Nachten lang wakker

18-02-2018 03:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb hiervoor speciaal een account aangemaakt. Ik zit namelijk met het volgende.

Sinds een tijdje ben ik in een fase beland dat ik mijzelf op seskueel gebied beter wil leren kennen.
Ik wil weten wat mijn verlangens zijn en ben er helemaal in op gegaan.

Eerst begon het rustig aan maar nu zit ik soms nachten lang wakker op de bank te kijken hoe ik mezelf kan opwinden. Niet eens om mezelf te "verwennen" op een fysieke manier maar juist mentaal.

Wie kent dit ook en heeft er tips om het meer onder controle te houden?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet helemaal gezond... ik herken het dan ook niet. Ga lekker naar bed en gewoon weer slapen.
Internagelaktisch
Mmmm, lastig TO. Het lijkt een soort dwang te zijn geworden.
Bedenk dat seks door veel mensen belangrijk wordt gevonden, maar dat het leven nog veel meer te bieden heeft.
Het lijkt me vrij zinloos je te richten op wat jou kan opwinden. Iets windt je op of niet, klaar! Daar kom je vanzelf wel achter.
Probeer daarom bezig te zijn met dingen die er op het moment echt toe doen.
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk? Dat is nooit bij me opgekomen. Ik zou me richten op de ander en hopelijk richt die zich ook op jou en probeert een bepaalde aanraking op je uit als beloning.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is: alles wat je heel graag doet daar kan je verslaafd aan raken en dat kan ernstige consequenties hebben, zeker als je met het uitvoeren van fantasieën anderen schaadt. Of zelfs alleen als je alleen nog maar door heel rare dingen te doen opgewonden kan raken, dus ik zou die weg niet ingaan. Voor je het weet be je een zonderling of een delinquent die iedereen mijdt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De tijd zal het leren! Het klinkt inderdaad alsof het een obsessie is, want vaak niet gezond is. Probeer iets anders te zoeken wat je bezig houdt. Want met dit onderwerp is het gewoon ontdekken (niet geforceerd) en hoe meer je doet hoe duidelijker het wordt voor je. Nogmaals; de tijd zal het leren
Wordt eens volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Dapper dat je het wel durft te vragen :) Mijn conclusie hier is dat mensen dingen graag afschilderen als raar of aandachttrekkerij als ze er zelf niet bekend mee zijn.
Gewoon lekker overheen lezen, je bent hier om een gevoelige vraag te stellen dus het zou wel zo fijn zijn als daar respectvol op gereageerd wordt, jammer dat sommige mensen daar blijkbaar zo'n moeite mee hebben.

Ik herken me in het stukje dat het je erg bezig kan houden en het je soms slapeloze nachten bezorgd. Echter gaat het bij mij wel gepaard met fysieke aanrakingen. Als je wil kan je me een persoonlijk bericht sturen waarin je verder uitweid over wat je gedachten dan zijn want ik denk dat dit het meest essentieel is om te weten wat er achter zit. Ik ben zelf van beroep ook sociaal agoog dus ben er wel enigszins in thuis en vind eigenlijk niets gek :) als je wil kan ik je helpen bij het nader verklaren van je probleem zonder dat al die judgemental people meteen hun klaagzang beginnen te doen. Ik hoor het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven