Schaamhaar

03-04-2018 00:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie het mooiste bij vrouwen?
Volle bos schaamhaar, klein streepj (1 cm) wat groter streepje (3cm), kaal etc?

En wat vinden jullie het mooiste staan bij mannen?

En scheren julie je konthaar of wax je het of niks eraan doen (voor de vrouwen en mannen)
Waarom wil je dit weten?
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
03-04-2018 01:07
Waarom wil je dit weten?
Mag een mens niet nieuwschierig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouw alles behalve een volle bos. Vind dat echt spuuglelijk en onhygiënisch.

Man, verzorgd uit zien. Beetje haar niet veel problemen mee maar een volle bos? Nee.

Ik heb geen konthaar. Bij een vrouw ook niet aantrekkelijk eruit zien. Als ik het had ging ik het weg scheren. Bij een man als hij ook behaard is geen problemen.

En jij?
Bam!!!!
To trapt af, toch?
Verrundomme toch! Was net bijgekomen van Bianca's reetspek begin jij over konthaar. Ik vind het bijna niet meer leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zo kort of lang wat je allebei mooi of geil vindt . Volle bossen niet mijn smaak overigens
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niks in die contreien echt mooi; met of zonder haar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zit er niks tussen volle bos en streep?
Alle reacties Link kopieren
Ik (braxillian) wax alles weg.
Alle reacties Link kopieren
Lang leve het broekje (vroeger het vijgenblad).

Dat is overigens door Eva zo ontstaan: ze plukte en at een verboden appel en praatte haar man Adam om om ook ervan te eten en hun straf was dat ze altijd schaamte zouden voelen. En het is goed gelukt.

Als Eva niet persé wou hebben wat ze niet kon krijgen dan waren ze altijd gelukkig gebleven maar ja..

Boom van de kennis van goed en kwaad - Wikipedia
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bij mijzelf netjes getrimd. Bij een man ook getrimd. Ik hou niet van kaal, zowel niet vrouw als bij een man. Ik ben eigenlijk verder niet moeilijk, als iemand maar schoon is van onder.
''Geen woorden maar daden''
retrostar schreef:
03-04-2018 07:48
Ik vind niks in die contreien echt mooi; met of zonder haar.
Hier ben ik het helemaal met je eens!
En het volgende topic over schaamhaar
man het forum staat vol met deze vraag, gebruik je zoekfunktie!
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
03-04-2018 09:07
En het volgende topic over schaamhaar
man het forum staat vol met deze vraag, gebruik je zoekfunktie!
Maar 90% van die topics komen van dezelfde man, die vrouwen wil verlossen van de kaal-trend.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wat is er aantrekkelijk aan kaalgeschoren kalkoenenvel?
Ycjoo- schreef:
03-04-2018 01:25
Bij vrouw alles behalve een volle bos. Vind dat echt spuuglelijk en onhygiënisch.

Man, verzorgd uit zien. Beetje haar niet veel problemen mee maar een volle bos? Nee.

Ik heb geen konthaar. Bij een vrouw ook niet aantrekkelijk eruit zien. Als ik het had ging ik het weg scheren. Bij een man als hij ook behaard is geen problemen.

En jij?
Wat is dat toch, sinds de scheer/wax trend er is, is haar opeens onhygiënisch! :wtf:

Het maakt niet uit hoor, met haar of zonder haar, als iemand zich niet wast, dat is onhygiënisch.
Alle reacties Link kopieren
Geen volle bos (onhygiënisch en vies), niet kaal (gewoon lelijk; een poesje zonder haar ??), iets tussenin, wat bijgewerkt en verzorgd.
Alle reacties Link kopieren
Tessa44- schreef:
03-04-2018 09:18
Wat is dat toch, sinds de scheer/wax trend er is, is haar opeens onhygiënisch! :wtf:

Het maakt niet uit hoor, met haar of zonder haar, als iemand zich niet wast, dat is onhygiënisch.
True maar minder mooi vind ik het wel. Mijn voorkeur bij een vrouw is toch kaal en anders kortgetrimd.
Zelf ben ik ook kortgetrimd en op mijn pik zit geen haartje
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
03-04-2018 01:25
Bij vrouw alles behalve een volle bos. Vind dat echt spuuglelijk en onhygiënisch.
Onhygiënisch?! Die haren daar hebben een functie.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/46LU6AxB1go

Dit is precies waarom ik het niet scheer maar netjes kort houd.
BowGirl35 schreef:
03-04-2018 10:08
https://youtu.be/46LU6AxB1go

Dit is precies waarom ik het niet scheer maar netjes kort houd.
Er wordt wel gezegd dat door het scheren we niet goed in staat zijn om de juiste partner keuze te maken. Ook het gebruik van geuren (deo/parfum/aftershave/etc) zou invloed kunnen hebben op onze partnerkeuze. Geur is zo belangrijk.
Tessa44- schreef:
03-04-2018 10:19
Er wordt wel gezegd dat door het scheren we niet goed in staat zijn om de juiste partner keuze te maken. Ook het gebruik van geuren (deo/parfum/aftershave/etc) zou invloed kunnen hebben op onze partnerkeuze. Geur is zo belangrijk.
vandaar al die echtscheidingen dus ;-)
Gewaxt, all the way. Heb weleens wat anders geprobeerd, maar de gordijnen matchen niet met het tapijt. Dus dan maar niet.

Vind het zelf eigenlijk best mooi, vrouwen met een beetje haar, mooi bijgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Als er iets lelijk is, is het wel een kale pik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven