Lage libido vriend

19-03-2018 00:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
degeleparaplu wijzigde dit bericht op 23-03-2018 14:41
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neem een dildo erbij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik herken je verhaal en heb op een ander topic hier op gereageerd. Het is te laat om er nu op in de gaan (ik moet echt gaan slapen) maar geloof me: je bent niet alleen en het ligt echt niet aan jou en of je wel/niet aantrekkelijk bent!
Een laag libido komt vaker voor bij mannen dan je denkt. Er ligt, ook onder mannen zelf, een groot taboe op. Maar het is niet abnormaal! (Ook voor hem fijn om te weten misschien.)

Het loont wel om het gesprek eens aan te gaan met de huisarts (eerst jij alleen en als hij er voor openstaat, eventueel samen). Ik doel dan niet op een oplossing voor zijn lage libido maar meer psychisch geruststelling te krijgen dat het okay is, of eventueel een doorverwijzing te krijgen naar een psycholoog voor een stukje relatietherapie. Als de verwachtingen hierin anders zijn, is het wel goed dit gesprek aan te gaan. Als vrouw voelen wij ons snel afgewezen. Dat zal hij moeten leren begrijpen en samen zul je moeten zoeken naar vormen van intimiteit of waardering waardoor jij je wel voldoende geliefd en gewaardeerd, etc, voelt.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in lage libido’s. Er is gewoon niet genoeg aantrekkingskracht.
beetjegek schreef:
19-03-2018 06:51
Ik geloof niet in lage libido’s. Er is gewoon niet genoeg aantrekkingskracht.
Denk je dat echt? Nooit over nagedacht op die manier. Zou kunnen natuurlijk. Ik ga daar over nadenken!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-03-2018 01:13
Neem een dildo erbij.
Dit vind ik zo'n dooddoener...
TO heeft een probleem met het verschil in libido en dat is niet oplosbaar met een speeltje voor erbij

TO: ik denk wel dat dit probleem niet vanzelf weg gaat. Ik ben zelfs bang dat het alleen maar meer een stempel zal gaan drukken op jullie relatie. Als je ermee kunt leven, dan accepteren. Zo niet, dan moet je zonder hem verder en iemand zoeken die een gelijkwaardige sexdrive heeft
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Klote dat je niet tevreden bent met hoe vaak jullie seks hebben. Weet jullie wel wat de ander opwindend vindt? En is de seks tussen jullie ook goed?

Het verneukeratieve in jouw verhaal is dat je jouw onzekerheid sterker laat wegen dan zijn verklaring.
Waarom ga je de oorzaak bij jezelf zoeken?

Ik weet natuurlijk niet hoe zo'n gesprek tussen jullie gaat, maar probeer het vooral zo te bespreken dat hij gaat zien hoe groot het probleem voor je is (wat de gevolgen zijn die jij ondervindt).
Voor hem kan het meevallen hoe erg het is, maar voor jou is het een probleem en het is jullie relatie dus voor beiden werk aan de winkel.
Probeer hem uit te leggen waarom het voor jou zo'n probleem is en stel hem voor om er samen (eventueel met hulp) iets aan te doen. Dan zullen jullie namelijk ook samen moeten kijken waar de verschillen zitten in hoe een bevredigend seksleven eruit ziet. En hoe jullie toch dichter naar elkaar kunnen komen om de meeste ideale situatie te creëren.
Alle reacties Link kopieren
.
degeleparaplu wijzigde dit bericht op 23-03-2018 14:42
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven