Ontmaagden door one night stand

17-02-2018 14:32 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen hier,

Ik weet even niet meer waar me te wenden, omdat ik nooit echt heb laten vallen bij mijn vrienden dag ik het nog nooit heb gedaan. Ik ben een meid van 23 en nog steeds maagd. Het is er nog nooit echt van gekomen. Nu is er een ontzettend leuke knappe jongen die graag seks met mij wil en in met hem, maar ik weet dat hij geen relatiemateriaal is, maar ik zit eigenlijk ook niet echt op een relatie te wachten. Zouden jullie dit doen? En moet ik hem vertellen dat ik het nog nooit heb gedaan? Ik verlang erg naar hem.

Help me out
Alle reacties Link kopieren
Zo ben ik ook mijn maagdelijkheid verloren :) Ik heb het verteld vlak voordat we het gingen doen (en al in bed lagen). Als jij er geen punt van maakt, doet hij dat waarschijnlijk ook niet:)
Alle reacties Link kopieren
Als je het zelf graag wil, waarom niet. Het kan natuurlijk dat je spijt krijgt, dat wel. Maar dat kan vantevoren niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Doen! Ik zou geen reden weten waarom niet!
Alle reacties Link kopieren
Door bad gateway dubbel gepost.
poker wijzigde dit bericht op 17-02-2018 14:42
Reden: Dubbel
75.34% gewijzigd
Je wilt je laten ontmaagden door een one night stand die toch geen relatiemateriaal is. Je kunt je natuurlijk ook laten ontmaagden voor de hoogstbiedende zoals de dame in de link ;-)

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2016120 ... ntmaagding
Alle reacties Link kopieren
Denk heel goed na meid.
De eerste keer moet echt speciaal zijn, en echt met de juiste.
Ik ben enorm blij dat mijn eerste keer gebeurd is in een vaste relatie, iemand waar je heel vertrouwd bij bent.
ik had het niet anders gewild, maar ik heb wel ooit een one-night stand gehad met iemand die nog maagd was, en die beweerd daar geen spijt van te hebben.
Simmysim22 schreef:
17-02-2018 14:50
Denk heel goed na meid.
De eerste keer moet echt speciaal zijn, en echt met de juiste.
Ik ben enorm blij dat mijn eerste keer gebeurd is in een vaste relatie, iemand waar je heel vertrouwd bij bent.
ik had het niet anders gewild, maar ik heb wel ooit een one-night stand gehad met iemand die nog maagd was, en die beweerd daar geen spijt van te hebben.
Hoezo moet dat? To verlangt naar hem, ik zeg doen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, zo ben ik ook mijn maagdelijkheid verloren. Uiteindelijk werd dat overigens wel een relatie, maar dat was op dat moment niet mijn intentie ;-D
Ik vond het wel prima. Er stond voor mijn gevoel zo veel druk op het 'verliezen van mijn maagdelijkheid', ik vond het juist wel makkelijk om het dan met iemand te doen die niet wist dat ik nog maagd was, zo stond er voor mij een stuk minder druk op.
Zo lang je het maar niet doet 'om maar geen maagd meer te zijn' (dat kan sowieso alleen maar teleurstellen denk ik).
Maar zoals je het beschrijft zie ik geen reden waarom je het niet zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Simmysim22 schreef:
17-02-2018 14:50
Denk heel goed na meid.
De eerste keer moet echt speciaal zijn, en echt met de juiste.
Ik ben enorm blij dat mijn eerste keer gebeurd is in een vaste relatie, iemand waar je heel vertrouwd bij bent.
ik had het niet anders gewild, maar ik heb wel ooit een one-night stand gehad met iemand die nog maagd was, en die beweerd daar geen spijt van te hebben.

Ik was juist blij dat ik van mijn maagdelijkheid af was (ik was 25 en het werd echt een 'ding') en voor mij was die one-night stand daar gewoon goed voor. Dus het verschilt ook echt heel erg per persoon. En zo bijzonder is seks nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
mimarr schreef:
17-02-2018 14:54
Tja, zo ben ik ook mijn maagdelijkheid verloren. Uiteindelijk werd dat overigens wel een relatie, maar dat was op dat moment niet mijn intentie ;-D
Ik vond het wel prima. Er stond voor mijn gevoel zo veel druk op het 'verliezen van mijn maagdelijkheid', ik vond het juist wel makkelijk om het dan met iemand te doen die niet wist dat ik nog maagd was, zo stond er voor mij een stuk minder druk op.
Zo lang je het maar niet doet 'om maar geen maagd meer te zijn' (dat kan sowieso alleen maar teleurstellen denk ik).
Maar zoals je het beschrijft zie ik geen reden waarom je het niet zou doen.
Ja dat heb ik ook een beetje. En lichamelijk en geestelijk ben ik ook meer dan klaar voor zeg maar. Het is alsof die spanning in mijn hele lijf zit en ik daar heel graag vanaf wil bij hem haha. Vertel het hem ook liever niet dat het mijn eerste keer is (we hebben elkaar al wel wat op zitten geilen zegmaar haha, geen zin in dat hij straks afknapt op dat ik het nog nooit heb gedaan). Maar waar ik nog wel een beetje bang voor ben, is dat ik straks het best verpruts in bed. Of is dat iets wat, net als zoenen, vrij vanzelf gaat. Heeft jouw toenmalige one night stand het gemerkt? Heb je verder nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Simmysim22 schreef:
17-02-2018 14:50
Denk heel goed na meid.
De eerste keer moet echt speciaal zijn, en echt met de juiste.
Ik ben enorm blij dat mijn eerste keer gebeurd is in een vaste relatie, iemand waar je heel vertrouwd bij bent.
ik had het niet anders gewild, maar ik heb wel ooit een one-night stand gehad met iemand die nog maagd was, en die beweerd daar geen spijt van te hebben.
Van wie moet dat? En waarom?
Natuurlijk moet je zeggen dat je nog maagd bent.
Alle reacties Link kopieren
Simmysim22 schreef:
17-02-2018 14:50
Denk heel goed na meid.
De eerste keer moet echt speciaal zijn, en echt met de juiste.
Ik ben enorm blij dat mijn eerste keer gebeurd is in een vaste relatie, iemand waar je heel vertrouwd bij bent.
ik had het niet anders gewild, maar ik heb wel ooit een one-night stand gehad met iemand die nog maagd was, en die beweerd daar geen spijt van te hebben.

Is dat niet iets van vroeger 'eerste keer moet speciaal zijn' enzo, toen er nog geen pil bestond en men ongehuwde vrouwen wilde behoeden voor ongewenste zwangerschappen! :bonk:
poker wijzigde dit bericht op 17-02-2018 15:29
3.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet te zwaar tillen aan zoiets mythologisch als “maagdelijkheid”, verzonnen door mannen.

Google maar eens op “virginity social construct” etc.

Of lees dit: https://everydayfeminism.com/2013/08/lo ... -for-good/

Tldr; doen!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
HeelBraafMeisje1 schreef:
17-02-2018 15:02
Ja dat heb ik ook een beetje. En lichamelijk en geestelijk ben ik ook meer dan klaar voor zeg maar. Het is alsof die spanning in mijn hele lijf zit en ik daar heel graag vanaf wil bij hem haha. Vertel het hem ook liever niet dat het mijn eerste keer is (we hebben elkaar al wel wat op zitten geilen zegmaar haha, geen zin in dat hij straks afknapt op dat ik het nog nooit heb gedaan). Maar waar ik nog wel een beetje bang voor ben, is dat ik straks het best verpruts in bed. Of is dat iets wat, net als zoenen, vrij vanzelf gaat. Heeft jouw toenmalige one night stand het gemerkt? Heb je verder nog tips?
Gewoon vlak voor je begint zeggen: "Hee, doe je zo voorzichtig. Je bent mijn eerste dus het kan een beetje strak zijn"
HeelBraafMeisje1 schreef:
17-02-2018 15:02
Ja dat heb ik ook een beetje. En lichamelijk en geestelijk ben ik ook meer dan klaar voor zeg maar. Het is alsof die spanning in mijn hele lijf zit en ik daar heel graag vanaf wil bij hem haha. Vertel het hem ook liever niet dat het mijn eerste keer is (we hebben elkaar al wel wat op zitten geilen zegmaar haha, geen zin in dat hij straks afknapt op dat ik het nog nooit heb gedaan). Maar waar ik nog wel een beetje bang voor ben, is dat ik straks het best verpruts in bed. Of is dat iets wat, net als zoenen, vrij vanzelf gaat. Heeft jouw toenmalige one night stand het gemerkt? Heb je verder nog tips?

Gewoon vertellen joh, dat geeft toch niks? Dan kan hij er een beetje rekening mee houden dat alles nieuw voor je is.

En wel veilig doen hè. Met condoom dus. Ook als hij dat liever niet wil.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-02-2018 15:33
Gewoon vertellen joh, dat geeft toch niks? Dan kan hij er een beetje rekening mee houden dat alles nieuw voor je is.

En wel veilig doen hè. Met condoom dus. Ook als hij dat liever niet wil.
+1
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Je kunt ook wachten tot je echt relatiemateriaal tegenkomt, dan wordt het vast leuker dan met een jongeman die weer een naam aan zijn lijstje wil toevoegen....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
HeelBraafMeisje1 schreef:
17-02-2018 15:02
Ja dat heb ik ook een beetje. En lichamelijk en geestelijk ben ik ook meer dan klaar voor zeg maar. Het is alsof die spanning in mijn hele lijf zit en ik daar heel graag vanaf wil bij hem haha. Vertel het hem ook liever niet dat het mijn eerste keer is (we hebben elkaar al wel wat op zitten geilen zegmaar haha, geen zin in dat hij straks afknapt op dat ik het nog nooit heb gedaan). Maar waar ik nog wel een beetje bang voor ben, is dat ik straks het best verpruts in bed. Of is dat iets wat, net als zoenen, vrij vanzelf gaat. Heeft jouw toenmalige one night stand het gemerkt? Heb je verder nog tips?
Bij mij werd het dus mijn vriend, en hij heeft achteraf toegegeven dat die eerste keer hem vies tegenviel hahaha. Ik had geen idee wat ik moest doen, was veel te zenuwachtig en nam daardoor vrijwel geen initiatief. Een paar weken later vertelde ik hem dat het mijn eerste keer was geweest en toen vielen er wel wat puzzelstukjes op zijn plek voor hem ;-D
Nu wil dit niet zeggen dat een eerste keer per definitie slecht is, maar het kan dus zijn dat hij wel iets merkt. Misschien dat je van tevoren kan aangeven dat je nog niet zo ervaren bent en dat hij dus vooral moet aangeven wat wel en niet fijn is. Dan kan je achteraf eventueel nog specificeren hoe onervaren je precies was ;)
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
17-02-2018 15:52
Je kunt ook wachten tot je echt relatiemateriaal tegenkomt, dan wordt het vast leuker dan met een jongeman die weer een naam aan zijn lijstje wil toevoegen....

Want je mag alleen sex hebben met iemand die echt relatiemateriaal is, anders is het niet leuk? Wat een onzin.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Als je al niet genoeg op je gemak voelt om te zeggen dat het je eerste keer is zou ik het niet doen, ga je spijt van krijgen. Blijkbaar hecht je wel waarde aan je eerste keer anders had je dit topic niet geopend.
Alle reacties Link kopieren
Mannen knappen niet af op maagden. Waar heb je die rare gedachtenkronkel vandaan?

Mannen knappen wel af op sletten. Tenminste voor een relatie. Voor een one night stand maakt het ze niets uit.

Mannen knappen ook af op preutse meisjes die zich schamen voor hun lichaam die alleen maar seks willen met het licht uit.

zeker wel zeggen dat je nog maagd bent. En dan niet vlak van te voren maar ruim van te voren.

Een lieve man houdt daar rekening mee en dat zorgt er weer voor dat je eerste keer fijner voor jou is.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
17-02-2018 15:27
Is dat niet iets van vroeger 'eerste keer moet speciaal zijn' enzo, toen er nog geen pil bestond en men ongehuwde vrouwen wilde behoeden voor ongewenste zwangerschappen! :bonk:
Nou doe effe normaal
Zo een dingen hangen indd van persoon tot persoon af, ik vond dat het speciaal moest zijn, en dat was het ook. Ik wou gewoon niet met eerste de beste mijn eerste keer beleven.
En als je 25 bent snap ik wel dat je er vanaf wilt zijn, ik was 16, maar was er klaar voor.
Als student vroedvrouw krijg ik ook enorm veel rond Seksualiteit te zien, en dan heb je indd veel kanten aan elk verhaal.
Binnen mijn beroep mag ik eigenlijk geen aanbevelingen geven, alleen maar informatie, zodat ze zelf een goed bedachte keuze kunnen maken.
Dus mijn reactie had anders verwoord moeten worden.
Maar dat was echt wel een botte reactie...
Gewoon doen waar je je goed bij voelt, en de kans is er indd altijd dat je misschien spijt zal hebben.
Ik heb ook wel spijt over bepaalde dingen in mijn seksleven, maar daarvoor zou ik ze niet terugdraaien, want je leert er weer uit.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
17-02-2018 16:37

Mannen knappen wel af op sletten. Tenminste voor een relatie.
Echt?! Alle mannen?! Dat is pertinent niet waar. Ik ken heel veel mannen die vrouwen niet beoordelen op het aantal bedpartners die ze hebben gehad. Ik ken ook mannen die houden van zelfverzekerde vrouwen die gewoon doen waar ze zin in hebben of dat nu op seksueel of ander gebied is.

Sowieso is vrouwen die met veel mannen naar bed gaan slet noemen al zo beledigend en ondermijnend. De dubbele moraal wordt harder door vrouwen dan door mannen in stand gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven