Verteld dat je maagd bent?

08-04-2018 11:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg het me zo af. Heb jij jouw vriend/vriendin/scharrel/kennis verteld dat je maagd was bij jouw 'eerste keer'?
Waarom wel niet?
En als je het achteraf verteld hebt, wat voor reactie kreeg je?
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste keer was op een leeftijd dat de meeste vrouwen geen Maagd meer zijn. Dus ja ik heb het wel verteld zodat hij er rekening mee kom houden.

Hij voelde zich vereert dat hij mij mocht ontmaagdrn.
We hadden het over eerdere relaties die we allebei niet hebben gehad dus toen kwam het er vanzelf op.

Ik zou me er niet zo druk om maken. Seks is met iedereen toch weer anders. Meerdere sekspartners gehad hebben hoeft niet te betekenen dat het met een ander weer net zo gaat of voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het mijn vriendje van toen verteld.
Hij moest 10 maanden wachten.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het mijn vriend van nu iets meer dan een jaar niet verteld. Ik was 23 toen en dan verwacht je eigenlijk dat je scharrel geen maagd meer is. Ik voelde mij echter wel kut toen de dag erna, net alsof ik gelogen had ofzo. Ik zou hem toen pas een week later weer zien en heb de hele week in spanning gelopen haha.

Hij was wel verbaasd, hij had het echt niet door gehad dat ik nog maagd was (toch wel een trots momentje voor mezelf hahahaha) maar hij vond het ook erg vervelend dat ik het hem niet verteld had, hij zou het dan anders hebben aangepakt. Die avond heeft hij heel lief en heel voorzichtig met me gedaan alsof het toen mijn eerste keer was.
Nee. We zeiden sowieso bijna niks.
30 jaar geleden , ja vertelt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven