Kleinere lul dan m'n vrienden

22-02-2018 23:16 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen keer was ik met mijn 2 beste vrienden aan het indrinken en we deden een drankspel met opdrachten er aan gebonden. Ik en mijn andere vriend verloren en moesten tegelijk onze broek naar beneden trekken. Dit deden we, het was namelijk gezellig en we waren onder invloed. Op het moment dat we allebei met onze broek in onze enkels zaten en naar elkaars piemel keken viel wel heel erg op dat die van mij aardig klein was en die van hem best groot. En toen schoten allebei mijn vrienden in de lach.
Maar ik voel me er nu best onzeker over wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou proberen hem uitterekken
Alle reacties Link kopieren
Drie kilo eraan hangen en de eerste 6 weken zo rondlopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nogmaals vergelijken als ie omhoog staat? Ik prefereer trouwens klein over groot
Hier topics zoeken van hoe zwaar klote het is om een grote lul te hebben
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
22-02-2018 23:22
Hier topics zoeken van hoe zwaar klote het is om een grote lul te hebben
Beer van een vent is on his way!
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh beer zijn advies komt eigenlijk vaak neer op zoek een zo klein mogelijk vrouwtje zodat je lul groter lijkt
.
anoniem_212431 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 23:28
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt groeiers en bloeiers. Bloeiers hebben een grote piemel die in stijve toestand enkel hard wordt. Groeiers hebben een kleine piemel die groot en stijf wordt in stijve toestand. Dat jij nu een kleinere piemel hebt laten zien betekent dus niks.

Ik snap natuurlijk wel dat je je klote voelt. Als ze nog over uw piemel beginnen na dit 'incident' heb je wel kinderachtige vrienden die ik zou inruilen voor andere.
Enn schreef:
22-02-2018 23:24
Beer van een vent is on his way!
Afbeelding
:rofl:
Enn schreef:
22-02-2018 23:23
Afbeelding
:rofl: en dan die beer erachteraan.. u is lekker op dreef :D

TO: :there:
Alle reacties Link kopieren
Maar... In de topictitel staat vrienden. Wanneer heb je met de rest vergeleken dan? Want in het verhaal vergelijk je slechts met één vriend.
Mind the gap
Framberry schreef:
22-02-2018 23:27
Oh beer zijn advies komt eigenlijk vaak neer op zoek een zo klein mogelijk vrouwtje zodat je lul groter lijkt
Vooral haar kont moet niet te groot zijn, praktisch gezien.
Alle reacties Link kopieren
Veel spruitjes eten, daar groeit hij van.
ik geef mn bek ook maar een douw
Goed kauwen zodat het voedsel gelijkmatig in je bloed komt.
Alle reacties Link kopieren
Het doet er vooral toe wat het formaat in volle glorie is toch? Op de manier vergelijken is maar slappe hap.
Alle reacties Link kopieren
Met een touwtje een baksteen eraan hangen.

Of doen zoals deze Mexicaan, 48 centimeter.

http://www.womenshealthmag.nl/Love-Life ... ter-wereld
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja zo gaan die dingen he, t is gezellig en voordat je het weet gooi je allemaal je lul op tafel. De average vrijmibo. Maar dan....dan sluipt de twijfel en de vergelijking dichterbij en na die tijd is de vrijmibo nooit meer hetzelfde. Zo jammer en daarbij mag je die kroeg ook vaak niet meer in...
Wat is het leven toch ingewikkeld soms.
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu voor jou TO.
Je zult het niet geloven, maar zelfs ik had ooit een kleine. Dat was zo'n beetje tot mijn 6e jaar. Daarna heb ik steevast de grootste gehad in zulke situaties als dat jij beschrijft.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb altijd erg van pruimen gehouden. Sinds die jonge leeftijd toen de groei tussen mijn benen fors inzette, heb ik enorm veel pruimen gegeten.
In ieder geval behoorlijk veel meer dan de gemiddelde man, en zie hier: ik ben behoorlijk veel groter dan de gemiddelde man. Er zou maar eens een verband zijn...? Dan heb jij de geheime sleutel tot groei in handen. Doe er je voordeel mee. Je hebt niks te verliezen
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb jij wel de grootste kleine teen, wie weet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Of zijn je daden groot.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
BeerVanEenVent schreef:
23-02-2018 08:56
Wat sneu voor jou TO.
Je zult het niet geloven, maar zelfs ik had ooit een kleine. Dat was zo'n beetje tot mijn 6e jaar. Daarna heb ik steevast de grootste gehad in zulke situaties als dat jij beschrijft.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb altijd erg van pruimen gehouden. Sinds die jonge leeftijd toen de groei tussen mijn benen fors inzette, heb ik enorm veel pruimen gegeten.
In ieder geval behoorlijk veel meer dan de gemiddelde man, en zie hier: ik ben behoorlijk veel groter dan de gemiddelde man. Er zou maar eens een verband zijn...? Dan heb jij de geheime sleutel tot groei in handen. Doe er je voordeel mee. Je hebt niks te verliezen
En in het onwaarschijnlijke geval dat het niet werkt, heb je in elk geval een probleemloze stoelgang.
dubbel...
Misschien lachtten ze omdat het ongemakkelijk was?
Of omdat jullie beiden in jullie pielemuis stonden?

Mijn ex was groter..ach dat deed meer pijn..was minder leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven