Hoe meer van een kleinere piemel genieten?

14-03-2018 15:27 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date since kort een hele leuke man. Echt husband material, en ontzettend knap. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik aardig teleurgesteld was toen ik zijn piemel zag. Iedereen zegt wel dat "size doesn't matter" bla bla bla... maar uit eindelijk wilt iedereen goede sex. En als hij in mij zit, doet het mij niet veel. In het verleden kwam ik altijd klaar door penetratie, maar bij hem lukt het gewoon niet. We hebben het al besproken, en hij vind het ook erg rot dat hij mij niet kan bevredigen zoals ik gewend ben. Heeft iemand misschien tips of ervaringen hoe meer te genieten van een kleinere penis? Liefs!
je kunt een courgette uithollen en die eromheen schuiven.
Niet iedereen past sexueel goed bij elkaar. Als je er nu al geen plezier aan hebt gaat dat alleen maar erger worden.

Over welke afmetingen (lengte en breedte) hebben we het eigenlijk?
Fauna69 schreef:
14-03-2018 15:31
je kunt een courgette uithollen en die eromheen schuiven.

Nou zeg, doe niet zo raar.
To stelt toch een normale vraag? Wees blij dat ze haar leuke date niet zomaar aan de kant zet omdat het formaat van zijn penis haar niet bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Tja take it ie leave it, ik heb ook wel eens een relatie gehad met iemand met een kleintje, en het blijft een gemis, wat je ook doet.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
14-03-2018 15:34
Niet iedereen past sexueel goed bij elkaar. Als je er nu al geen plezier aan hebt gaat dat alleen maar erger worden.

Over welke afmetingen (lengte en breedte) hebben we het eigenlijk?
12 centimenter en 3 cm dik. En dan in harde toestand
Alle reacties Link kopieren
Goh, heb je er al een centimeter bij gepakt?
ik geef mn bek ook maar een douw
pussycatgirl schreef:
14-03-2018 15:36
12 centimenter en 3 cm dik. En dan in harde toestand
Shit ja, dat is wel een kleintje.
Jullie zullen vast alle standjes al geprobeerd hebben.
Niemand hier kan je verder helpen. Je moet het er mee doen. Als hij beseft dat hij jou niet seksueel kan bevredigen, dan staat hij misschien wel open voor het idee van een minnaar. Die jou af en toe net dat beetje extra kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Maar voelt hij jou wel dan?
Volgens mij heb ik in een erotiek-shop eens een penisvergroter gezien.
Niet zo een oprek-apparaat maar een omhulsel waar je penis in gaat zodat ie groter is.
ouwewijsneus schreef:
14-03-2018 15:45
Volgens mij heb ik in een erotiek-shop eens een penisvergroter gezien.
Niet zo een oprek-apparaat maar een omhulsel waar je penis in gaat zodat ie groter is.
Google: penis sleeve
Alle reacties Link kopieren
pussycatgirl schreef:
14-03-2018 15:36
12 centimenter en 3 cm dik. En dan in harde toestand
Lengte is best gemiddeld hoor. Maar 3 cm omtrek of wat? Dat kan bijna niet...
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
14-03-2018 15:56
Lengte is best gemiddeld hoor. Maar 3 cm omtrek of wat? Dat kan bijna niet...
12 centimeter gemiddeld?
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
14-03-2018 15:56
Lengte is best gemiddeld hoor. Maar 3 cm omtrek of wat? Dat kan bijna niet...
Dat is een rietje :O
Dit is mijn motto
Is idd een korte en vooral smal ook nog...... ik zou gewoon even verder zoeken!
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
14-03-2018 16:00
12 centimeter gemiddeld?
13 zoiets, las ik laatst!
Alle reacties Link kopieren
of je belt die beervaneenvent ff. die schijnt nogal een aardige knots te hebben hangen.......beervaneenvent...kom er maar in. woehahahaha...kom er maar in...Maar goed, dan doe je de liefdevolle dingen met die gozer met dat kleine apparaatje en de andere dingen met die beer
PutNavel schreef:
14-03-2018 16:06
of je belt die beervaneenvent ff. die schijnt nogal een aardige knots te hebben hangen.......beervaneenvent...kom er maar in. woehahahaha...kom er maar in...Maar goed, dan doe je de liefdevolle dingen met die gozer met dat kleine apparaatje en de andere dingen met die beer
Oeps die heeft helaas een ban, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
https://www.gezondheidsnet.nl/seks-en-s ... n-je-penis
Alle reacties Link kopieren
Bij een echt leuke man zou ik over zijn formaat heenstappen, nah figuurlijk dan.
Ik zou het wel belangrijk vinden dat hij flink bedreven is qua skills, vingers, mond. En als hij dan ook nog eens niet anti speelgoed is dan zou hij gerust mijn man kunnen zijn. Een kleine pik heeft ook voordelen, hij past helemaal in je mond en anale seks is nooit een probleem.
Het vraagt gewoon een wat creatiever bedgebeuren.

(ik vind het overigens bizar dat je zijn maten exact weet, ik hoop dat hij ze zelf aan je heeft doorgemiespeld?)
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten in cm's hoe groot die van mijn man is. Dat ga je toch niet opmeten?
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
14-03-2018 16:08
Oeps die heeft helaas een ban, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Oh echt? Een permaban of een tijdelijke?
Begon net een beetje aan m te wennen....
...
TO er zijn genoeg standjes die gaan om diepe penetratie. Zoek die eens op en probeer.
En verder zijn er natuurlijk allerhande vibrators verkrijgbaar die je gebrek aan een grote penis kunnen wegnemen. Of juist eentje die meer in de buurt komt van je vriend zodat je ook alleen kan uitproberen op welke manier je daar het meeste plezier van hebt
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
14-03-2018 16:08
Oeps die heeft helaas een ban, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Beer??!! :O
Dit is mijn motto
Rooss4.0 schreef:
14-03-2018 16:09
Oh echt? Een permaban of een tijdelijke?
Begon net een beetje aan m te wennen....
Maar een dagje en putnavel helpt ons om hem in die tijd niet te vergeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven