ontmaagding door een prostituee

20-02-2018 01:42 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik ben een man van bijna 30 jaar zonder enige relationele/seksuele ervaring. Na zoveel jaar gebrek aan intimiteit speel ik meer en meer met het idee om me door een prostituee te laten ontmaagden, vrouwen zien me door mijn onaantrekkelijkheid/verlegenheid immers nauwelijks staan.

Zijn er hier mensen die dezelfde stap hebben gezet? Hoe en waar hebben jullie gezocht naar iemand die dit goed aanpakt? Wat waren jullie ervaringen achteraf?

Greets
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat het de afgelopen jaren niet op een “natuurlijke” manier gelukt is.

Uiteraard kun je naar een prostituee gaan, ze zal je kunnen helpen met een quick fix. Maar bedenk daarbij wel dat dit een korte termijn oplossing is en geen goede oplossing voor de toekomst.

Wat mij betreft kun je beter werken aan jezelf, probeer wat socialer en aantrekkelijker te worden (makkelijk praten misschien, maar als je een paar keer per week de sportschool bezoekt, je tanden laat reinigen en een nieuw kapsel overweegt, zie je na 6 maanden vanzelf al wat resultaat).

Zelfverzekerdheid krijg je ook niet gratis maar dit is wel aan op allerlei manieren aan te leren waardoor je aantrekkelijker wordt voor vrouwen.

Ik denk dat dat verstandiger is dan elke keer een prostituee opzoeken als je zin hebt, want zij bieden je geen intimiteit/relatie en is dus geen oplossing op de lange termijn. Ook kan een toekomstige vrouw afknappen op zo’n verleden mocht je het nodig vinden dit op te biechten.

Ik ben geen man dus kan me voorstellen dat het erg lastig is. Veel succes ermee!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Wat Testers zegt.
Werk aan jezelf, zowel uiterlijk als innerlijk.

Want als je naar de hoeren bent geweest heb je eindelijk seks gehad, en dan? Geen liefde en voor de volgende seks weer naar de hoeren.
Those who don’t believe in magic will never find it
nesquik schreef:
20-02-2018 01:42
Dag allemaal,

[....]
Greets
Als je doel is om uiteindelijk wel met iemand een relatie op te bouwen, dan kun je dit beter niet doen. Als dat niet je doel is: gaan met die banaan!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2018 08:31
Reden: Quoten OP is niet toegestaan
47.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij een enorme afgang voor je eigenwaarde om niet door een liefdevolle relatie maar door iemand die er geld mee verdient je eerste seks te beleven. Afhankelijk hoe je over seks denkt natuurlijk. Als jij seks ziet als iets goedkoops dan is de hoer misschien een goede methode, maar dat zou ik dan niet tegen je eerstvolgende echte liefde vertellen want die zou daar misselijk van kunnen worden en zich goedkoop voelen door haar weinig chique voorgangster.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goedkoop? Huh? Ik heb eerste dates + seks gehad voor minder dan wat een een professionele pijpbeurt kost hoor.
Alle reacties Link kopieren
Voor een gewone, normale, misschien zelf wat verlegen jonge vrouw is het geen probleem als zij jouw eerste is, mits zijzelf ook wat liefdevolle aandacht krijgt en al je aandacht niet op je eigen lijf is gericht.

Mensen die heel erg verlegen en onzeker zijn zijn erg geneigd om te focussen op hun eigen functioneren waardoor je faalangst toe kan nemen. Een hoer zorgt er misschien voor dat zij je zodanig stimuleert dat je niet kan ontsnappen aan een orgasme maar als je nieuwe liefde zelf niet zo bedreven is bestaat de kans dat je voor seks afhankelijk wordt van de methodes van de hoer en het dus niet meer lukt met je liefdesrelatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom denk je dat je onaantrekkelijk bent TO? Verlegen en onaantrekkelijk hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn.
Maar wat hier voor gezegd is klopt we : verzorg je zelf goed, begeef je onder de mensen (sportschool o.i.d), volg een assertiviteitscursus of zoek een psycholoog die jou met je verlegenheid kan helpen.
Werk je TO? Zoja heb je contact met collega's buiten het wek om?

Of je je moet laten ontmaagden door een prostituee kun jij alleen beslissen, misschien haalt dat voor jou wat druk van de ketel geestelijk gezien.Intimiteit zul je er niet vinden.Mocht je hier voor kiezen geef er dan wat geld aan uit en zorg dat je in alle rust ontmaagd wordt op een plezierige manier door een prostituee met klasse. Niet ergens in een ranzig achteraf kamertje.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
20-02-2018 06:44
Als je doel is om uiteindelijk wel met iemand een relatie op te bouwen, dan kun je dit beter niet doen. Als dat niet je doel is: gaan met die banaan!
Want? Staat er bij naar buiten gaan het stempel "relatie-ongeschikt" op zijn voorhoofd?

Het lijkt mij juist een uitstekend plan. Dan ben je maagd-af en merk je aan den lijve dat vrouwen niet (echt) eng zijn. Wie weet maakt het je losser in je houding naar vrouwen toe omdat je enige ervaring hebt.
En niemand hoeft het te weten natuurlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
20-02-2018 08:20
Goedkoop? Huh? Ik heb eerste dates + seks gehad voor minder dan wat een een professionele pijpbeurt kost hoor.
Wat kost dat dan? ;-)

Verder helemaal eens met Roos!
Rooss4.0 schreef:
20-02-2018 09:48
Want? Staat er bij naar buiten gaan het stempel "relatie-ongeschikt" op zijn voorhoofd?

Het lijkt mij juist een uitstekend plan. Dan ben je maagd-af en merk je aan den lijve dat vrouwen niet (echt) eng zijn. Wie weet maakt het je losser in je houding naar vrouwen toe omdat je enige ervaring hebt.
En niemand hoeft het te weten natuurlijk.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Restera schreef:
20-02-2018 02:31
Wat jammer dat het de afgelopen jaren niet op een “natuurlijke” manier gelukt is.

Uiteraard kun je naar een prostituee gaan, ze zal je kunnen h
elpen met een quick fix. Maar bedenk daarbij wel dat dit een korte termijn oplossing is en geen goede oplossing voor de toekomst.

Wat mij betreft kun je beter werken aan jezelf, probeer wat socialer en aantrekkelijker te worden (makkelijk praten misschien, maar als je een paar keer per week de sportschool bezoekt, je tanden laat reinigen en een nieuw kapsel overweegt, zie je na 6 maanden vanzelf al wat resultaat).

Zelfverzekerdheid krijg je ook niet gratis maar dit is wel aan op allerlei manieren aan te leren waardoor je aantrekkelijker wordt voor vrouwen.

Ik denk dat dat verstandiger is dan elke keer een prostituee opzoeken als je zin hebt, want zij bieden je geen intimiteit/relatie en is dus geen oplossing op de lange termijn. Ook kan een toekomstige vrouw afknappen op zo’n verleden mocht je het nodig vinden dit op te biechten.

Ik ben geen man dus kan me voorstellen dat het erg lastig is. Veel succes ermee!
Bedankt voor uw reactie! Een kortetermijn of langetermijn oplossing, mij maakt het niet uit. Ik kan evengoed nog 20 jaar later evenver staan maar dan heb ik op zijn minst iets gehad (ook al is het maar dit).

Ik snap niet waaruit blijkt dat ik dik ben en bruine tanden heb:) Ik ga om de twee dagen lopen/fitnessen en verzorg me voor de rest zeer goed.Het is niet dat ik hier constant zit over te klagen en voor de rest probeer ik ook het beste van alles te maken.

Of je zelfzekerheid niet gratis krijgt ben ik het niet eens. Niemand in zijn/haar leven wordt onzeker geboren. Sommige worden in hun zelfzekerheid bevestigd vanwege hun uiterlijk/karakter/talent/... en anderen wordt hun zelfzekerheid, soms zelfs kindsaf, afgenomen (pesten, kleineren,...) Ik weet dat iemand hier weer gaat reageren dat het allemaal aan mij ligt en ik mezelf dwarsboom etc. maar zo simpel is het niet. Ieder mens is opgebouwd uit zijn ervaringen, zowel de goede als de slechte en hoe je daarmee omgaat is ook weer een gevolg van goede en slechte ervaringen.

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
dropfruitje schreef:
20-02-2018 06:27
Wat Testers zegt.
Werk aan jezelf, zowel uiterlijk als innerlijk.

Want als je naar de hoeren bent geweest heb je eindelijk seks gehad, en dan? Geen liefde en voor de volgende seks weer naar de hoeren.
Bedankt voor uw reactie. Iets is nog altijd beter dan niets (in het slechtste geval uiteraard). Ik kan mijn lelijk gezicht niet veranderen tenzij ik plastische chirurgie zou overwegen, en mijn innerlijk is ook moeilijk te veranderen, getuige mijn vele bezoekjes aan de psycholoog.

groetjes van Nesquik
nesquik schreef:
20-02-2018 20:08
Een kortetermijn of langetermijn oplossing, mij maakt het niet uit. Ik kan evengoed nog 20 jaar later evenver staan maar dan heb ik op zijn minst iets gehad (ook al is het maar dit).

Groetjes van Nesquik
Je geeft zelf al antwoord op je vraag! Je gaat je door een prostituee laten ontmaagden.Veel plezier! (en dat bedoel ik oprecht en serieus)
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
20-02-2018 06:44
Als je doel is om uiteindelijk wel met iemand een relatie op te bouwen, dan kun je dit beter niet doen. Als dat niet je doel is: gaan met die banaan!
Bedankt voor uw reactie. Waarom zou ik het niet moeten doen als ik later nog een relatie wil opbouwen? Ik kan nog altijd achteraf met de loterij van liefde meedoen en met iets of niets achterblijven, het gaat niet op die ene keer aankomen denk ik.

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
20-02-2018 08:10
Het lijkt mij een enorme afgang voor je eigenwaarde om niet door een liefdevolle relatie maar door iemand die er geld mee verdient je eerste seks te beleven. Afhankelijk hoe je over seks denkt natuurlijk. Als jij seks ziet als iets goedkoops dan is de hoer misschien een goede methode, maar dat zou ik dan niet tegen je eerstvolgende echte liefde vertellen want die zou daar misselijk van kunnen worden en zich goedkoop voelen door haar weinig chique voorgangster.
Bedankt voor uw reactie. Het zou inderdaad een enorme afgang zijn voor mijn eigenwaarde. Je vergeet helaas wel dat er na zoveel jaren niks van eigenwaarde meer overschiet. Als persoon zoals ik leven in een maatschappij waar seks en relaties belangrijk zijn zuigt gewoon. Telkens als je op café gaat met vrienden als een standbeeld voor je uitstaren terwijl hetzelfde gespreksonderwerp ter sprake komt zuigt gewoon. U nergens gewild voelen suckt ook. Ik heb lange tijd nog in liefde en relaties geloofd, maar mijn geloof is gwn iets te hard op de proef gesteld vind ik. Ik wil nog steeds een relatie maar daarop wachten en nog steeds een gebrek aan intimiteit hebben doet het em niet meer...

Met uw laatste zin ben ik het faliekant niet eens. Ten eerste snap ik niet waarom het er toe doet wat ik in mijn verleden heb gedaan. Ik ga ook niet aan een vrouw vragen wat zij allemaal met wie heeft gedaan. En bovenal ten tweede, als een man of vrouw zich heeft laten ontmaagden door een prostituee of zich heeft laten ontmaagden door een ONS of FWB, wat is het verschil? En zelfs dannog, iemand die zich in een relatie heeft laten ontmaagden en daarna de ene ONS/scharrel na elkaar heeft, is dat dan niet even goedkoop? Seksuele vrijheid zou voor iedereen moeten gelden, of je nu man/vrouw of aantrekkelijk/onaantrekkelijk bent. Seksuele vrijheid zou ook moeten betekenen dat je de keuze mag maken om geen seks te hebben, maar helaas is virgin shaming nog altijd tolereerbaar en zelfs schering en inslag, in tegenstelling tot slutshaming...

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
20-02-2018 08:20
Goedkoop? Huh? Ik heb eerste dates + seks gehad voor minder dan wat een een professionele pijpbeurt kost hoor.
Bedankt voor uw reactie. Ben blij voor u dat het bij u wel op de normale en goedkope manier kon, prijs uzelf gelukkig
nesquik schreef:
20-02-2018 20:29
..
Met uw laatste zin ben ik het faliekant niet eens. Ten eerste snap ik niet waarom het er toe doet wat ik in mijn verleden heb gedaan.
Dat maakt ook niet uit.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
20-02-2018 08:29
Voor een gewone, normale, misschien zelf wat verlegen jonge vrouw is het geen probleem als zij jouw eerste is, mits zijzelf ook wat liefdevolle aandacht krijgt en al je aandacht niet op je eigen lijf is gericht.

Mensen die heel erg verlegen en onzeker zijn zijn erg geneigd om te focussen op hun eigen functioneren waardoor je faalangst toe kan nemen. Een hoer zorgt er misschien voor dat zij je zodanig stimuleert dat je niet kan ontsnappen aan een orgasme maar als je nieuwe liefde zelf niet zo bedreven is bestaat de kans dat je voor seks afhankelijk wordt van de methodes van de hoer en het dus niet meer lukt met je liefdesrelatie.
Bedankt voor uw reactie. Die vrouwen ben ik helaas nog niet tegengekomen dan:) Aan de andere kant wordt intimiteit en seks zo beladen voor iemand die zo oud is dat het zeer moeilijk is om daar nog abstractie van te maken. Ik wil ook wat iedereen heeft (gehad) maar door mijn achterstand moet ik veel in één keer inhalen. Dat is helaas niet iets wat andere mensen kunnen begrijpen.

Ik betwijfel of ik echt wel verslaafd ga geraken door mijn eerste ervaring. Ik weet dat het slecht gaat zijn zoals bij iedereen. Daarnaast zijn mijn jonge jaren helaas al voorbij. Mijn beleving zal dus nooit zo goed zijn als iemand die er een stuk vroeger bij was.

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
20-02-2018 09:39
Waarom denk je dat je onaantrekkelijk bent TO? Verlegen en onaantrekkelijk hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn.
Maar wat hier voor gezegd is klopt we : verzorg je zelf goed, begeef je onder de mensen (sportschool o.i.d), volg een assertiviteitscursus of zoek een psycholoog die jou met je verlegenheid kan helpen.
Werk je TO? Zoja heb je contact met collega's buiten het wek om?

Of je je moet laten ontmaagden door een prostituee kun jij alleen beslissen, misschien haalt dat voor jou wat druk van de ketel geestelijk gezien.Intimiteit zul je er niet vinden.Mocht je hier voor kiezen geef er dan wat geld aan uit en zorg dat je in alle rust ontmaagd wordt op een plezierige manier door een prostituee met klasse. Niet ergens in een ranzig achteraf kamertje.
Bedankt voor uw reactie. De twee zijn inderdaad niet hetzelfde, alleen zorgt de combinatie van de twee wel dat een kerel zoals ik alleen blijft.
Ik werk inderdaad, maar met mijn collega's doe ik niet veel, zij hebben hun eigen leven. Ik sport zo nu en dan en in het weekend doe ik vrijwilligerswerk. Ik ga al naar de psycholoog maar veel vooruitgang boek ik niet.

Het was wel mijn bedoeling om dan iets fatsoenlijks te zoeken, alleen de vraag is hoe? Ik zag op internet iets staan maar om meteen 1000 euro neer te tellen...

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
20-02-2018 09:48
Want? Staat er bij naar buiten gaan het stempel "relatie-ongeschikt" op zijn voorhoofd?

Het lijkt mij juist een uitstekend plan. Dan ben je maagd-af en merk je aan den lijve dat vrouwen niet (echt) eng zijn. Wie weet maakt het je losser in je houding naar vrouwen toe omdat je enige ervaring hebt.
En niemand hoeft het te weten natuurlijk.
Bedankt voor uw reactie. Dat is inderdaad het idee, al weet ik dat het ook wel wishful thinking is:)

Groetjes van Nesquik
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe geen reactie van personen die zelf er ervaringen mee hebben:( Is er niemand op dit forum die zijn eigen ervaring kan meedelen en hoe hij op zoek is gegaan?
Zeg TO, je kunt de groetjes elke keer wel achterwege laten hoor. We weten dat jij het bent die het bericht schrijft, aangezien je nick links van je reactie staat. Dat zie je zelf ook trouwens, net als het feit dat je de enige bent die de groetjes doet.

Daarnaast ben je de enige die de anderen met U aanspreekt.

Mede in het licht van je gedrag hier op het forum zou ik je willen adviseren om naar een hoer te gaan voor je ontmaagding. Gewoon, omdat je niet tot je 121e wil moeten wachten totdat het een keer spontaan gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
nesquik schreef:
20-02-2018 20:45
Tot nu toe geen reactie van personen die zelf er ervaringen mee hebben:( Is er niemand op dit forum die zijn eigen ervaring kan meedelen en hoe hij op zoek is gegaan?
Dit is een forum met overwegend vrouwen. Die gaan doorgaans niet naar de hoeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
nesquik schreef:
20-02-2018 20:29
Seksuele vrijheid zou voor iedereen moeten gelden, of je nu man/vrouw of aantrekkelijk/onaantrekkelijk bent.
Die vrijheid heb je toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven