Hardlopen

18-02-2018 21:27 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het. Ik ga op hardlopen. Of hollen.

Ik woon vlak bij daar waar de marathon van Rotterdam langs komt. Nu moest ik afgelopen jaar met de brommer wachten totdat de hele stoet voorbij was. En wat viel mij op: achteraan lopen vrouwen in T-shirts met priemende tepels. Echt een heleboel. Dan zag je dat.
En ook die broeken, die strakke. Dan zag je de billen en zo.

Dus als ik nu op hardlopen ga, en nee niet de marathon, dan loop ik daar tussen.
Ik gok eerst op 5 kilometer. Dat moet te doen zijn. En dan in het achterveld, daar is het allemaal te zien.
Dan kan ik bijna een uur staren naar die hollende billen en dansende borsten.

Ik ben er uit. Tot aan de start dames.
Alle reacties Link kopieren
En dit vind je een topic waard? Dat je lekker ongegeneerd gaat kijken naar rennende vrouwen. Lol.
Willempieeee! :hello:
Is het sneue mannen zondag?
Maud27 schreef:
18-02-2018 21:42
Is het sneue mannen zondag?
Haha duidelijk ja :lol: En maar hopen op reacties van mensen die er serieus op in gaan...
hertje89 schreef:
18-02-2018 21:44
Haha duidelijk ja :lol: En maar hopen op reacties van mensen die er serieus op in gaan...
Ach gos ja...
Alle reacties Link kopieren
Daar loop ik ook altijd graag; de mannen in lycra hardloopbroeken lopen daar ook tussen :yes:
Ik vind dat Willem grappig schrijft. Is toch gewoon humor?
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
18-02-2018 22:05
Ik vind dat Willem grappig schrijft. Is toch gewoon humor?
Vind ik ook hoor. Ik kan er altijd wel om lachen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Pas op dat je tong dan niet over de weg schuurt.
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
18-02-2018 22:37
Pas op dat je tong dan niet over de weg schuurt.
:rofl:

Ik zag het voor me.
Geef tzt je startnummer even op Willem? Dan ga ik wel op de uitkijk staan.

Zou dat trouwens niet erg ongemakkelijk hardlopen met een erectie? :$
Dansende borsten van hardloopsters? Ik wens ze echt een sportbeha toe. Niet van dat nare, pijnlijke gestuiter. Gewoon goed inpakken die dames.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs goed ingepakt zie je de tepels zitten. Heerlijk. Dan fantaseer ik hoe ze er bloot uitzien.
laverneb schreef:
18-02-2018 22:05
Ik vind dat Willem grappig schrijft. Is toch gewoon humor?
Ja werkelijk, humor?
Oh....ik ken betere grappenmaker. Maar goed, ik kan andere humor dan jij beter waarderen... misschien?
S
anoniem_308541 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 00:00
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd
Maud27 schreef:
18-02-2018 23:57
Ja werkelijk, humor?
Oh....ik ken betere grappenmakers.
Waarom staat dit onder seks? Als je zelf al eens aan hardlopen had gedaan, ging je merken dat de inspanning op dat moment de bovenhand neemt op seksuele driften. Hardlopen geeft je wel een grotere uithouding die handig is in bed, maar wees dan ook een man en loop 15 of 20 km.

Wist je trouwens dat de tepels zich aan de voorkant van het lichaam bevonden en je ze niet kan zien wanneer je achter iemand loopt?
Alle reacties Link kopieren
Ach willem.
De 5 km. Dat is nou niet de afstand waar al die mooie vrouwen mee doen.
Ik wil niet denegrerend over komen, maar vaak zijn het de uitgezakte huismoedertjes, of geblesseerde midlife-+-ers.

Ga fatsoendelijk trainen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wel rustig opbouwen, Willem. Anders zie je al die tepel-mevrouwtjes alleen maar van onderen als je op het asfalt op apegapen ligt en het klinkt niet alsof dát nou persé je bedoeling is. Hoewel... misschien heb ik je nu op een idee gebracht?
Oh en succes natuurlijk!
...
Het mooie is dat jou aanwezigheid de gemiddelde snelheid flink zal opschroeven. En er is natuurlijk ook een kans dat je blije lycramannen, met hun zichtbare karbonkels, aantrekt...
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
19-02-2018 10:53
Ach willem.
De 5 km. Dat is nou niet de afstand waar al die mooie vrouwen mee doen.
Ik wil niet denegrerend over komen, maar vaak zijn het de uitgezakte huismoedertjes, of geblesseerde midlife-+-ers.

Ga fatsoendelijk trainen.
maar dat doe je toch. Mag hopen dat je dat zelf toch wel inziet :nut:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-02-2018 18:25
maar dat doe je toch. Mag hopen dat je dat zelf toch wel inziet :nut:
Gelukkig wel.
Daarom vermeld ik het er explicient bij.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
19-02-2018 10:53
Ach willem.
De 5 km. Dat is nou niet de afstand waar al die mooie vrouwen mee doen.
Ik wil niet denegrerend over komen, maar vaak zijn het de uitgezakte huismoedertjes, of geblesseerde midlife-+-ers.

Ga fatsoendelijk trainen.
Ja, maar ik moet toch ergens beginnen zeg. Ik ga kijken wat er allemaal loopt op die 5 kilometer. Vast ook wel van die strakke hockeymeisjes.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
19-02-2018 07:28
Waarom staat dit onder seks? Als je zelf al eens aan hardlopen had gedaan, ging je merken dat de inspanning op dat moment de bovenhand neemt op seksuele driften. Hardlopen geeft je wel een grotere uithouding die handig is in bed, maar wees dan ook een man en loop 15 of 20 km.

Wist je trouwens dat de tepels zich aan de voorkant van het lichaam bevonden en je ze niet kan zien wanneer je achter iemand loopt?
Ja, maar ik was van plan ook opzij te kijken. En bij de drankposten en de finish is het kijken geblazen.
Maar die golvende borsten en bewegende billen, ik droom er soms al van......
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-02-2018 10:56
Wel rustig opbouwen, Willem. Anders zie je al die tepel-mevrouwtjes alleen maar van onderen als je op het asfalt op apegapen ligt en het klinkt niet alsof dát nou persé je bedoeling is. Hoewel... misschien heb ik je nu op een idee gebracht?
Oh en succes natuurlijk!
Hoewel ik me bewust ben van het feit dat 'de gleuf' in die hardloopbroeken soms goed zichtbaar is was ik eigenlijk wel van plan te blijven hollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven