Wat kan de reden zijn dat een vrouw niet gebeft wilt worden

25-03-2018 21:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Bovenstaande vraag wil ik jullie stellen om mogelijke redenen te inventariseren waarom mijn brouw niet gebeft wil worden.

Ik heb het soms bij haar gedaan en vind het heerlijk om te doen. Vooral omdat ze er lekker opgewonden van wordt en makkelijk klaarkomt.

Nu wil mijn vrouw het al jaren liever niet maar laat me soms mijn gang gaan. Onlangs hadden we het er weer over. Ze wist niet goed waarom ze het niet wilde. Heel gek maar ik denk echt dat ze het zelf niet zo goed weet. Ik vind dat op zich niet zo erg ook omdat ze me wel graag en lekker pijpt en er genoeg andere manieren van seks zijn.

Nu heeft ze altijd veel blokkades gehad op het gebied van seks. Schaamte en schuldgevoel spelen daarbij een rol. De blokkades worden steeds minder en de seks is nu vaak en goed en we kunnen het er inmiddels prima over hebben al tast ik nog altijd af hoe open ik kan zijn over onze seks; vroeger was het een behoorlijk taboe namelijk.

Nu heeft mijn vrouw wel eens gezegd dat ze haar vagina vroeger niet mooi vond. Inmiddels lijkt dat voorbij.

Wat betreft pijpen: tot enkele maanden geleden deed ze dat heel zelden en als ik het vroeg raakte ze geïrriteerd. Toen we het 3 maanden geleden daarover hadden zei ze ineens: “ik vind pijpen eigenlijk helemaal niet vervelend om te doen.” De hemel ging voor me open. Maar ik had wel zoiets van hè?! Zelf komt mijn vrouw er ook niet uit. Ze zegt dat ze anders tegen seks aan is gaan kijken. Ze staat er veel opener in. Iemand een idee of suggestie waar zo’n omslag bij een vrouw vandaan komt?

Omdat ik de seks met mijn vrouw aan het herontdekken ben en alles minder verkrampt en opener wordt, wil ik er toch achter komen wat haar nog blokkeert bij het beffen en hoe dat zit. Of moet ik het laten rusten? Ik vind de seks prima zo. Dat is het probleem niet en zij ook. Dus echt urgent is het niet maar het houdt me bezig.

Nou ja hierboven staat zo’n beetje de relevante info denk ik:
Wie heeft een idee / suggestie waardoor:
1 Het plots willen pijpen komt
2 ze niet gebeft wil worden

Alvast bedankt
Ik zou je tig mogelijke redenen kunnen geven,
Maar ik vind echt dat je samen met je vrouw moet ontdekken of jullie dit op kunnen lossen.
Aandringen is meestal de beste manier om ervoor te zorgen dat iets nog meer gaat tegenstaan. Geef haar de tijd, blijkbaar heeft ze dat nodig.
Mss heeft je vrouw een clitoris die terug likt.

Kan een vervelend gevoel opleveren
ava75 schreef:
25-03-2018 21:56
Ik zou je tig mogelijke redenen kunnen geven,
Maar ik vind echt dat je samen met je vrouw moet ontdekken of jullie dit op kunnen lossen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Vraagje aan jou: waarom moet jij haar zonodig beffen als ze dat niet wil?
Je vind het prima verder hoe het nu gaat, waarom dan problemen maken over iets wat ze niet wil? ik snap dat niet.
Door te gaan pushen gaat het haar misschien helemaal tegenstaan en als je pech hebt kruipt ze weer terug in haar schulp: het is immers nooit goed (genoeg)...
Overanalyseer je niet iets teveel?
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
25-03-2018 22:01
Mss heeft je vrouw een clitoris die terug likt.
sorry wat?
Scheiden. Dit komt nooit goed.
Mogelijke antwoorden op je vragen:
1. Ze is van plan je te verlaten en oefent vast voor de volgende
2. Ze ligt niet graag op haar rug
Alle reacties Link kopieren
Laat toch gaan joh. De sex is prima, je vrouw voelt zich met de tijd meer en meer op haar gemak. Ze wil alleen niet gebeft worden. Nou èn...
Niet alles hoeft gefixt.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ik weet het! *steekt vinger op en trappelt*

Ze vindt het een kutgevoel!
...
Rooss4.0 schreef:
25-03-2018 22:29
Ik weet het ik weet het! *steekt vinger op en trappelt*

Ze vindt het een kutgevoel!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb welleens gehoord dat 40+ sex, de beste sexperiode is voor vrouwen.
Nou vind ik dat heel erg lekker, maar ook erg ongezellig.
such_preggers schreef:
25-03-2018 22:40
Ik heb welleens gehoord dat 40+ sex, de beste sexperiode is voor vrouwen.
Klopt. :)
1) ze pijpt je liever klaar omdat ze geen zin heeft in sex
2) je bent er niet zo goed in, ze heeft beter (elders) gehad.`

Wist je dat vrouwen hitsiger worden als ze een affaire hebben? Met de lamp uit kunnen ze iedereen erbij verzinnen..
anoniem_651d480a3d1d1 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 22:52
32.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
25-03-2018 22:01
Mss heeft je vrouw een clitoris die terug likt.

Kan een vervelend gevoel opleveren
Ga dan ook niet naar een succubus!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
bij pijpen heeft zij de controle, bij beffen jij.
Er zit daar dus iets scheef in jullie relatie
Misschien is ze bang dat ze niet fris is? Heb ik zelf ook wel eens. Man duikt dan alsnog tussen mijn benen en tettert naar boven dat het heerlijk smaakt. Hahahahaha Dan ontspan ik wel wel.
Vraag eens of dat het is?

Over dat pijpen. Sjah hoe ouder je word hoe beter in seks. Ik durf nu ook dingen die ik toen ik 20 was niet deed. Vond het eng of vies. Met de tijd zijn die gevoelens verandert. Geniet er gewoon van zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Er kunnen legio redenen zijn. Vraag het je vrouw.
oudebaas wijzigde dit bericht op 26-03-2018 10:36
2.04% gewijzigd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
.dubbel
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Tjah ik heb er ook niks mee.
Dat gesmak beneden vind t ongemakkelijk en idd ook van oh god ben ik wel fris.
Ben wel van mening dat man t inniedergeval aan moet bieden maar van mij hoeft ook niet.

Pijpen geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Als ze het niet fijn vindt dat jij beft kan dat misschien zijn omdat ze zich niet heel erg aangetrokken tot jou voelt.
Dat gaat echter niet samen met het ineens veel willen pijpen. Dat kan dan weer wel als ze nu op een ander aast. Dan worden ze ineens geil en willen van alles.
Al zou je dan verwachten dat ze ook gebeft wilt worden (terwijl ze lekker aan John of Alex denkt).
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
26-03-2018 10:46
Als ze het niet fijn vindt dat jij beft kan dat misschien zijn omdat ze zich niet heel erg aangetrokken tot jou voelt.
Dat gaat echter niet samen met het ineens veel willen pijpen. Dat kan dan weer wel als ze nu op een ander aast. Dan worden ze ineens geil en willen van alles.
Al zou je dan verwachten dat ze ook gebeft wilt worden (terwijl ze lekker aan John of Alex denkt).
Kortom: je hebt eigenlijk niets toe te voegen
EN je vergeet te vermelden dat je een grote piemol hebt, gemiste kans jochie
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-03-2018 10:47
Kortom: je hebt eigenlijk niets toe te voegen
EN je vergeet te vermelden dat je een grote piemol hebt, gemiste kans jochie
Kijk eens in de spiegel. Want wat is jouw bijdrage off topic zeg!
En waarom zou ik het over mijn eigen piemel hebben hier, dit topic gaat over de reden waarom die vrouw niet gebeft wil worden en ineens wel wil pijpen.
anoniem_355151 wijzigde dit bericht op 26-03-2018 10:59
22.35% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven