Orale sex

16-02-2018 15:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Om maar met de deur in huis te vallen.

Ik hou nogal van orale sex zowel geven als het krijgen... Vooral als de man er goed in is.
Nu ben ik gelukkig Soa vrij pas getest.

Nu ben ik single en heb dus geen vaste relatie meer. Maar hou ik nog steeds van orale sex pijpen / gebeft worden. Volgens GGD is kans op soa kleiner dan bij sex maar is het nooit veilig. Vooral kans op Herpes / Chlamidia is groot.
Maar pijpen met condoom vind ik toch echt veeeel minder lekker... Gebeft worden met een lapje lijkt me ook niks aan eigenlijk.

Ik heb het hier ook met me huisarts over gehad. Maar die raad me toch erg aan om orale sex ook veilig te doen... Volgens mij vind me huisarts orale sex zoiezo maar niks zit hier bij veel mensen dan nog taboe op ofzo? ....

Vraag me dat tochwel af doen alle singles dan echt braaf beflapje gebruiken? Zie beflapjes nooit te koop in de winkels condooms wel. of houd het grootste gedeelte van Nederland niet van orale sex ofzo of rust er toch nog taboe op?
Alle reacties Link kopieren
Als jij graag het risico neemt, vooral doen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
eerlijk is eerlijk... Ik moet er niet aan denken te bff met een beflapje.... Dan gaat voor mij de lol er wel af.
Idem gepijpt worden met een condoom.... nee....
wanneer kan ik weer een keer?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-02-2018 15:54
Als jij graag het risico neemt, vooral doen

Jij gebruikt wel? Of vaste partner? Maar dan ben je ook niet 100% safe. Nog nooit zonder lapje gebeft of condoomloos gepijpt?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
16-02-2018 16:42
Jij gebruikt wel? Of vaste partner? Maar dan ben je ook niet 100% safe. Nog nooit zonder lapje gebeft of condoomloos gepijpt?
als iemand het risico wil nemen: vooral doen. Dat zei ik. Staat los van welk risico ik wil nemen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-02-2018 16:57
als iemand het risico wil nemen: vooral doen. Dat zei ik. Staat los van welk risico ik wil nemen

Aha! Oké
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe andere mensen dat doen. Ik heb zelf een relatie en we hebben geen soa dus dat scheelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
16-02-2018 17:29
Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe andere mensen dat doen. Ik heb zelf een relatie en we hebben geen soa dus dat scheelt ;)
Andere mens hier: wij hebben nooit rekening gehouden met soa’s
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat je huisarts je aanraadt om het veilig te doen, besluit je dat hij sowieso orale seks niks vindt.

Goh. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker zonder al die beschermende dingen. Je loopt hoogstens een koortslip op maar daar kan je 100 mee worden.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-02-2018 17:30
Andere mens hier: wij hebben nooit rekening gehouden met soa’s
Hoe bedoel je? Wie zegt dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
16-02-2018 18:18
Hoe bedoel je? Wie zegt dat dan?
Vroeg je niet hoe andere mensen dat doen? Was mijn antwoord geen antwoord op die vraag?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik heb alleen orale seks in een vaste relatie.
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
16-02-2018 18:26
Ik heb alleen orale seks in een vaste relatie.
Wat versta je onder een vaste relatie?
Ja geil, gepijpt worden met een condoom of beffen met een beflapje (ik ken het woord maar nog nooit gezien zo’n ding).

Ik neem gewoon het risico, TO.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
16-02-2018 18:36
Ja geil, gepijpt worden met een condoom of beffen met een beflapje (ik ken het woord maar nog nooit gezien zo’n ding).

Ik neem gewoon het risico, TO.
Zou je mij pijpen?
willem1959 schreef:
16-02-2018 18:38
Zou je mij pijpen?
Alleen met condoom, Willem.
willem1959 schreef:
16-02-2018 18:32
Wat versta je onder een vaste relatie?
Geen ONS of een kortstondige fuckbuddy. Ik moet iemand wel kennen voor ik zijn penis in mijn mond stop.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt dat orale seks nog een taboe is?
:rofl: :rofl:
sugarmiss schreef:
16-02-2018 19:18
Jij denkt dat orale seks nog een taboe is?
:rofl: :rofl:
Orale sex is geen taboe dat klopt, het is meer een taboe om geen orale sex te willen :D
Die mensen bestaan ook, zowel mannen als vrouwen.
Meestal na nare (lees pijnlijke) ervaringen met orale sex.

Een eerste keer orale sex tegen je zin in, orale sex gehad met iemand die het niet zo nauw neemt met de hygiene vooral als het de eerste keer is kan mensen zo'n afknapper bezorgen dat ze het niet meer willen.
Een vrouw heeft me weleens met tranen in haar ogen gezegd dat ze niet gebeft wilde worden omdat ze dat vernederend vond.

Dat moet natuurlijk ook gewoon mogen, de tranen kwamen omdat ze eerder voor preuts of frigide was uitgemaakt door degene die het graag wilde doen bij haar. Als ze dan zei dat ze dat gewoon niet prettig vond zeiden de heren: 'dan heb je nog nooit iemand meegemaakt die weet hoe het moet, laat mij maar even' en daar was ze helemaal klaar mee.

Begrijpelijk, je MOET alleen maar doen wat je prettig vind.
Volgens mij is het beflapje net zoiets als de yeti. Iedereen heeft ervan gehoord, niemand heeft het ooit gezien
Framberry schreef:
16-02-2018 20:31
Volgens mij is het beflapje net zoiets als de yeti. Iedereen heeft ervan gehoord, niemand heeft het ooit gezien
Van de Yeti zijn tenminste nog voetafdrukken :-D
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
16-02-2018 20:31
Volgens mij is het beflapje net zoiets als de yeti. Iedereen heeft ervan gehoord, niemand heeft het ooit gezien

Haha, inderdaad :rofl:
I wanna live my life with the volume full!
Amant schreef:
16-02-2018 20:35
Van de Yeti zijn tenminste nog voetafdrukken :-D
:HA:
Amant schreef:
16-02-2018 20:35
Van de Yeti zijn tenminste nog voetafdrukken :-D
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven