Verliefd docent avondonderwijs

22-02-2018 19:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik zit met een moeilijke situatie en ik zou graag horen van jullie wat jullie zouden ondernemen in deze situatie.

Ik volg sinds dit jaar volwassenonderwijs in avondschool. Sinds een paar maanden is de vaste docent ziek en hebben we een vervangster. Binnenkort komt de vaste docent terug.
Nu ben ik gedurende die paar maanden les van de vervangster echt heel verliefd op haar geworden. Ik ben zelf een vrouw, half de 20. Zij heeft dezelfde leeftijd. We zijn allebei single.

Nu is het probleem dat ik niet zoveel lessen meer van haar zal krijgen. En ik kijk heel erg op tegen dat moment. Ik heb het gevoel dat ik graag iets met mijn gevoel wil doen, maar ik weet niet wat. Ik weet namelijk niet of zij hetero is of niet en ik wil mij ook niet belachelijk maken en nog gewoon naar deze school kunnen gaan zonder vervelende situaties in de toekomst (want zij blijft natuurlijk ook gewoon lesgeven daar).
We zijn vrienden op facebook, maar dat is ze met nog leerlingen. Voor de rest hebben we enkel nog maar over de inhoud van de cursus gepraat met elkaar, nooit over iets anders. Voor mij hoeft er niet per se iets van relatie uit te groeien, gewoon vrienden zou ook al geweldig zijn (en dan meer dan enkel facebook). Maar ik weet 6 hoe ik dit zonder forceren in de juiste richting duw. En of ik dat wel moet doen ..Help mij met goeie raad aub :-)
Alle reacties Link kopieren
"Voor mij hoeft er niet per se iets van relatie uit te groeien, gewoon vrienden zou ook al geweldig zijn (en dan meer dan enkel facebook)."

En dus zet je dit op de sekspijler :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Heb je het voel dat ze jou ook leuk vindt? Of iets meer dan dat?
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, dream on.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wist niet goed onder welke pijler ik het anders moest zetten :-p

Yasna: niet speciaal ... ze doet tegenover mij gewoon zoals tegenover alle andere studenten ...
Alle reacties Link kopieren
Elie3 schreef:
22-02-2018 20:23
Ja ik wist niet goed onder welke pijler ik het anders moest zetten :-p
ach, Relaties misschien, noem maar wat ;-)
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
-Dromen: waar droom je van? Je zegt dat je verliefd bent, zet het op de sexpijler, die dromen, dat zal wel lukken om die voor de geest te halen. Devalueer/downgrade deze niet! Het is de motor.
- Denken: denk na. FB kun je zien of ze bij info geinteresseerd is in mannen/vrouwen/beide? Wat weet je verder van haar? Vorige relaties? Je hebt haar meegemaakt, wat viel je op? De stap van dromen naar denken is belangrijker omdat er dan een stuk realiteit in gaat zitten.
- Doen: wat levert het denkresultaat je op? Nodig haar uit voor een kopje koffie, stuur haar een berichtje. Naarmate je meer en persoonlijker contact hebt, kun je afwachten wat je "terugkrijgt". Als dat ook persoonlijker en meer is, kun je door en het contact langzaam intensiveren. Je merkt wel of er een "klik" is door dit te doen. Blijf checken in de communicatie en lichaamstaal om op dezelfde golflengte te blijven.
- seksen kan, maar hoeft niet. Ik zou dat eerst even afstemmen ;)
Alle reacties Link kopieren
Dan wacht je tot je je avondopleiding hebt afgerond en daarna stuur je haar een berichtje via Facebook.


Of je stuurt haar een berichtje via Facebook dat je het jammer vind dat ze de lessen niet meer kan vervangen.

Of....
Je kijkt haar gewoon wat langer aan en kijken of ze dit ook bij jou doet.
Langer aankijken met een flirterige blik :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Elie3 schreef:
22-02-2018 20:23
Ja ik wist niet goed onder welke pijler ik het anders moest zetten :-p

Yasna: niet speciaal ... ze doet tegenover mij gewoon zoals tegenover alle andere studenten ...
Wat ecam2015 al zegt, kijk haar aan met een flirterige blik. Of maak haar duidelijk dat je haar leuk vindt. Door wat langer te kijken, door te vragen hoe haar weekend was, door te zeggen dat je het leuk vindt dat je les van haar hebt, door te zeggen dat haar haar leuk zit. Enzovoort.

Hoe lang duurt het nog voor je opleiding klaar is?
Je zou kunnen wachten tot je je opleiding hebt afgerond. Als dat te lang duurt, kun je wachten tot je geen les meer van har hebt en het dan tegen haar zeggen.

Ik hoop voor jou dat het wederzijds is. :love:
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
22-02-2018 20:18
"Voor mij hoeft er niet per se iets van relatie uit te groeien, gewoon vrienden zou ook al geweldig zijn (en dan meer dan enkel facebook)."

En dus zet je dit op de sekspijler :proud:
'gewoon befvrienden' misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven