Een simpele app of manier voor een one-night-stand / seksdat

21-02-2018 15:32 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Allereerst; ik ben een single man van 28 jaar. Heb jaren een relatie gehad en nu blij met mn single zijn. Druk met werk en prive leven.

Maar natuurlijk mis ook ik de seks. Laten we eerlijk zijn. Op sommige dagen meer dan de ander.
Er zijn al wat topics voorbij gekomen over dit onderwerp maar wat ik vooral lees zijn meningen en commentaren. Ik denk dat er veel meer mannen zijn die zich dit afvragen; zijn er nou goede apps of sites waar je gewoon simpel kan aangeven ik heb zin in dit en dat, zonder poespas en waarbij je simpel en snel een meisje/vrouw kan vinden die dit ook wil?

De bekende websites waar je tegen betaling het misschien kan regelen ken ik; maar die zijn vaak niet ‘echt’ en trekken alleen maar geld uit je.
Heb je geen app waarbij je aangeeft wie je bent, waar je woont en wat je wilt en er snel op gereageerd kan worden?

Oh ja: de antwoorden van kroeg ofso weet ik... ik vraag me bovenstaande oprecht af!
anoniem_364983 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:34
Reden: Aanvulling
16.27% gewijzigd
Second Love?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Omdat er op zulke sites veel meer mannen dan vrouwen zijn. Dus snel iets vinden, kleine kans.
Naar de hoeren gaan is te duur voor je?
kippetje29 schreef:
21-02-2018 15:32
Second Love?
Je promoot vreemd gaan?
Tinder
Je wilt dus seks en op je wenken worden bediend? Dan zul je toch echt van betaalde diensten gebruik moeten gaan maken.
Ik weet niet of er hoeren zijn met een app.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-02-2018 15:33
Je promoot vreemd gaan?
Als single die alleen seks wil is second love vrij ideaal hoor.
Hamsterweken schreef:
21-02-2018 15:38
Naar aanleiding van dit topic zal je inbox weldra volstromen met hitsige berichtjes van gewillige vrouwen.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tinder

Op jouw leeftijd wordt zoeken naar meisjes toch een beetje pedo.
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook Tinder zeggen
Fauna69 schreef:
21-02-2018 15:36
Je wilt dus seks en op je wenken worden bediend? Dan zul je toch echt van betaalde diensten gebruik moeten gaan maken.
Waarom?
Zat vrouwen die een scharrel hebben.
Voor gays heb je Grindr en dat is puur voor seks. Zoiets bedoelt TO denk ik maar dan voor hetero's. Ik zou denken dat Tinder dan t meest in de buurt komt?
Alle reacties Link kopieren
Tinder is niet meer wat het geweest is. Vroeger was het inderdaad ideaal.

Nee... pedo is onzin. Met meisjes bedoel ik meiden; sorry als ik dat verkeerd neergezet hebt ;)

Ik wil niet op mn wenken bediend worden; en wees eerlijk? Of is iedreen zo hypocriet door net te doen of ze dit niet zelf zouden willen?
Ik zou gewoon een app of site willen waar je gratis een oproepje neerzet en mensen kunnen reageren. Je afspreekt; kletst; seks hebt en daarn verder gaat!
Alle reacties Link kopieren
Tinder, Secondlove, Badoo. Je zult er als man wel positief uit moeten springen aangezien er veel meer mannen dan vrouwen actief zijn in het seksdatingcircuit. Het is net als in het echte leven eigenlijk.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Bestaat dat nog Badoo?
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
21-02-2018 15:45
Bestaat dat nog Badoo?
Ja :O
Alle reacties Link kopieren
Dordrecht89 schreef:
21-02-2018 15:43

Ik wil niet op mn wenken bediend worden; en wees eerlijk? Of is iedreen zo hypocriet door net te doen of ze dit niet zelf zouden willen?
Ik zou gewoon een app of site willen waar je gratis een oproepje neerzet en mensen kunnen reageren. Je afspreekt; kletst; seks hebt en daarn verder gaat!
ik denk dat het iets is, dat vooral mannen aanspreekt. werkelijk al mijn homoseksuele vrienden zitten op Grinder (ja, ook degenen in een relatie).
En voor hetro-mannen is het lastiger, vandaar dat voor zo´n sexuele ´dienst´ dan vaak betaald moet worden. Kwestie van vraag & aanbod.
Moiren’ schreef:
21-02-2018 15:42
Waarom?
Zat vrouwen die een scharrel hebben.
Zeker. Niks mis met een scharrel of ons. Maar TO brengt het alsof hij een soort van aanvinkmenu zoekt:
pijpen: nee
aftrekken: ja
vingeren: ja
neuken: ja

Dat lijkt mij niet de manier om een scharrel/ons/fwb te vinden. Een betaalde dame zal eerder bereid zijn een rijtje wensen in te willigen. Vandaar mijn reactie.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tindergeheim.nl/beste-datin ... nederland/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.datingsites.nl/datingsites/dating-apps
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-02-2018 15:45
ik denk dat het iets is, dat vooral mannen aanspreekt. werkelijk al mijn homoseksuele vrienden zitten op Grinder (ja, ook degenen in een relatie).
En voor hetro-mannen is het lastiger, vandaar dat voor zo´n sexuele ´dienst´ dan vaak betaald moet worden. Kwestie van vraag & aanbod.
Ik heb indertijd via Secondlove en Badoo wel leuke contacten opgedaan. Tinder bestond toen nog niet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Nee dan breng ik dat verkeerd.

Ik bedoel het totaal niet op die manier. Ik zou het namelijk ook fijn vinden als je soort van klik hebt, kan lachen met elkaar maar toch afstand hebt in de zin van; we doen het gewoon lekker voor de seks meer niet!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs dieren vertonen meestal toch meer plichtplegingen voor ze erop mogen duiken. Er moet een dansje worden gedaan, een mooi nest worden gebouwd, een visje worden gegeven.

Dus het komt me wel erg zakelijk (lees onaantrekkelijk) over.

Maar blijf dromen. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven