Het spel tussen hard en zacht

20-02-2018 12:58 180 berichten
Dit is een vervolg van het topic Rape play. Hieronder een kort verslag van de date tussen mij en een juffrouw met deze fantasie.

Ik ben haar vanaf de brasserie waar we hadden afgesproken naar huis gevolgd. Toen ik door de keuken naar binnen kwam zei ze, “ga weg m’n man komt zo thuis”. Dat was de afgesproken code zin zodat ik wist dat ze verder wilde spelen.

Ik heb haar eerst gedwongen me te pijpen. Toen heb ik haar vastgemaakt aan de keukentafel en van achteren geneukt. We hebben het daarna nog eens gedaan in haar bed. Heel liefdevol en teder dit keer.

Dat was misschien nog wel intenser. Het zoet is zoeter door het zuur. Vandaar dat ik dit topic het spel tussen hard en zacht heb genoemd.

Voor ons was dit een spel. Voor anderen misschien een nachtmerrie. Ik hoor graag jullie mening...

Wat heeft je voorkeur hard, zacht of allebei

Totaal aantal stemmen: 42

Ik hou van zacht (7%)
Ik hou van hard (24%)
Ik hou van allebei (69%)
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
ik geef mn bek ook maar een douw
Sure! ;-)
Narcistische boy op zoek naar publiek. Dat had je topic titel moeten zijn. De poll staat er een beetje voor de sier bij.
Alle reacties Link kopieren
Eenzame oversekste max rukt zich af bij zn eigen fantasieverhaaltjes :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Uhm.. zoals je het nu hebt beschreven vind ik het niet echt rape-play eigenlijk.
Ik snap ook niet helemaal waarom dit niet in je andere topic kon.
QueenArachnia schreef:
20-02-2018 13:22
Uhm.. zoals je het nu hebt beschreven vind ik het niet echt rape-play eigenlijk.
Ik snap ook niet helemaal waarom dit niet in je andere topic kon.
Omdat de titel van het rape play topic werkte als een rode lap op een stier. Ik vond het allemaal nogal meevallen maar de reacties waren: dat ik het niet zou overleven, dat zij psychisch ongezond was, dat je dit nooit met onbekenden mag doen.

We spelen een verkrachting. Wat maakt dat het in jouw ogen geen rape play is?
KyloRen schreef:
20-02-2018 13:03
En dit kon niet in je andere topic?

Anyway, ik geloof niets van je verhaal.
Dat had je vantevoren al aangekondigd:
viewtopic.php?f=5&t=402311&start=#p28167490
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom mensen hier zo onaardig op reageren? Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat het voor een ander niet anders kan zijn... Ik moet zeggen dat ik er ook altijd een fascinatie voor heb en het ook wel eens gedaan heb met fwb, maar ik zou zelf nooit het risico nemen om dit met een vreemde te doen. Of er chemistry is dat weet ik pas op het moment dat ik diegene zie en daardoor kan ik ook nooit iets beloven eigenlijk. Je kent elkaar niet door en door en kan daardoor elkaar verkeerd begrijpen of lichaamstaal nog niet goed lezen. Maar als het een succes ervaring was dan is er geen probleem verder toch?

En mensen waarvan het niet hen eigen smaak is: let een beetje op met wat je zegt.
Ik weet dat ik mezelf door mijn omgeving nogal onzeker kan voelen over mijn voorkeuren, ze willen het eigenlijk wel weten maar er ook wat van vinden, en omdat ze er niet bekend mee zijn ben ik degene die raar is en naar een psycholoog moet. Anders wil niet perse zeggen dat iemand niet spoort, geef iemand dat gevoel ook niet want dat is echt heel naar... :-[
SaschaFromJupiter schreef:
20-02-2018 13:30
Ik vraag me af waarom mensen hier zo onaardig op reageren? Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat het voor een ander niet anders kan zijn... Ik moet zeggen dat ik er ook altijd een fascinatie voor heb en het ook wel eens gedaan heb met fwb, maar ik zou zelf nooit het risico nemen om dit met een vreemde te doen. Of er chemistry is dat weet ik pas op het moment dat ik diegene zie en daardoor kan ik ook nooit iets beloven eigenlijk. Je kent elkaar niet door en door en kan daardoor elkaar verkeerd begrijpen of lichaamstaal nog niet goed lezen. Maar als het een succes ervaring was dan is er geen probleem verder toch?

En mensen waarvan het niet hen eigen smaak is: let een beetje op met wat je zegt.
Ik weet dat ik mezelf door mijn omgeving nogal onzeker kan voelen over mijn voorkeuren, ze willen het eigenlijk wel weten maar er ook wat van vinden, en omdat ze er niet bekend mee zijn ben ik degene die raar is en naar een psycholoog moet. Anders wil niet perse zeggen dat iemand niet spoort, geef iemand dat gevoel ook niet want dat is echt heel naar... :-[
We zijn echt niet alleen. We mogen van geluk spreken dat brandstapels en lynchen niet meer mogen. Het zegt meer over de bashers en de haters ;)

Ik was langere tijd FWB met haar beste vriendin waar ik ook dit soort spelletjes mee speelde.
SaschaFromJupiter schreef:
20-02-2018 13:30
Ik vraag me af waarom mensen hier zo onaardig op reageren? Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat het voor een ander niet anders kan zijn... Ik moet zeggen dat ik er ook altijd een fascinatie voor heb en het ook wel eens gedaan heb met fwb, maar ik zou zelf nooit het risico nemen om dit met een vreemde te doen. Of er chemistry is dat weet ik pas op het moment dat ik diegene zie en daardoor kan ik ook nooit iets beloven eigenlijk. Je kent elkaar niet door en door en kan daardoor elkaar verkeerd begrijpen of lichaamstaal nog niet goed lezen. Maar als het een succes ervaring was dan is er geen probleem verder toch?

En mensen waarvan het niet hen eigen smaak is: let een beetje op met wat je zegt.
Ik weet dat ik mezelf door mijn omgeving nogal onzeker kan voelen over mijn voorkeuren, ze willen het eigenlijk wel weten maar er ook wat van vinden, en omdat ze er niet bekend mee zijn ben ik degene die raar is en naar een psycholoog moet. Anders wil niet perse zeggen dat iemand niet spoort, geef iemand dat gevoel ook niet want dat is echt heel naar... :-[
Ik hou mijn voorkeuren dan ook lekker voor mijzelf. Ik vind dit een bizarre fantasie maar dat kan To net zo goed over mijn fantasieën vinden. Boeit verder niet maar als je zo een onderwerp op een forum gooit kan je verwachten dat niet iedereen ervan gecharmeerd is.
Bovendien geloof ik gewoon niet dat hij de date heeft doorgezet, maar dat mag de pret niet drukken en wens hem verder veel plezier met zijn topic
Rape fantasie is niet nieuw, of bijzonder. Het is zelfs een fantasie die vrij veel voorkomt (stond hij zelfs niet in een top 5 lijstje, volgens een bepaald onderzoek?) Anyway. Het bespreken met je directe omgeving is inderdaad taboe net zoals andere fantasieën. Logisch, zulke informatie geef je niet vrij aan een tante of oom. Als je dat wel doet en het vreemd vind dat mensen je gek vinden heb je inderdaad een psycholoog nodig. :lol: En de voornamelijke reacties waren dat het niet veilig was of handig. En dat was het ook niet. Ik denk dat zoiets altijd een slecht plan is om uit te voeren met een onbekend persoon. Fijn dat het goed ging, maar dit topic draait daar niet eens om. Dit topic draait om jou en jij geniet van alles reacties. Positief of negatief. Jij wil aandacht en bent een beetje omslachtig bezig die te krijgen. Je bent je hier zelf ook goed van bewust. Geniet anders na in stilte, en betrek ons niet in jouw seksualiteit.
Alle reacties Link kopieren
Beetje pijpen, beetje neuken. Wat een anticlimax zeg..
Alle reacties Link kopieren
Ach veel meer dan een simpel spelletje was dit toch ook niet?
Zij wist allang dat ze je ging pijpen en dat jij haar ging neuken nadat ze was vastgebonden. Ze gaf zelfs het startsein met die zin.
Ze voelde zich vast niet zo gedwongen, ze wilde maar wat graag die pik van je in haar mond en in haar flamoes.
Het zou soms misschien verstandiger zijn om niets te zeggen. Ik vind daarentegen dat mensen die liever negatief zijn aangepakt moeten worden. Je ziet de haters bij zo’n beetje alle topics.

Wat mijn narcisme betreft. Ik zit hier sinds nov 2013. In die tijd heb ik 634 keer gepost. Versus jouw 805 posts sinds juni 2017. Één vinger naar mij is vier naar jezelf Sereia ;)
BeerVanEenVent schreef:
20-02-2018 14:04
Ach veel meer dan een simpel spelletje was dit toch ook niet?
Zij wist allang dat ze je ging pijpen en dat jij haar ging neuken nadat ze was vastgebonden. Ze gaf zelfs het startsein met die zin.
Ze voelde zich vast niet zo gedwongen, ze wilde maar wat graag die pik van je in haar mond en in haar flamoes.
Ik heb wel wat dwang gebruikt: een paar tikken in haar gezicht en op haar billen. Een hand op haar keel. Verder waren het vooral verbale bedreigingen. Ik vond het idd. allemaal wel meevallen ;)

Er was al iemand die zei dat het geen rapeplay mag heten. Wat is dan de grens of wat zijn dan de voorwaarden?
KyloRen schreef:
20-02-2018 14:08
Het aantal berichten van iemand heeft niets te maken met narcisme.
KyloRen: 2044 posts sinds jan 2016. Ga zelf maar eens turven hoeveel daarvan negatief zijn.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
20-02-2018 13:38
We zijn echt niet alleen. We mogen van geluk spreken dat brandstapels en lynchen niet meer mogen. Het zegt meer over de bashers en de haters ;)

Ik was langere tijd FWB met haar beste vriendin waar ik ook dit soort spelletjes mee speelde.
Echt, hoe groot is dat bord voor je kop? Niemand die opkeek van jouw fantasie en dát “bashte of haatte” Jouw reacties daarentegen wel omdat je totaal geen benul hebt en doet alsof je dat wel hebt.
Aneso schreef:
20-02-2018 14:12
Echt, hoe groot is dat bord voor je kop? Niemand die opkeek van jouw fantasie en dát “bashte of haatte” Jouw reacties daarentegen wel omdat je totaal geen benul hebt en doet alsof je dat wel hebt.
Geef nou gewoon eens inhoudelijk antwoord. Was het nou wel rape play of niet? En wat is dan het verschil met een potje ruige sex?
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
20-02-2018 14:09
Ik heb wel wat dwang gebruikt: een paar tikken in haar gezicht en op haar billen. Een hand op haar keel. Verder waren het vooral verbale bedreigingen. Ik vond het idd. allemaal wel meevallen ;)

Er was al iemand die zei dat het geen rapeplay mag heten. Wat is dan de grens of wat zijn dan de voorwaarden?
Oh goed zo. Dat is wat ze wilde tenslotte. Dat je haar het gevoel gaf dat ze onder dwang zat. Dat is vrij lastig als ze tegelijk maar wat graag door je neukt wordt. Bij mij helpt het in zo'n geval dat ik een beer van een vent ben. Zo'n megalul voelt natuurlijk al snel alsof hij zich een weg naar binnen forceert.
Die tikken van jou zullen wel hebben bijgedragen. En verbaal kun je er van alles bij halen wat je vervolgens niet uitvoert. Dat is mooi, omdat je dan licht grensoverschrijdend kunt zijn en toch binnen jullie afspraken blijft.
Oeh deze users hebben zich helemaal gevonden in elkaar. Misschien kunnen de heren dit gesprek voortzetten via de pb?
BeerVanEenVent schreef:
20-02-2018 14:19
Oh goed zo. Dat is wat ze wilde tenslotte. Dat je haar het gevoel gaf dat ze onder dwang zat. Dat is vrij lastig als ze tegelijk maar wat graag door je neukt wordt. Bij mij helpt het in zo'n geval dat ik een beer van een vent ben. Zo'n megalul voelt natuurlijk al snel alsof hij zich een weg naar binnen forceert.
Die tikken van jou zullen wel hebben bijgedragen. En verbaal kun je er van alles bij halen wat je vervolgens niet uitvoert. Dat is mooi, omdat je dan licht grensoverschrijdend kunt zijn en toch binnen jullie afspraken blijft.
We hadden een strikt scenario waarin iedere stap omschreven was. Dit was uiteraard de beknopte versie.
We hadden ook duidelijke grenzen afgesproken. Desalniettemin voelde het heftig en behoorlijk echt. Uiteindelijk moet het een spel blijven. Dit was de uiterste grens van wat ik met een onbekende juffrouw zou doen.

Als ik vertel over die onderarm van jou gaat ze vast spijt krijgen :p
anoniem_191675 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 14:27
0.10% gewijzigd
Sereia schreef:
20-02-2018 14:21
Oeh deze users hebben zich helemaal gevonden in elkaar. Misschien kunnen de heren dit gesprek voortzetten via de pb?
Hater
max72 schreef:
20-02-2018 14:27
Hater
Puber.
Alle reacties Link kopieren
Felix_Urbexicus schreef:
20-02-2018 14:01
Beetje pijpen, beetje neuken. Wat een anticlimax zeg..
:zzz:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven