Ik ken me zelf niet meer

26-02-2018 21:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets raars. In het verleden maakte het me niets uit. Nu ben ik naast iemand waar ik maar verliefd op blijf. Echt geweldig. Ik maak me alleen gek in mijn hoofd. Hoe veel partners heeft ze gehad. Wat doet ze. Is ze nog wel eens in contat met andere mannen ..enz?... ik val haar er niet mee lastig... maar merk dat ik er onzeker van wordt. Sexueel is het mooi. Echter onzekerheid is er wel. Nogmaals .. val haar hier mee lastig .. ben niet ziek ...h lol. Maar hoe kom ik van die onzekerheid af? Help .. groeten van een verliefde man.
Niet zo zeuren, vertrouwen of vertrekken...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat er een beetje bij hoort als je echt verliefd bent..! ook mooi toch
als het goed voelt tussen jullie, focus je daar op en geniet ervan
Die onzekerheid hoort er denk ik een beetje bij en zal vast minder worden mocht jullie relatie een duidelijkere vorm aanneemt
Want jullie zijn nog niet 'officieel' een stel leidt ik uit je bericht af?
Als je zo verliefd blijft en zij ook op jou, is dat misschien een mooie volgende stap en ben je vast ook wat zekerder :)
Alle reacties Link kopieren
Windt het je op? Want dat hebben sommige mannen ook.
Geniet van dat je zo verliefd op haar bent. Het is ook wederzijds? Nou, dan is dat dubbel genieten!

Je kan je onzekerheid op een positieve manier inzetten door haar blijk te geven van hoe geweldig je haar vind, dat je zo innig hoopt dat zij hetzelfde voelt voor jou.
Elkaar de leukste, liefste en lekkerste vinden, dat is NU aan de orde.
Geen energie stoppen in de spoken van het verleden maar genieten van het leven /de liefde NU.


Go for it.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook eens gehad: en ik deed het fout waardoor ik weet wat je schrijft.
Wat je ervaart is dat zij zelfverzekerder is dan jij, beter dan jij, meer gezien, meer lekker in haar eigen lijf, krachtig, slim etc. Jouw meerdere (vrouwen zijn zowiezo de meerdere van de man).

Daar kan je twee dingen mee doen. in je eigen hoofd blijven of eruit knallen en leiden en de man zijn die ze straks nodig heeft in de volgende fase van je relatie.
Korte termijn tips: ga twee keer per week sporten of neem haar mee naar een restaurant welke jij gekozen heb, organiseer, regel, etc. Een pik heeft ze al gehad dus de meerwaarde zit 'm niet daarin. Man up brother, op een harmonieuze, slimme, eerlijke manier met haar respecterend op alle vlakken.
Alle reacties Link kopieren
Hier kessel. Update! Ten eerste dank je wel. Zo lief van jullie de tips.

We zijn wat verder. Ook de verliefd houdt gewoon aan. Ook zij toonde zich open en stelde zich soms aanhankijk op. We zij n aan elkaar gewaagd maar positief. Nogmaals dank jullie wel. Het gaat goed en ik voel me lekker naas haar in balans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven