Denken aan iemand anders...

19-02-2018 21:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaartje samen was met mijn vriend vroeg hij me of ik eens aan een andere jongen wou denken en luidop die jongen zijn naam te kreunen , ik heb dat natuurlijk gedaan dacht niet echt dat het kwaad kon & het was eens iets anders. Dit is ondertussen al een 3-tal jaar geleden. Maar sinds die dag ging het van kwaad naar erger...

Elke keer we nu seks hebben wil hij dat ik elke keer andere jongens namen roep en hoe luider hoe liever als ik het niet doe zegt hij dingen zoals : jij hebt niks voor me over , het hoeft al niet meer... En als ik er echt tegenin ga en zeg dat ik hiervoor geen zin heb springt hij gewoon het bed uit.

Hij wil ook constant dat ik verhalen vertel tijdens het voorspel , verhaaltjes die ik zelf moet verzinnen zoals ik ben gisteren met iemand anders naar bed geweest etc...

Iemand die hier ook al ervaring mee heeft gehad of weet wat er aan de hand is? Ik durf er bijna niet met hem over te praten dat ik het echt wel abnormaal vind.
Heel gek misschien, maar vraag het eens aan hemzelf..?
Waarom durf je niet met je eigen vriend hierover te praten?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er wel op dat hij een cuckold fantasie heeft. Als jij tijdens de sex namen roept van andere mannen. Komen er denk ik beelden in zijn hoofd van jou met een andere man. Vraag hem eens of hij het geil zou vinden als jij met een andere man sex zou hebben en hij alleen maar mag kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een berg cuckies de laatste tijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
+1
Alle reacties Link kopieren
En als ik er echt tegenin ga en zeg dat ik hiervoor geen zin heb springt hij gewoon het bed uit
Eerst punaises naast het bed leggen en dan weigeren....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Roep ook eens Willem tijdens het neuken en vertel mij dat je het gedaan hebt.

Dat vind ik nou weer geil.
Vraag hem om het lied van Peppi en Kokki te zingen en op de maat te blijven bewegen. Omdat jij daar toevallig heel geil van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Gong_Li schreef:
19-02-2018 22:37
Vraag hem om het lied van Peppi en Kokki te zingen en op de maat te blijven bewegen. Omdat jij daar toevallig heel geil van wordt.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
19-02-2018 22:01
Roep ook eens Willem tijdens het neuken en vertel mij dat je het gedaan hebt.

Dat vind ik nou weer geil.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Gebruikernaam schreef:
19-02-2018 21:26
Het lijkt er wel op dat hij een cuckold fantasie heeft. Als jij tijdens de sex namen roept van andere mannen. Komen er denk ik beelden in zijn hoofd van jou met een andere man. Vraag hem eens of hij het geil zou vinden als jij met een andere man sex zou hebben en hij alleen maar mag kijken.
Dit.. denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nou 3 jaar een relatie hebben en zoiets niet durven bespreken? Klinkt mij heel vreemd in de oren, na 3 jaar ben je toch geen vreemden meer?
Alle reacties Link kopieren
Gebruikernaam schreef:
19-02-2018 21:26
Het lijkt er wel op dat hij een cuckold fantasie heeft. Als jij tijdens de sex namen roept van andere mannen. Komen er denk ik beelden in zijn hoofd van jou met een andere man. Vraag hem eens of hij het geil zou vinden als jij met een andere man sex zou hebben en hij alleen maar mag kijken.
Dit is het.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus?

Hij probeert je in de kern te veranderen. Je moet iets anders doen dan je wil tijdens sex? Oergevoelens negeren en anders wordt meneer boos?

Sorry, maar ik kan me er niets bij voorstellen
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ga gewoon echt eens met een Willem, Koos of Albert neuken. Kijken hoe leuk hij het dan nog vindt!
Als je het echt niet fijn vind, is mijn enige advies; niet meer doen!

Zeg het hem gewoon dat je dit zo niet meer fijn vind en eigenlijk alles wat je hierboven typt.

Het kan een fantasie van hem zijn (cuckold bijvoorbeeld inderdaad), maar seks moet voor jullie beide fijn zijn en fijn voelen!
Heel vreemde vraag die hij je stelt. Zoals alles in seks mag je best je grenzen aangeven en hoef je er niet op in te gaan. Schreeuwt hij ook andere vrouwennamen tijdens de seks?

Het klinkt precies onschuldig, maar het is best intens in mijn ogen, een opstapje naar werkelijk seks met iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven