penismassage

17-02-2018 16:43 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik zo'n groot aantal verschillende vrouwen als bedpartner heb gehad (10), maar ik vind het toch wel opvallend dat maar weinig vrouwen een goede penismassage kunnen geven. Meestal blijft het bij wat onhandig rukwerk. Gelukkig stonden de vrouwen wel allemaal open voor aanwijzingen waardoor voor mij op den duur hun handwerk ook een stuk aangenamer werd.

Wat mij eigenlijk het meest verbaast is dat ook vrouwen op iets latere leeftijd en met ervaring met diverse bedpartners er nog maar zo weinig van bakken. Ik neem aan dat het andersom ook zo geldt voor veel mannen, dat die nauwelijks weten hoe ze een echt lekkere vaginamassage kunnen geven, maar dat verdient denk ik een eigen topic.

Het is toch jammer dat dit soort vaardigheden niet aangeleerd worden? Zou toch eigenlijk een standaard onderdeel moeten zijn bij de seksuele voorlichting in de biologieles. Maarja, ik denk niet dat een discussie op het Viva-forum daar verandering in gaat brengen.

Wat natuurlijk wel kan is een poging te wagen om wat inzichten te verschaffen vanuit het mannelijk perspectief om de viva-gemeenschap wat kennis bij te brengen. Vrouwen met ervaring mogen uiteraard ook een bijdrage leveren.

To trapt af:
Het toompje onder de eikel wordt door vrouwen zwaar onderschat. Dit velletje kan zachtjes tussen duim en wijsvinger gerold worden of er kan licht of zelfs iets harder in geknepen worden. Het geeft een enorme gevoelservaring en ik persoonlijk kan er zelfs door klaarkomen.

Wat ook erg lekker is, is om de penis in beide de handen te nemen en het toompje en de onderkant van de eikelrand met beide duimen te masseren. Een beetje spuug of liever nog massageolie of glijmiddel is daarbij wel een must. Overigens is ook afwisseling met andere massagetechnieken aan te raden want door langdurige aanraking op 1 plek kan de huid wat geïrriteerd en pijnlijk worden.
anoniem_360977 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 18:18
Reden: taaalvoutje
0.16% gewijzigd
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
En die vaardigheden moeten geleerd worden tijdens de biologieles? Leerlingen met elkaar of gewoon bij de meester?
Tuurlijk joh.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
:HA: grapjas
Dan moet je toch echt bij je soortgenoten zijn en hen aanspreken op hun eigen belabberde rukvaardigheden.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Als ik de Durex reclames mag geloven komt 1 op de 3 vrouwen niet eens klaar tijdens sex.. zullen we daar eerst eens wat aan gaan doen (mannen!)?
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-02-2018 17:00
Dan moet je toch echt bij je soortgenoten zijn en hen aanspreken op hun eigen belabberde rukvaardigheden.
Oneens. Ik vind dat vrouwen hierin een eigen verantwoordelijkheid dragen en zichzelf moeten informeren. Het zelfde geldt ook voor mannen die niet weten hoe zij een vrouw moeten behagen.

Hoe goed ben jij in het masseren van de penis? Weet je echt wat een man lekker vindt?
anoniem_360977 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 17:09
43.31% gewijzigd
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
Goed idee. Kunnen ze de jongens/mannen dan ook gelijk wat vingertechnieken bijbrengen want daar is het over het algemeen ook belabberd mee gesteld is mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
"
Wat natuurlijk wel kan is een poging te wagen om wat inzichten te verschaffen vanuit het mannelijk perspectief om de viva-gemeenschap wat kennis bij te brengen. Vrouwen met ervaring mogen uiteraard ook een bijdrage leveren."


Kennis van hoe jíj vindt dat het moet ja.

Jij bent zelf iemand die bij elke vrouw weet wat ze fijn vindt? Dat kon je nog wel eens knap tegenvallen.

Gewoon blijven aangeven wat je prettig vindt en klaar. Niks mis mee.

Wat een geneuzel.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Ik kan heel goed penis masseren
Uh ik haat het persoonlijk zo erg als een man zijn vingers in mij stopt. En andere vrouwen vinden dat wel weer lekker. Zo is iedereen anders en kan je het beste in de leer bij je eigen lover. En niet een of andere smerige biologieleraar.
sensinick schreef:
17-02-2018 17:05
Oneens. Ik vind dat vrouwen hierin een eigen verantwoordelijkheid dragen en zichzelf moeten informeren. Het zelfde geldt ook voor mannen die niet weten hoe zij een vrouw moeten behagen.

Hoe goed ben jij in het masseren van de penis? Weet je echt wat een man lekker vindt?
Wat de ene man lekker vind kan een andere man weer als vervelend ervaren. En over een vrouw behagen geldt hetzelfde. Wat de ene vrouw lekker vind kan een andere vrouw weer niks vinden. Zo veel mensen , zo veel wensen. Goede seks is vooral elkaar leren kennen op dat gebied. Er bestaat geen handboek voor wat voor elke man of vrouw werkt.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik hieruit opmaken dat jij jezelf geweldig vind als het komt op een vrouw bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het best wel een beetje met je eens, ook ik denk dat geslachtsgerichte handvaardigheden vaak afgeraffeld worden. Wellicht vaak geen kwade wil alswel onwetendheid.
Bio lessen zijn hier vanzelfsprekend niet geschikt voor, het is imo een veel beter plan als je als stel bij elkaar op onderzoek uitgaat.

Ook ik heb mezelf pas sinds een paar jaar bedreven gemaakt in het betere handwerk, op dit moment komen mijn vaardigheden niet meer echt tot zijn recht maar ik heb er menig man behoorlijk mee kunnen plezieren.
Andersom ziet het er helaas anders uit. Ik heb nog nooit een man in mijn bed gehad die er een heuse studie van maakte en dat vind ik ergens best jammer.
...
Alle reacties Link kopieren
:HA:

Onwaarschijnlijk kansloos topic dit.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
17-02-2018 17:11
Ik kan heel goed penis masseren
Dat geloof ik echt meteen! :cheer2:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
17-02-2018 17:24
:HA:

Onwaarschijnlijk kansloos topic dit.
Er is nu ook een vaginamassage topic :P
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
17-02-2018 17:26
Er is nu ook een vaginamassage topic :P
....op verzoek nog wel :cheer:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-02-2018 17:28
....op verzoek nog wel :cheer:
Was niet mijn verzoek hoor! :lol:
Bug
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 17:30
99.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De lekkerste penismassage is nog altijd met de kut. Daar kan ik makkelijk van klaarkomen.
sensinick schreef:
17-02-2018 17:05
Oneens. Ik vind dat vrouwen hierin een eigen verantwoordelijkheid dragen en zichzelf moeten informeren. Het zelfde geldt ook voor mannen die niet weten hoe zij een vrouw moeten behagen.

Hoe goed ben jij in het masseren van de penis? Weet je echt wat een man lekker vindt?
Ik weet wat mijn partner lekker vindt.
Ik wist ook wat mijn vorige partner lekker vindt.

Als hij niet zegt at hij lekker vindt zal er ook niets veranderen in wat ik doe. Dus ja, eigen verantwoordelijkheid van hem.
Net als dat ik aangeef wat ik wil.

Wie denk jij dat je bent dat je weet wat elke man lekker vindt?
Grobbekuiken_ schreef:
17-02-2018 17:26
Dat geloof ik echt meteen! :cheer2:
Ik ben zo blij dat jij mij ook gewoon gelooft als ik iets beweer.

Ik woon trouwens aan het einde van die andere straat hahahaahhah
Alle reacties Link kopieren
Restera schreef:
17-02-2018 17:05
Als ik de Durex reclames mag geloven komt 1 op de 3 vrouwen niet eens klaar tijdens sex.. zullen we daar eerst eens wat aan gaan doen (mannen!)?
Ik denk niet dat het altijd aan de man ligt. Mijn eigen ervaring is een vrouw die zo geblokkeerd was dat ze in het begin toen ik haar leerde kennen echt niet kon klaarkomen Met tijd en geduld en zonder enige druk lukte het haar uiteindelijk wel. Ook een vrouw gekend die heel extreem alleen met behulp van een harde waterstraal kon klaarkomen.

Moet een massage altijd tot een orgasme leiden?
Enjoy the moment!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven