lingeriefetish+bedrogen?

16-02-2018 14:30 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
ik wil even iets kwijt over iets wat ik de voorbije dagen bij mijn vriendje heb ontdekt. Omdat ik een nogal nieuwsgierig type ben heb ik op een nacht in zijn gsm gekeken en heb hierin gevonden dat hij met verschillende bordelen heeft gebeld, dit was een grote shock maar was niet het enige. ook heb ik ontdekt dat hij een nogal rare fetish heeft, namelijk mannen die vrouwenlingerie dragen.
Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij zei me dat hij het bordeel nooit bezocht heeft maar het spannend vond om ernaar te bellen en vragen te stellen over zijn fetish. ik was hierdoor helemaal van slag en zit eigenlijk met mn handen in het haar...het klinkt zo ongeloofwaardig. alles ging nochtans goed in onze relatie maar hij zei me dat hij zich te hard schaamde om er met mij over te praten.
Enkele dagen later heb ik daarbovenop nog zijn collectie butplucks en dildos gevonden. ik heb hem hierover aangesproken en gezegd dat ik het op zich niet erg vind. Ik weet gewoon niet meer wat ik met hem moet aanvangen, het vertrouwen in hem is namelijk weg door alles wat ik heb ontdekt maar hij heeft er enorm veel spijt (tot wenens toe) van en zegt het nooit meer te doen.
wat zijn jullie meningen hierover of zijn er vrouwen die iets soortgelijk hebben meegemaakt? :-[
Ik zou gewoon afknappen, heb er verder geen ervaringen mee. Het eventuele vreemdgaan zou ik nog wel kunnen vergeven, maar die buttplugs en dildo's kan ik nooit meer vergeten en weg denken. :'-(
Alle reacties Link kopieren
Dus hij vindt mannen die vrouwenlingerie aan hebben spannend?? Dus niet om zelf lingerie aan te hebben?
En hij gebruikt graag dildo's en buttplugs?
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
16-02-2018 14:46
Ik zou gewoon afknappen, heb er verder geen ervaringen mee. Het eventuele vreemdgaan zou ik nog wel kunnen vergeven, maar die buttplugs en dildo's kan ik nooit meer vergeten en weg denken. :'-(
Ik zou eerder denken omgekeerd, seks met een dildo is toch minder erg dan met een ander persoon?
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
16-02-2018 14:49
Dus hij vindt mannen die vrouwenlingerie aan hebben spannend?? Dus niet om zelf lingerie aan te hebben?
En hij gebruikt graag dildo's en buttplugs?
inderdaad
hondje14 schreef:
16-02-2018 14:50
Ik zou eerder denken omgekeerd, seks met een dildo is toch minder erg dan met een ander persoon?
Als het voor eigen gebruik was vind ik dat niet zo sexy. :nooo: En de lingerie/mannen fetish ook niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet zo sexy vinden..
Maar ik snap opzich wel dat hij het niet durfde te vertellen. Waarschijnlijk was hij bang voor jouw reactie. Het is niet dat hij vreemd is gegaan of zo. Het is nu aan jou om te bepalen of je dit kunt accepteren aan hem.
Ik snap dat je geschrokken bent, maar misschien is hij net als jij nogal nieuwsgierig...

Als je gevoel zegt dat hij niet eerlijk is dan kun je het hier misschien beter bij laten. Hetzelfde geldt voor als je zijn seksuele voorkeuren absoluut niet ziet zitten.
Mocht je het allemaal wel een kans willen geven laat hem dan beetje bij beetje vertellen wat het voor hem opwindend maakt. Zo kun je misschien makkelijker wennen aan het idee om het met hem te gaan delen
Alle reacties Link kopieren
Onbevangen schreef:
16-02-2018 14:58
Ik zou het ook niet zo sexy vinden..
Maar ik snap opzich wel dat hij het niet durfde te vertellen. Waarschijnlijk was hij bang voor jouw reactie. Het is niet dat hij vreemd is gegaan of zo. Het is nu aan jou om te bepalen of je dit kunt accepteren aan hem.
sexy vind ik het ook niet :nooo: maar ik weet niet goed of ik hem moet geloven over het feit dat hij er niet naartoe is gegaan, het is zo onwaarschiijnlijk dat iemand voor zo een bizarre reden naar een prostituee beld :-?
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 14:51
inderdaad
Maar vindt hij nou die mannen die die lingerie aandoen spannend, of zelf die lingerie aan doen?
Ben je bang dat hij misschien ook interesse in mannen heeft?
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
16-02-2018 15:01
Maar vindt hij nou die mannen die die lingerie aandoen spannend, of zelf die lingerie aan doen?
Ben je bang dat hij misschien ook interesse in mannen heeft?
ik heb wel bang dat hij zich verder ontwikkeld als homo ja, ik heb niets tegen homos maar het zou erg zijn als het binnen 5 jaar tot dat komt... en hij vind het spannend als mannen de lingerie aanhebben, hij zegt da hij het zelf niet zou aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet doorgaan met zoiemand. Zelf val ik het meest over het bellen van bordelen. De stiekemheid over alles vind ik ook geen goed teken en de aantrekkingskracht van mannen op hem..... nou leuke optelsom...

Oh en ook niet netjes dat je in zijn telefoon hebt gekneusd trouwens....
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat jouw vertrouwen nu is geschaad... Misschien moet je even alles laten bezinken en later er nog met hem over hebben?
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 15:04
ik heb wel bang dat hij zich verder ontwikkeld als homo ja,
da fuck???
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:09
da fuck???
is toch normaal als je merkt dat mannen in lingerie hem aantrekken?
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 15:11
is toch normaal als je merkt dat mannen in lingerie hem aantrekken?
of aftrekken?
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 15:11
is toch normaal als je merkt dat mannen in lingerie hem aantrekken?
die man is homo
of hetro
of iets daar tussen in
Het is niet zo, dat hij zich nu ontwikkeld tot homo
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:12
of aftrekken?
grappig
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:13
die man is homo
of hetro
of iets daar tussen in
Het is niet zo, dat hij zich nu ontwikkeld tot homo
hij is maar 21 dus het kan nog verandere eh
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel boos zijn, van zijn kant uit! Wat geeft jou het recht om in zijn telefoon te kijken?

Zolang hij niet daadwerkelijk vreemd is gegaan, ben jij de enige die hier heel fout is! In mijn ogen. Ff voor de duidelijkheid.

Zou ff lekker worden dat mijn man boos wordt, omdat ik een sexuele fantasie heb die hem niet aanstaat (6)
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 15:14
hij is maar 21 dus het kan nog verandere eh
nee hoor
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
16-02-2018 15:16
Ik zou heel boos zijn, van zijn kant uit! Wat geeft jou het recht om in zijn telefoon te kijken?

Zolang hij niet daadwerkelijk vreemd is gegaan, ben jij de enige die hier heel fout is! In mijn ogen. Ff voor de duidelijkheid.

Zou ff lekker worden dat mijn man boos wordt, omdat ik een sexuele fantasie heb die hem niet aanstaat (6)
sorry maar als iemand constant zn gsm verstopt, pincode veranderd e.d. lok je nu eenmaal argwaan uit...zeker als het vertrouwen al meerdere keren is geschaad. en ffe voor de duidelijkheid: ik ben niet boos op hem geworden, ik ben overal maar gewoon akkoord mee gegaan en gezegd dat ik het niet erg vind en er zijn weinig vrouwen die zo zouden reageren. is toch normaal als je dit allemaal op een week ontdekt na 3 jaar samen te zijn??
Alle reacties Link kopieren
Je kan je niet ontwikkelen tot homoseksueel.
Zoiets zit al in je, maar kan er later wel uitkomen.
Kan ook zijn dat hij biseksueel is. Of gewoon aan het experimenteren is en het nog niet zo goed weet.
Toen ik je verhaal voor het eerst las dacht ik wel meteen dat hij wellicht biseksueel zou kunnen zijn.

Aan jou wat je ermee doet. Ik zou er met hem over praten. Al snap ik wel dat al het vertrouwen nu weg is.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin dat hij een belofte maakt het nooit meer te doen. Hij moet uiteraard ophouden met het bellen naar bordelen, maar die andere verlangens zal hij niet zomaar kunnen onderdrukken voor de rest van zijn leven.

Je hebt 3 opties:
- Ofwel aanvaard je het en probeer je samen met hem een manier te vinden om hiermee om te gaan binnen jullie relatie
- Ofwel aanvaard je het niet, maar blijf je bij hem. Dan zal hij vroeg of laat stiekem zijn buttplugs terug bovenhalen en creatievere manieren zoeken om te vermijden dat jij terug dergelijke foto's op zijn smartphone terugvindt
- Ofwel aanvaard je het niet, en ga je uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
hondje14 schreef:
16-02-2018 15:14
hij is maar 21 dus het kan nog verandere eh
Dus volgens jou "word" je opeens vanaf een bepaalde leeftijd homo?

Wat een onzin zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven