graden niet werken daarna elk kwartier met 5 verhogen tot het werkt.....
Alle reacties Link kopieren
Fauna69 schreef:
15-02-2018 20:24
Google eens.. Balzak oprekken levert deze link op:
https://balzakstretching.wordpress.com/
Deze link is echt :woa:
oudebaas schreef:
15-02-2018 20:01
Wat een flauwe opmerkingen weer. Hier een serieuzere tip:
Het beste kun je je zak kaalscheren en direct daarna insmeren met Sambal Oelek. Dit geeft gegarandeerd resultaat. Tabasco mag ook.
:rofl: :hihi: :blabla: :applause:
Iew, die link.... Waarom zou je dat willen? Ik zie liever een strakke zak dan een pantykousje met 2 balletjes erin. :O
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 09:04
Iew, die link.... Waarom zou je dat willen? Ik zie liever een strakke zak dan een pantykousje met 2 balletjes erin. :O
ik vind een strakke zak ook veel fijner, rammelen die dingen niet als een stel kloklepels overal tegen aan. van mij mogen ze terug in hun holletje, ook veel fijner als je van de trappers van je fiets afglijd en op de stang terecht komt met die dingen, jezus wat doet dat pijn.
Castor1975 schreef:
16-02-2018 06:35
Als de eerste vijf graden niet werken daarna elk kwartier met 5 verhogen tot het werkt.....
:thumbsup:
Vanavond testen, eens kijken of ik ergens een balzak kan lenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven