Eerste keer (ontmaagding)

20-02-2018 17:28 49 berichten
Naar aanleiding van het topic over ontmaagding van een braaf meisje, waarin iemand schreef dat de eerste keer meestal saai is, vroeg ik me af: hoe was jullie eerste keer?

Hoe oud was je?
Was het binnen een relatie of niet?
Wat vond je ervan?
En hoe wist je dat je er klaar voor was?
TO trapt af:

Ik was 17 en had sinds ongeveer een half jaar een relatie, dit was mijn 2e vriendje, Met de eerste was ik er nog niet aan toe, maar toen opeens wel. Voor mij was het belangrijk om zeker te weten dat het 'de ware' was (bleek het uiteindelijk niet te zijn, maargoed :roll: )

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet heel veel meer van herinner, behalve dat hij wel heel lief en voorzichtig was. Volgens mij vond ik het niet saai, maar het heeft ook geen blijvende indruk gemaakt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Waren nog aan het daten, had een relatie toen ik hem leerde kennen maar dat heb ik afgerond omdat ik hem leuker vond. Was heel snel, na paar keer afspreken. Ik was 15 of net 16 en het was absoluut niet saai.
Ik was godverdomme 23 en het was niet leuk
badmeester schreef:
20-02-2018 17:46
Ik was godverdomme 23 en het was niet leuk
Wat rot. :-(
16, binnen een 'relatie' (duurde 3 maanden) en vond het maar branderig voelen. Oh, en ik deed het omdat mijn beste vriendin ook al ontmaagd was dus ik wilde ook. :facepalm:

Het was niet vreselijk, maar echt fantastisch nu ook niet bepaald. Maar echt zo rooskleurig als men schetste in films was het toch nooit geworden. Het is nu eenmaal niet zo comfortabel de eerste keer.

Gelukkig nu een heel fijne partner waar het vanaf het eerste moment geweldig mee klikt in bed! 8-) :heart:
Ik was 15 en het was met mijn eerste vriendje, geen idee hoe lang ik verkering had. Ragde hem zo naar binnen. Vond ik niet zo fijn.

Achteraf dacht ik “nou is dit het nou?”

En tot op de dag van vandaag vind ik sex een overschat iets.
21 in een bordeel in Duitsland, ging voor geen meter en was vooral genant..
Klaar was ik er zeker niet voor, duurde ook flink wat jaren voor de 2e keer daarna.
Ik was 18 en volgens mij waren we 2 maanden samen. Ik was te zenuwachtig en te onzeker om er van te genieten. Ik voelde wel dat ik er klaar voor was. Nu bijna 19 jaar later zijn we nog steeds samen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Saai is het het juist woord... Maar vooral heel kort :rofl: (lees: 3 seconden)

Ik was 18 en we hadden geen relatie op het moment dat we het deden. Ik hechtte niet persé veel waarde aan de eerste keer maar ik was eerder gewoon geen leuke jongen tegengekomen. Achteraf vind ik het toch wel een leuk/bijzonder idee dat we elkaars eerste waren.

Snel na de seks liep het toch uit op een relatie en we zijn nog steeds samen :)
19. Bij mij thuis, op mijn kamer. Ik wilde al een tijdje maar ze hield al maanden de boot af. Toen het voorbij was (dwz; ik was klaargekomen) zei ze dat ze niet zo snel meer wilde. Ik schrok me rot! Ik zag mezelf al wéken moeten wachten voordat we het weer zouden doen. Gelukkig bedoelde ze dat ze eerst opgewarmd moest worden voordat ik kon binnendringen.

Wist ik veel.

Het heeft wel indruk gemaakt. Het is mijn favoriete hobby sindsdien.
Alle reacties Link kopieren
Negentien geloof ik. Overigens meende ik onlangs op de radio te horen dat de gemiddelde leeftijd onder de huidige jeugd ongeveer 18,5 jaar is. Weet niet of het de nederlandse jeugd was (of europees) en zelfs niet of ik het wel goed hoorde. Maar ik keek ervan op en dacht dat het eerder 15 jaar was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik was 17. Net in eerste serieuze relatie, we waren ontzettend verliefd en we wilden allebei heel erg graag.
Maar wat een ongemakkelijke en saaie ervaring was dat zeg. Maar oefening baart kunst gelukkig. ;-D
Absoluut één van mijn favoriete bezigheden.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 en weet er niks meer van, hoe gek is dat!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 en waren bijna een half jaar samen. Hij was voorzichtig maar door de spanning van mijn kant was het voor mij niet heel bijzonder. Zijn niet langs samen gebleven daarna maar het was opzich een prima beslissing. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het zou zijn. Inmiddels is het wel veruit mn favo hobby en alleen maar genieten.
Ik was 18.
We hadden een half jaar verkering en hij stond op een jongerencamping. Ik zocht hem op met een vriendin en een uur later doken we de tent in. Ik vond het wel wat, voelde me ook heel stoer😂. Hij was lief en hield goed in de gaten of ik het fijn vond.

Nu 28 jaar later nog steeds😊.
'16, met een ONS van 30. Hij durfde eigenlijk niet omdat ik nog zo jong was, maar uiteindelijk ging hij toch voor de bijl :proud: . En ik moet zeggen, hij was heel lief. Trok alles uit de kast om mij een leuke ervaring op te laten doen en het is hem gelukt.

De tweede keer met een 'maagd' van 18 was dan weer een beetje een domper :rofl:

Oh,en hoe ik wist dat ik er klaar voor was? Ik was verdomme zestien en dan werd het toch wel eens tijd om echt te neuken :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 en vlak voordat hij bij me binnen kwam vraag ik nog heel verlegen "je houdt toch wel van me?". Inmiddels alweer ruim 30 jaar samen, tis nog steeds lekker maar van de eerste keer had ik ook meer verwacht, romantische tut die ik was.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste keer was geweldig:

Superstrenge ouders, dus pad na een jaar relatie 1e keer. Wel al alles gedaan behalve ‘het’. Hierdoor ging het superrelaxed en was het echt genieten.
badmeester schreef:
20-02-2018 17:46
Ik was godverdomme 23 en het was niet leuk
Waarom niet?
Ik vind het wel bijzonder dat er toch nog aardig wat mensen zijn die nog bij hun eerste sekspartner zijn... Ik had dat zelf ook graag gewild, maarja, eerste bleek toch niet 'de ware' te zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 16 en zo superverliefd! Nu 18 jaar later nog steeds samen. Eerste keer was romantisch. Hij was zo lief, met de jaren wordt t nog beter ❤️
Alle reacties Link kopieren
Jeetje inderdaad veel mensen die nog samen zijn met hun eerste partner! Ik had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn. En lang ook al!! Daarbij stelt mijn relatie van bijna 3 jaar niks voor
Alle reacties Link kopieren
21, op een camping op Schiermonnikoog, in de tent. Ik bakte er niks van, maar ze was erg lief voor me. De volgende dag gelukkig wel. En nog eens, en de dag daarna... En ze is nu mijn vrouw, 27 jaar na dato...
Fate is just the weight of circumstances
Ik sta er ook van te kijken eerlijk gezegd! Leuk om te lezen!

Maar ben zelf blij dat ik nog wat rondgescharreld heb, mijn huidige exemplaar is veel leuker en veel beter in bed dan mijn eerste. :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven