Mogelijk zwanger? Twijfel heel erg.

15-02-2018 20:06 25 berichten
Hallo,
Ik zou even proberen een korte samenvatting te geven over mijn situatie.
Ik heb een tijdje geleden een scharrel gehad van z'n beetje een half jaar en heb na een tijdje besloten hier mee te stoppen, omdat ik geen interesse meer heb en drukke dagen heb. Een maand daarna ben ik vreemd ongesteld geweest. Dikkig, bruin en heel weinig 'bloed' verlies. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb toen wat research gedaan en een zwangerschapstest gedaan die negatief uitkwam. Ik ben immers zelf ook aan de pil, en we gebruikte condooms. (wel een keertje gescheurd). Nu z'n beetje 3 weken later ben ik zo misselijk en vermoeid geweest dat ik vanmorgen een test heb gedaan. (Action early zwangerschapstest). Ik hoor zondag pas ongesteld te worden maar ik vond de misselijkheid zo gek en toen het idee in me opkwam heb ik gewoon meteen even een test gedaan. Als ik de test nu vergelijk met de test van vorige maand, zie ik aan de zijkant toch een klein heel licht roze streepje. Na mijn idee tenminste. Is er iemand die ervanring heeft met het doen van deze test? Of in een soortgelijke situatie heeft gezeten? En er misschien even met een leger hoofd naar zou kunnen kijken? Ik zou graag een foto van de test willen invoegen maar ik weet niet hoe dat moet, dus ik stel hem desnoods wel in als profiel foto of voeg hen toe op mijn profiel als dit een mogelijkheid is.
Laat maar zien, ik kijk graag naar zwangerschapstesten.
Alle reacties Link kopieren
Aan de zijkant? Voor ze ver ik weet staan streepjes altijd ongeveer in het midden van het vakje en niet aan de zijkant.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de test van een maand geleden bewaard, waarom? Je kunt ook gewoon ziek zijn hè. Je gebruikt voorbehoedsmiddelen toch?
Haha je nu je dat zo zegt is dat inderdaad een beetje vreemd. Had hem in de haast in een half volle lade gestopt zo van "klaar". Ik snap alleen niet hoe je een foto toevoegt of je profielfoto kunt veranderen. Kan dat niet via je telefoon misschien?
Alle reacties Link kopieren
Zwangerschapstesten kunnen na een paar uur ineens streepjes krijgen. Er staat ook in de bijsluiter dan je ze niet moet bewaren omdat het 'nieuwe' resultaat niet meer betrouwbaar is. Gooi de testen die je gedaan hebt dus weg. Wacht zolang als op de bijsluiter vermeld staat, maak een foto als je wil maar gooi daarna de test weg.

Ik zou nog een paar dagen wachten en een nieuwe test doen (niet van de action).
'You can't always get what you want'
Alle reacties Link kopieren
Misselijk en moe, half Nederland is niet lekker, dat scheelt misschien
Dat 2de streepje kwam immers wel meteen en niet na de tijd van 2 minuten wat op de bijsluiter stond inderdaad. Maarja hij is echt licht en ik ben bang dat ik mezelf volkomen gek maak zonder dat er erge rede is voor paniek.
Alle reacties Link kopieren
Ergens je foto uploaden en hier even een linkje plaatsen, dan kunnen we mee kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een streep is een streep is zwanger. Als hij er staat en ook waar die moet staan, ben je gewoon zwanger.
I wanna live my life with the volume full!
ik heb de foto als profielfoto gedaan. die paarse strepen zijn wat frustratie dingen die ik heb gedaan vanmorgen, aangezien ik een pen in mijn hand had. Dus die zijn verder onbelangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem24249090 schreef:
15-02-2018 20:16
Dat 2de streepje kwam immers wel meteen en niet na de tijd van 2 minuten wat op de bijsluiter stond inderdaad. Maarja hij is echt licht en ik ben bang dat ik mezelf volkomen gek maak zonder dat er erge rede is voor paniek.
Ah, als je het zo zegt, dan neem ik mijn eerdere woorden terug eigenlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto nu
Alle reacties Link kopieren
Zie nu je foto en twijfel ook. Volgens mij moet een streep in het midden staan. Wat staat op de bijsluiter?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Oh hij staat er nu. De streep lijkt idd niet op de ‘juiste’ plek te zitten.

Ik zou een nieuwe test doen
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet gewoon het doorlekken van de inkt??

Morgen nog een test doen. Dan weet je het zeker.
Ik had ook een foto in het betere licht gemaakt vanmorgen, ik zag net dat die eerste best in een schaduw zat. Helaas staat er niks over de plek in de bijsluiter, maar ik heb ze nooit eerder zo gehad. Wel goed om te horen dat ik zelf niet gek word en streepjes in beeld.
Ik heb zoiets ook gehad bij een action test terwijl ik zwanger was. Opnieuw een test doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je topic goed begrijp heb je langer dan een maand geen sex gehad nu? Dan zou je nooit zo licht streepje kunnen krijgen bij zwangerschap
Dan moet t een vette streep zijn
where ever you go, go with your heart
De laatste keer dat ik seks had was ongeveer aan het eind van de eerste week van januari, vrijdag of zaterdag denk ik dat het moet zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Okay dan zou t kunnen dat hele lichte streepje als je toen midden in je eisprong zat.

Als dat zou is zou t streepje donkerder moeten worden.

Zwanger raken door condoom en pil heen is wel knap.

Bij mijn action testen stond t streepje wel echt in t midden
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerder testen gedaan van de action alleen wel de normale, niet de early variant (al zagen die er tot de roze dop en vormen van de vakjes aan toe het zelfde uit als die van je plaatje). Die strepen zaten gewoon in het midden en niet zo ver naar de zijkant.

Zitten er in dit doosje ook 2? Dan morgen ochtend gelijk een nieuwe doen. In principe is iedere streep een streep dus zwanger, maar zo licht zo lang na de seksuele en aan de zijkant denk ik toch aan dat dat hij niet positief is maar het een opdroogstreep is.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem24249090 schreef:
15-02-2018 20:48
De laatste keer dat ik seks had was ongeveer aan het eind van de eerste week van januari, vrijdag of zaterdag denk ik dat het moet zijn geweest.

Onbeschermd?
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb hem inderdaad ook niet van ter voren bekeken. ik had meer de gedachtegang van owhja ochtendplas en heb toen snel de test gedaan. Ik heb er nog wel meerdere thuis liggen en denk ook dat ik het best van het weekend er weer eentje kan doen.
Nee, zeker niet onbeschermd. ben al z'n 2,5 jaar aan de pil en slik hem altijd netjes. mocht ik er ooit een vergeten neem ik hem weer in. het condoom was die keer helaas wel gescheurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu pas eind eerste week januari goed ik had eind januari gelezen voor de laatste seks.

Dan denk ik toch echt dat je streepje nu veel donkerder had moeten zijn als je zwanger zou zijn.

Er heerst ook een buikvirus wat erg kan sluimeren misselijk en moeheid veroorzaakt
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven