Bijwerkingen map

09-04-2018 04:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een week geleden de morning after pill ingeslikt na onveilig seks, nu een week later heb ik nog altijd een grommelend buik, ik ben windiger dan normaal en Ik moet vaker boeren. Ik had ergens gelezen dat dit zwangerschapssymptomen kunnen zijn. Ik vroeg me af of ik na een week nog altijd last kan hebben van de map of kan het zijn dat ik zwanger ben? Verder heb ik geen last van pijnlijke borsten.

Mijn laatste vraag: wanneer bevindt de innesteling plaats, want het was mijn eerste keer, dus ik begon te bloeden en na 2-3 dagen had ik een heviger bloedverlies, maar dat was snel over. Kan dit de innestelingsbloeding zijn?
Alle reacties Link kopieren
https://www.mijnmedicijn.nl/anticoncept ... ig/norlevo
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
De antwoorden zullen echt niet anders zijn dan 4 dagen geleden...
Alle reacties Link kopieren
Uhm wat dacht je ervan om je eens te gaan verdiepen in je lijf, seks en de eventuele gevolgen hiervan. Niet alleen een zwangerschap is een risico. Ja echt. :-o
De kans dat je zwanger bent is echt minimaal. Je hebt snel de map geslikt. Hij is blijkbaar ook niet in de buurt van een orgasme geweest. Hoe denk je dat kindjes gemaakt worden?
Heb je wel de bijsluiter gelezen? Daar staat namelijk ook iets in over bloeden.

Conclusie, ga naar je ha, laat je voorlichten en heb geen (onveilige) seks tot je snapt hoe je lijf, seks en de map werkt....

Hoe jong ben je trouwens?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Je pompt je lijf vol met hormonen en doet er een berg stress bij...geef het even tijd om bij te komen. Je lijf heeft het zwaar gehad.

Daarnaast komen zwangerschapssymptomen niet een week na de bevruchting. En pijnlijke borsten heeft niet iedere zwangere.

Als je twijfelt moet je een zwangerschapstest doen. En je huisarts vragen om advies en voorlichting want het is wel handig als je weet hoe dit allemaal werkt (wij leerden dat op school)
RTFM!
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
09-04-2018 08:50
RTFM!
:rofl:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
09-04-2018 08:50
RTFM!
Ik hoor mijzelf het letterlijk gillen in mijn hoofd :-D
Ik ging echt niet ruften en boeren van de zwangerschap.
Gate_Keeper schreef:
09-04-2018 08:50
RTFM!

?!?
Taralina schreef:
09-04-2018 09:48
?!?
Read the fucking manual oftewel lees de bijsluiter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven